29.7.2013

המדעיות של חברות התרופות היא הונאה (1)

פרופסור פיליפ אבן מנהל האירגון היוקרתי NECKER: "תעשיית התרופות היא הרווחית ביותר, הצינית ביותר והפחות אתית מבין כל הענפים, היא כמו תמנון שזרועותיו חודרות לכל הגופים העוסקים בקבלת החלטות, ארגוני בריאות בינלאומיים, ממשלות, פרלמנטים, מוסדות, בתי חולים ולמקצוע הרפואה... "





יותר ויותר פרופסורים לרפואה, רופאים, כימאים, פסיכיאטרים, רוקחים, אנשי שיווק, אנשי תקשורת, לוביסטים ועוד רבים כאלה שהיו מעורבים ותרמו כל אחד לפי תחום עיסוקו, בקידום מכירות למוצרים של התעשייה העצומה והרווחית ביותר בעולם: תעשיית המחלות והסמים, מתחילים לצאת מארון התרופות המוזהב, הם מודים: המדעיות של חברת התרופות היא הונאה, תעשיית התרופות היא עסק מסחרי לכל דבר ועניין, עסק נסחר בבורסה, מחוייב לבעלי המניות, האינטרס של חברות אלו הוא למקסם את רווחיהן!!! למקסם רווחים, לא להבריא את הציבור, למקסם רווחים! כדי למקסם רווחים בחברה, שהכוח המניע של העסק שלה הוא חולים, החברה צריכה לדאוג לכך שיהיו מספיק חולים כדי להבטיח את קיומה ושיהיו יותר חולים כדי להבטיח את מיקסום הרווחים שלה על ידי הגדלת נתח השוק באופן קונסיסטנטי.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר