6.12.2013

שוויון זכויות לחולים המטופלים בקנאביס - תומכים בחוק פייגלין

רק על הגב של עם פרייאר כמו שלנו, אפשר לנכס אפילו את הטבע, לעשירים! אין גבול לביזיון שנרקם במשרד הבריאות, בעניין הקנאביס. המדינה, ברוב חוצפתה, מכנה את ההענקת זכות הבעלות, לחברה פרטית, על צמח מן הטבע, שהוא למעשה שייך לכל ברייה בעולם, "הסדרת חלוקת הקנאביס לחולים". היה נכון יותר לומר: הסדרת חשבונות הבנק של הבעלים של חברת "שראל", החברה שזכתה ללא מכרז במכרה זהב קפיטליסטי נוסח חברת "טבע".

ומהי אותה הסדרה? שערוריית הון שלטון, שנודף ממנה ריח רע של שחיתות ואופורטוניזם! זוהי הסדרה של שוד ציבורי, שיהווה תוספת ממון לבעלים של חברת תרופות פרטית בשם "שראל". אין שום קשר בין "ההסדרה" המוצעת בחוק הקנאביס של משרד הבריאות, לבין רווחת החולים! המדינה פשוט מפריטה את הקנאביס ומעבירה את האחריות, על מכירתו לחולים, לגורם מתווך נוסף, שייקר באופן דרסטי את העליות. כבר היום החולים נדרשים לשלם, סכום הזוי של 370 ש"ח מדי חודש, כעת משרד הבריאות בא להעמיס את נטל הפרנסה של חברת הון שלטון חדשה, על החולים שזקוקים לקנאביס!

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר