28.8.2014

פיברומיאלגיה - חולים מדברים על המחלה והתרופות

מלאו את השאלון וצפו בתוצאות בגרף למטה:

 

לתבוע את הרשות למלחמה בסמים, את הרופאים ואת משרד הבריאות על הונאה, על הטעיית הציבור ועל פגיעה מכוונת בחולים

נציגי הרשות למלחמה בסמים ממשיכים להתבזות, באמירות מופרכות, שכבר אבד עליהן הכלח. מטרתם היא כמובן, להמשיך להפיץ שקרים ודיסאינפורמציה על הקנאביס. כמה קל להפחיד, לעורר פניקה, להפיץ בדיות ולהמציא שקרים, כאשר אתה מייצג רשות שלכאורה דואגת לאינטרסים של כלל הציבור. כמה קל להונות ולרמות את הציבור כאשר אתה מצדיק את מעשיך בשמירה על החוק, גם אם זהו חוק הזוי, יקר ולא הגיוני, שפוגע בציבור הרבה יותר ממה שהוא מועיל לו. 

מי שזורע פניקה בכזאת שלומיאליות, כנראה נמצא בסוג של מצוקה, אחרת אי אפשר להסביר למה בכירי הרשות למלחמה בסמים, ממשיכים להתבזות, בתעמולה שמציגה את הקנאביס כסם מסוכן, אף על פי שכל הטענות שבהן הרשות נתמכה עד כה, כדי לזרוע טרור בקרב הציבור ולהצדיק את המשך הפללת הצמח - הופרכו אחת לאחת! 

כשהחוק לצידך, מופרך ומגוחך ככל שיהיה, הוא חוק והוא מחזק ומצדיק את מי שמייצג אותו, גם הוא בלתי צודק בעליל כמו במקרה של החוק שמפליל את הקנאביס ואת צרכניו. חוקים כאלה, סופם להיכחד. (בדיוק כמו חוקי האפרטהייד או חוקים אחרים נגד האנושות).

 תלונה נגד חדשות 10: "מעודדים שימוש בסמים"

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר