4.1.2014

14 מדינות נוספות בארה"ב, יחתרו להכשיר את הקנאביס למטרות פנאי

קולורדו ארה"ב, היום השני בסחר המריחואנה הקמעונאי בקולורדו, חלף ללא בעיות, מעבר להתגודדות של המונים, מחוץ למספר חנויות. סוכנויות החדשות מדווחות, כי  בין יום רביעי לאתמול (יום שישי), מאות אנשים עמדו והמתינו לפתיחת השערים, במספר חנויות. אחד מבעלי החנויות, חזה מעבר של אלף לקוחות,  הוא שכר חברת אבטחה כדי להתמודד עם תקריות אפשריות בחניון של המקום. 14 מדינות נוספות בארה"ב, יחתרו להכשיר את הקנאביס למטרות פנאי.



מגדלי הקנאביס באורוגואי מתארגנים למאבק על נתח בשוק

באורוגואי החל מחול השדים סביב השוק החדש שנפתח. מגדלים ומשתמשים, שעד כה גידלו במחתרת, מתארגנים כדי לתפוס נתח מהשוק. הלגליזציה באורוגואי, פתחה שוק חדש של הזדמנויות  בתחום התעשייה והמסחר ומה שיפה בזה הוא שהמעורבים בתהליך, מעוניינים לשלב קבוצות מוחלשות בשוק העבודה החדש, שהולך וקורם עור וגידים. בהצלחה לאורוגואי!!!




בהתאם לחוק החדש, מגדלי הקנאביס באורוגואי, הקימו פדרציה כדי להשתתף בייצור ובשיווק של הקנאביס במדינה וכך לתפוס נתח מהשוק על פי המודל "להתפתחות חברתית", כך דווח אחד מהחברים, ביום שישי.

כ-30 איש השתתפו בכנס שהתקיים ב-29 בדצמבר, בפדרציה של מגדלי הקנאביס האורוגואים, שפלורידה, אשר חייבים כעת, להרשם באופן חוקי, כך דווח ב"אובסרבר" של יום שישי.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר