21.1.2014

הנשיא אובמה: "אינני חושב שהמריחואנה מסוכנת יותר מאלכוהול"





בפרופיל שפורסם באתר האינטרנט של הניו יורקר, הנשיא אובמה הודה, שהוא עישן מריחואנה כשהיה צעיר יותר, אובמה אמר שהוא די בטוח, שיש הרבה פוליטיקאים אחרים שעשו זאת. הנשיא האמריקאי ממשיך לעזור לתעמולה נגד הקנאביס ולתמוך בבעלי האינטרס המעוניינים להשאיר אותו מופלל. אובמה אינו בוחל באמירות נוסח ימי הקונספירציה, אשר מטרתן הבלעדית היא, לעורר חששות ופניקה בקרב הציבור מפני לגליזציה, למשל: "לגליזציה עלולה להוביל למדרון חלקלק, שיעודד את הדרישה, להכשיר סמים אחרים, כמו ספידים או קוקאין, למטרות  פנאי".

רק לפני מספר ימים פורסם בדו"ח האחרון של המכון הלאומי לסרטן (NCI), המהווה חלק מהמכון הלאומי לבריאות של הממשלה הפדרלית (NIH), כי המריחואנה "עיכבה את הישרדותם של תאי סרטן השד, הן של שורת תאים סרטניים בעלת קולטן אסטרוגן חיובי והן של שורת תאים בעלת קולטן אסטרוגן שלילי."
באתר של המכון הלאומי לסרטן נכתב: "היתרונות הפוטנציאליים של הקנאביס הרפואי, עבור אנשים שחיים עם מחלת הסרטן, כוללים מניעת בחילות, גירוי התיאבון, הקלה על כאבים ושיפור השינה. אף על פי שאין הרבה מחקרים מעשיים רלוונטים, נראה כי בארה"ב הרופאים שמטפלים בחולי סרטן, ממליצים על קנאביס רפואי בעיקר כדי לשלוט בסימפטומים."

הנשיא אובמה: "לא חושב שמריחואנה יותר מזיקה מאלכוהול...", איזה משפט מביך, לנוכח המחקרים הממצאים והעדויות של המטופלים בקנאביס בהשוואה למחקרים לממצאים ולמקרי המוות ההמוניים שנגרמים משתיית אלכוהול!



פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר