15.3.2014

'גישה חכמה למריחואנה' - הספין של הקונספירציה נגד הקנאביס 2014

המאבק על הלגליזציה של הקנאביס היא מלחמת החושך באור. במלחמה כמו במלחמה, כל האמצעים כשרים במיוחד כשבעל הדעה הוא בעל המאה וגם המפעיל של החבובות הפרלמנטריות. להלן דוגמה לארגון אשר כל פעולותיו מוקדשות לזריית חול בעיני הציבור, הפצת שקרים ועיוות המציאות, הכל למען מטרה אחת: לעצור את תהליך הלגליזציה בכל מחיר.

"קלינטון הרלד", מאת: איימי קנט

קלינטון, ארה"ב - השימוש במריחואנה רפואית הוא כעת חוקי ב-20 מדינות ובמחוז קולומביה, וככל שיותר אנשים ממשיכים לדחוף את הנושא לכיוון חקיקה, כך ארגונים מקומיים מתארגנים להשיב מלחמה. 

לא רק אותן 20 מדינות ומחוז קולומביה מתירים את השימוש במריחואנה רפואית באופן חוקי, אלא שכעת בקולורדו ובוושינגטון מאפשרים את השימוש לפנאי של אותו החומר שפעם היה לא חוקי.

למרות הפסיקה ביום רביעי האחרון, של הדירקטוריון לרוקחות באיווה, אשר דחה את הצעה לסווג מחדש את המריחואנה, הקבוצה המקומית ליצירת מודעות לשימוש לרעה בחומרים מסוכנים "קואליצית שער ההשפעה", עדיין בעיצומן של ההכנות לקראת המאבקים שאתם יהיה עליה להתמודד, במידה והמדינה תאשר את חוקי הלגליזציה של המריחואנה הרפואית.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר