3.6.2014

עם קנאביס לא משתכרים

אחת הטעויות הרווחות בקרב אנשים שלא התנסו בקנאביס, היא ההשוואה הכל כך רחוקה מהמציאות, בין השפעת הקנאביס על התודעה לבין השפעת האלכוהול. היות ורוב הציבור מכיר היטב את השפעת האלכוהול, קיימת נטייה לחשוב ולהאמין שהקנאביס מקנה את אותה תחושת שכרות, כמו של האלכוהול, המלווה בחוסר קואורדינציה, חוסר שליטה, כושר שיפוט לקוי, טישטוש, הצפת רגשות, סחרחורת, חוסר שיווי משקל וכדומה.


וועדת השרים לענייני חקיקה או וועדת השרים לענייני הון שלטון?

ביום א' הקרוב, 8/9, ח"כ משה פייגלין, יניח את הצעת החוק שלו, על פיה הרופאים יהיו רשאים לרשום קנאביס לחולים שלהם על פי שיקול דעתם המקצועי. ההצעה תועמד להצבעה בפני השרים לענייני חקיקה: ציפי לבני, יאיר לפיד, אורי אריאל, יעל גרמן, יאיר שמיר, גדעון סער, לימור לבנת, אורי אורבך, יצחק אהרונוביץ', יובל שטייניץ, סופה לנדבר ויעקב פרי.


הנסיון הקודם של ח"כ פייגלין להעמיד להצבעה את הצעת החוק ההומניטרית הכל כך חשובה, סוקל באמצעות "הצעת מחליטים" של משרד הבריאות.

ביום א', פייגלין ינסה שוב להעמיד להצבעה את הצעת החוק שלו.

יש לזכור, שהאדישות וחוסר העניין של הציבור הישראלי, מאפשר לראשי מפלגות הקואליציה, לעשות ככל העולה על רוחם מבלי שאף אחד מחברי הקואליציה יביע את הסתייגותו ויסרב לשתף פעולה עם מהלכים לא אנושיים שפוגעים בציבור. 
חוק הקנאביס של פייגלין, הוא חובה מוסרית וחבר כנסת שלא מבין את זה, אינו ראוי לכיסאו.



פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר