21.10.2014

קנאביס - האמת האיומה

פרופסור ווין הול, הוא המייסד והמנהל של המרכז לחקר ההתמכרות לסמים ואלכוהול בקרב בני נוער באוניברסיטת קווינסלנד. פרופסור הול ורבים אחרים כמותו, עושים שימוש ציני בתארים שלהם, כדי לקדם את התעמולה נגד הקנאביס ולא מן הטעמים הנכונים.

בראשית אוקטובר השנה התפרסם מאמר של ווין הול בדיילי מייל, תחת כותרת שמאוד מזכירה את התעמולה של המאה הקודמת, המכונה "Reefer Madness" (טירוף החשיש).

כך נאמר בתעמולה נגד הקנאביס, של שנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת: האמת על המריחואנה: 'היבול של השטן', 'ילדה טובה עד שהיא מציתה חשיש', 'עשן הגיהנום'.

כך נאמר בתעמולה נגד הקנאביס, של ווין הול 'בדיילי מייל', אוקטובר 2014: 'קנאביס: האמת האיומה - מומחה בריטי שם קץ לטענות שעישון קנאביס אינו מזיק'.

ארה"ב: מומחים הידועים כמתנגדים למריחואנה מקבלים סכומי עתק מיצרניות משככי הכאבים


קנאביס האמת האיומה


ארה"ב: כך חברות התרופות מממנות לוביסטים נגד המריחואנה

אלה הם ממצאי המחקר של פרופסור הול:
  • קנאביס מכפיל את הסיכון להפרעות פסיכוטיות, כולל סכיזופרניה.
  • צרכני הקנאביס מתקשים בלימודים. 
  • שימוש כבד בגיל ההתבגרות פוגע בהתפתחות האינטלקטואלית.
  • אחד מכל עשרה מבוגרים שמעשן קנאביס באופן קבוע מפתח תלות.
  • הקנאביס הוא שער לסמים קשים יותר.
  • נהיגה לאחר עישון קנאביס מכפילה את הסיכון לתאונת דרכים, ומעצימה אותו באופן משמעותי אם הנהג גם שתוי.
  • עישון בזמן ההריון מפחית את משקל הלידה של התינוק.


האמת האיומה היא שאנשים כמו ווין הול, אשר זכו להכרה מהממסד הרפואי הבינלאומי ולאמון וכבוד מצד הציבור בזכות התארים האקדמאים המכובדים, שבהם הם מתהדרים, הם בסך הכל פושעים, העושים שימוש ציני במעמדם, כדי לקדם אינטרסים שאינם עולים בקנה אחד עם טובת הציבור או בריאותו.

מחקרים קובעים: הקנאביס אינו גורם לפסיכוזה

הרווארד: הקנאביס אינו גורם תורם להתפתחות של פסיכוזה אצל בני הנוער

מלבד היותו המייסד והמנהל של המרכז לחקר ההתמכרויות בבני נוער,  פרופ 'וויין קשור קשר הדוק עם הרשות הלאומית למידע ולמלחמה בקנאביס באוסטרליה (NCPIC). למעשה, פרופ' הול, הוא עבריין מדופלם אחד מני רבים, שמסתובבים בעולם ומתפרנסים מקידום התעמולה נגד הקנאביס, על בסיס מחקרים תפורים. במקרה הזה מדובר במחקר שהול לכאורה ערך, במשך 20 שנה! (עד עכשיו אף אחד לא דיבר על המחקרים של הול - לפתע פתאום נולד מחקר בן 20...).

עוצמתם ותפוצתם של הדיסאינפורמציה, השקרים והמחקרים התפורים, שאנשים במעמדו של הול מפיצים היא אדירה. מאמריהם של "מומחים" מסוגו, הראיונות שהם נותנים והמחקרים המפוברקים שלהם, נחשבים לתורה מסיני, הם מתפרסמים בכל אמצעי התקשורת המרכזיים בעולם, תחת כותרות שאי אפשר לפספס. הם מצוטטים שוב ושוב, על ידי קרטלי המתנגדים לקנאביס, אשר חברו יחדיו, כתף אל כתף כדי לנסות להנציח את ההונאה המתמשכת נגד צמח שיכול להזין, להלביש, לרפא ולהציל בני אדם, רק משום שהם חרדים לגורל ההון שמייצרות עבורם תעשיות התרופות, הפארמה והמלחמה בסמים.

לא קל לוותר על באר קסומה, ממנה שואבים מעמד, ממון וכוח ללא הגבלה...

רופא: "אני מרגיש נינוח כאשר אני רושם לפציינטים שלי מריחואנה

לעומת האמור לעיל, מחקרים חשובים שמוכיחים שוב ושוב את יעילותו של הקנאביס, את אופן פעולתו, את סגולות הריפוי שלו וכן גם סיפורים אישיים ועדויות של מטופלים או הורים לילדים, שמספרים על השיפור שחל באיכות חייהם או על כך שהקנאביס הציל מישהו אהוב ממוות - אינם זוכים לחשיפה בזרם התקשורת המרכזי, זו נמנעת מלחשוף אותם, שלא להכעיס חלילה גורמים "חשובים" שאינם מעוניינים שמידע מסוג כזה יתפרסם ויגיע לציבור הרחב.

כן, גם התקשורת הממוסדת, היא כלי שמשרת את בעלי האינטרס והיא מתנהלת בהתאם, לא רק בגלל שבחלקה היא שייכת להם (לדוגמה: שלדון אידלסון היום, וויליאם הרסט במאה הקודמת), אלא גם משום שהיא מתפרנסת לא רע, מזה שהיא מאפשרת לבעלי שררה כמו פוליטיקאים, לוביסטים, מומחים ובעלי הון, לפרסם אצלם, לקבוע מה אפשר לפרסם ומה לא, מה אמת, מה שקר וממה צריך להתעלם.

התקשורת משתפת פעולה ומסייעת להון שלטון, לנהל את המחשבות ואת החיים של כולנו.

מי שאמר שהקנאביס מזיק למוח - שיקום! מחקרים ומטופלים מוכיחים בדיוק את ההפך

בניסיון לעצור את הגל ההולך וגואה בעולם, בדרישה ללגליזציה של הקנאביס ובד בבד לשים קץ לאמירות מגומגמות של פוליטיקאים ורופאים כמו: "אין מספיק מחקרים", "לא ידוע מה ההשפעות לטווח הארוך" וכדומה, הול נקט בטקטיקה ישנה ומתוחכמת שתמיד עובדת: הונאה ציבורית באמצעות שטיפות מוח, שקרים וטרור פסיכולוגי. הוא רק היה צריך לשלוף מחקר מהכובע , לתת לו גיל שיקנה לו אמינות למראית עין ולבסוף להפיץ אותו תחת כותרות דרמטיות ומטילות אימה כמו הכותרת שהתפרסמה בדיילי מייל:  'קנאביס האמת האיומה' - ובהמשך ממצאים"מעוררי פלצות", שלכאורה התגלו במחקרו של הפרופסור "המכובד".  

מחקר: הקנאביס אינו משפיע לרעה על הבריאות

הול טוען שהוא עסק בחקר נזקי הקנאביס במהלך 20 השנים האחרונות -  המחקר של הול כנראה נערך תחת מעטה מאוד כבד של של סודיות , כי אף אחד לא שמע על כך עד לפני כחודש...

בחודש אפריל השנה, פרופסור הול "המכובד", פירסם מאמר במגזין 'BMJ' שבו הוא לועג לרפואת הקנבינואידים 'ולמהירות שבה היא מתקדמת', לדבריו; מיותר לציין את העובדה, שהול נמנע מלחשוף את ניגוד האינטרסים הנובע מתוקף היותו קשור ל-NCPIC (רשות למלחמה בקנאביס). 

עוד על הרזומה של הפרופסור:
פרופסור אורח במרכז הלאומי להתמכרות, במכללת קינגס שבלונדון; בבית הספר הלונדוני להיגיינה ורפואה טרופית; ובמרכז הלאומי לחקר האלכוהול והסמים, UNSW.
יועץ בכיר בארגון הבריאות הבינלאומי (WHO).
חבר לשעבר ב- NHMRC,  (המועצה לבריאות ממלכתית ולמחקרים רפואיים) באוסטרליה;  עמית במרכז האוניברסיטאי בקווינסלנד לחקר הנוירו-אתיקה של ההתמכרות ובמכון המוח שבאוניברסיטת קווינסלנד  (2009-2014);
פרופסור לבריאות הציבור בבית הספר לרפואה ציבורית (2005-2009);
מנהל הלשכה למדיניות ואתיקה ציבורית במכון לביולוגיה מולקולרית שבאוניברסיטת קווינסלנד (2001-2005);
מנהל המרכז הלאומי לחקר הסמים והאלכוהול - (1994-2001).

בעלי תארים ורזומה כמו של פרופ' הול, נהנים מכבוד ומאמון מלא ביושרם ובהגינותם; העוסקים בענפי הרפואה, נתפסים בעיני הציבור, כבני אדם על אנושיים והם נושאים אתם הילה של צדיקים.

כאשר אנשים כאלה, מנצלים את שמם, את מעמדם ואת האמון שהציבור נותן בהם - ובתמורה הם נוקטים בגישה של זילזול באינטליגנציה הציבורית, הטעיה, הפצת שקרים וגרימת נזק במטרה לקדם אינטרסים אישיים וכלכליים של עצמם, של מקורבים ושל שותפים עסקיים - הם מבזים את עצמם, את עיסוקם ואת הקולגות ההגונים שלהם.

אנשים כמו ווין הול אינם ראויים לתארים או לכבוד הציבורי לו הם זוכים.

מי שעוסק ברישום והפצה של תרופות מרשם מזיקות, תוך הסתרת מידע מעיני הציבור או עיוותו, במטרה למנוע מחולים את האפשרות לגלות שהקנאביס יעיל יותר מתרופות פרמקולוגיות, ו/או שולל מחולים את הזכות לטיפול בקנאביס, בידיעה שהוא יכול לעזור לשפר את מצבם - מבצע פשע נגד האנושות.

אנשים שעוסקים בתחום הרפואה מחויבים לשמור על בריאותו של הציבור, לרפא ולהקל על סבלם של חולים. כל המתהדר בתארים אקדמאים, ניסיון מדעי, מומחיות רפואית וכדומה ומנצל זאת למטרות שפוגעות ברווחתו, טובתו ובריאותו של הציבור אותו הוא אמור לשרת - הוא פושע שמקומו ביו כותלי הכלא.

הגיע הזמן שהציבור יתעורר ויבין שהאדם בעידן שלנו, הפך לכלי נטול ערך בידי ההנהגה ובידי השותפים שלה - נוכלי צווארון לבן בעלי תארים מכובדים לכאורה, שמתייחסים אל הפרט כאל כלי לצבירת ממון, שלא מגיע לו יחס אנושי הוגן ושאפשר לוותר עליו בקלות לאחר השימוש.

עד כאן האמת האיומה על פרופסורים, רופאים, מדענים ומנהיגים סרוחים

צריכת קנאביס בזמן ההריון

המחקר של ד"ר דרהר הוא לא המחקר היחיד שבודק את השימוש בקנאביס בזמן הריון, והוא לא היחיד שיכה כל אם ואב בתדהמה. מחקרים אחרים מגלים כי סיכויי ההישרדות של תינוקות שנתגלה אצלם בבדיקות THC חיובי, היו גדולים כמעט פי שניים מסיכויי ההישרדות של תינוקות אחרים. הקנבינואידים מצויים באופן טבעי בחלב אם, הם מעוררים את התיאבון של התינוק (מנצ'ס), גורמים לו לרצות לינוק ומרגיעים אותו. קנאביס זה טבע!

ד"ר דרהר ציפתה לגלות בתינוקות, שאמהותיהם צרכו קנאביס במהלך הריונן, בעיות של תת משקל ותוצאות שליליות בבדיקות הנוירולוגיות, למרבה הפתעתה: לא היו הבדלים בין שתי קבוצות התינוקות, שהצביעו על ממצאים שליליים כלשהם, בקבוצת ילדי הקנאביס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר