5.8.2014

לגליזציה בעד ונגד: דיבייט בין מערכת הניו יורק טיימס, לבין המשרד למדיניות בקרת הסמים (ONDCP)

מאז ה-26/7, הניו יורק טיימס עושה הרבה "גלים" בתקשורת, זה היה היום שבו המערכת החלה לפרסם סדרת מאמרים בת שישה פרקים, הקוראת לשים קץ לאיסור צריכת הקנאביס. הסדרה מכסה מספר נושאים, היא מציגה את עמדת המערכת ביחס לקנאביס וזכויות אדם, המספר הגבוה של מעצרי קנאביס, ההיסטוריה של הפללת הקנאביס בידי הממשל הפדרלי, מחקרים מדעיים, מידע ארכיוני ותוכניות לרגולציה. לגליזציה בעד ונגד: דיבייט בין מערכת הניו יורק טיימס, לבין המשרד למדיניות בקרת הסמים (ONDCP)

זמן קצר לאחר פירסום מאמר הבכורה של מערכת הניו יורק טיימס, בעניין השקת הסדרה, נתקבלה תגובה רשמית במענה למאמר מהבית הלבן מהמשרד למדיניות בקרת הסמים.

שוב לא עבר זמן רב והוושינגטון פוסט הסיר את הכפפות ושב אל הזירה על מנת למתוח ביקורת על התכחשותו של הבית הלבן, לתוכן המובא בסדרה של ה-NYT.

מאמרי המערכת הרבים שהוחלפו בין הצדדים, ההתכחשות, ההכחשות וההפרכות להפרכות, מתפרסמים מזה מספר ימים וקצת קשה לעקוב אחרי "מי אמר מה".

להלן סיכום הטיעונים ועמדות הצדדים בנושא. הציטוט שמסכם את מאמר המערכת של הניו יורק טיימס, הסתכם במשפט: "הממשלה הפדרלית צריכה לבטל את האיסור על המריחואנה" "Legalize It":

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר