31.10.2014

ממשלה באה ממשלה הולכת וחברת שראל לעולם נשארת 1995-2014

המאמר 'אנחנו לא מבינים כלום' מאת מירב ארלוזורוב פורסם בדה מרקר ב-11 ביולי 2006 והוא מדבר על חברת שראל ועל האופן שבו החברה, בחסות משרד הבריאות, שודדים באין מפריע את הקופה הציבורית, (בקרוב 20 שנה ברצף). במסווה של ייעול וקידמה ובאמצעות קומבינה מושחתת שהולידה חברה פרטית בבעלות עמותה, שראל משחקת משחק כפול, מחד היא חברה ממשלתית שמקבלת הטבות מהממשלה ומאידך היא חברה פרטית שאינה חייבת בשקיפות. המצב האידאלי כדי לגנוב מהציבור מבלי להיתפס. 


שראל

"מה אנחנו איננו מבינים? אנחנו לא מבינים את שוק רכש התרופות בישראל, שהוא כמובן שוק מסובך מאוד, שרק מקצועני משרד הבריאות יכולים להבין אותו לעומקו. לכן רק המקצוענים מבינים מדוע רכש התרופות של בתי החולים הממשלתיים בישראל, בסכום שנתי של 720 מיליון שקל, צריך להיעשות בידי חברה יחידה. ולא רק חברה יחידה, אלא חברה שהיא חברה פרטית, נעדרת כמעט כל פיקוח ובקרה ציבוריים, שמסרבת בתוקף לדווח את נתוניה לגוף הממונה על שמירת כספי הציבור. קרי, משרד האוצר."

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר