8.10.2013

זרעי קנאביס: המקור לתזונה המושלמת ביותר בעולם (1)

זרעי הקנאביס מסוג סאטיבה, מכילים את כל חומצות האמינו וחומצות השומן החיוניות לשמירה על בריאות גוף האדם. אין בנמצא צמח אחר בטבע, המכילים חומצות אמינו קלות לעיכול, או חומצות שומן ברמה כה מושלמת לצרכי גוף האדם. חשיבותם של החומרים המזינים בזרעי הקנאביס לא יכולים להיות מוערכים באופן מלא, ללא הבנה בסיסית של הביו כימיה. 

ישנם הוגי דעות אשר מאמינים, שהחיים הם פרדוקס שלא ניתן להבין, אך נחווים באופן מלא. עם זאת כבר אמרו חז"ל: "דע את עצמך". בכל מקרה, זה מאוד מסובך לנסות לפשט את את המורכבות האינסופית של החיים. בכל אופן, עדיף למען הבריאות ולמען התפתחות החשיבה והרגש, לשאוף להשגת ידע, מאשר לשקוע בבורות.

אחד מתוך שני אמריקאים מת, ממחלות קרדיו-וסקולריות (לב) ומחלות בכלי הדם (CVD). אחד מתוך ארבעה אמריקאים מת מסרטן. חוקרים מאמינים כי הסרטן מתפרץ בעת שהמערכת החיסונית נחלשת. חלוצים בתחום התזונה והביוכימיה האנושית, מאמינים כי  CVD ורוב סוגי מחלות הסרטן, נובעות מניוון שומני, שנגרם כתוצאה מצריכת יתר מתמשכת של שומנים רוויים ושומנים צמחיים מזוקקים, ההופכים חומצות שומן חיוניות, לסרטן רצחני; ואם זה לא מספיק מפחיד, כמות האמריקאים הלוקים בכשל חיסוני, היום, גדולה מאי פעם, למרבה הצער, הבורות של האדם בנוגע לצרכיו התזונתיים, תגרום למוות איטי ביסורים, במדינות המפותחות.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר