17.10.2014

קצין משטרה בדימוס על הפללת הקנאביס: " אנחנו אוהבים את הכסף שנותנים לנו..."

הפללת הקנאביס, היא עדות וסמל לעוצמה האינסופית של הון שלטון, עוצמה שבאה לידי ביטוי בשליטה אבסולוטית במוחו של האדם. "ההישגים" הרבים שבהם מתגאה ארגון הפשע הקפיטליסטי "הון שלטון", מבוססים על הונאה ועל ניצול האמון הציבורי. קצין משטרה בדימוס: " אנחנו אוהבים את הכסף שנותנים לנו..."



השלדים, שהקפיטליזם החזירי מנסה להסתיר. מתחילים לצוץ ואט אט מתגלים דברים מאוד מטרידים על האופן שבו מערכות שאמורות לדאוג לצרכיו של הציבור, הפכו למנגנונים משומנים היטב לצבירת ממון בכל מחיר, גם במחיר זכויות אדם וחיי אדם.

באמצעות זריעת פחד, ארגון הפשע, "הון שלטון" הצליח לצרוב בתודעה הציבורית בכל מקום בעולם, את האבסורד, שסמים המיוצרים בחברות תרופות, הם יעילים, ובטוחים ושהקנאביס, צמח מרפא שמקורו בטבע, הוא סם מסוכן.
הסיפור על טירוף בלתי נישלט, שמדרדר את צרכני הקנאביס למעשי פשע והופך אותם לעבריינים חסרי מצפון ונטולי מוסר, בדרך אל מוות וודאי, מתאים הרבה יותר כדי לתאר את אלה שהמציאו אותו - כרישי הון שלטון.

הממון והכוח הם שהביאו פוליטיקאים ובעלי הון, לידי טירוף בלתי נשלט, שהפך אותם לפושעים חסרי מצפון ונטולי מוסר. הוצאת הקנאביס אל מחוץ לחוק, אינו סיפור על מדינאים שמצילים את האנושות מפני סם מסוכן, זהו סיפור על בעלי שררה שמנצלים את הונם או את מעמדם, כדי לקדם אינטרסים פוליטיים וכלכליים של עצמם ושל המקורבים להם; זהו סיפור על נבחרי ציבור שבמסווה של דאגה לציבור, הם מרמים, משקרים רומסים, מסכנים, מוכרים ומקריבים את אותו ציבור שנותן בהם אמון, מבלי לספור את הנפגעים ואת הגופות בדרך אל ההון.

להפללת הקנאביס, אין ולא היה מעולם, שום קשר עם טובת הכלל או עם האינטרס הציבורי. את הקמפיין להפללת הקנאביס, כמו בעבר כך גם היום, ממשיכים לנהל בעלי אינטרס, שכל מה שמעניין אותם הוא לשמור על המקור להונם ולחפש מקורות חדשים ליצירת הון נוסף, להם לא ממש אכפת, מה המחיר מי משלם את החשבון ובאיזה אופן.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר