14.12.2013

קנאביס - מאפיניו הבריאותיים, התזונתיים האקולוגיים והפוטנציאל התעשייתי, כלכלי, חברתי

רבים שואלים את עצמם: איך זה יכול להיות שהקנאביס הוא כזה כל יכול? איך יתכן שהקנאביס, מסוגל לרפא כל כך הרבה מחלות ולטפל בכל כך הרבה סימפטומים? מצד אחד מתפרסמים מאמרים, מחקרים ועדויות של חולים, המדברים בשבחי הקנאביס וסגולותיו ומאידך, משרד הבריאות, ממשיך להקשות ולטעון שהקנאביס הוא סם מסוכן, למי להאמין...? 

לאחר קריאת המאמר הזה, נכיר איכויות מרשימות נוספות של הקנאביס, בנוסף לסגולותיו המרפאות, אשר תעוררנה שאלות אחרות: למה הקנאביס לא חוקי? מדוע ממשיכים לכרות יערות כדי לייצר נייר? למה ממשיכים להשתמש בתעשייה הפטרוכימית הרעילה, כאשר יש אלטרנטיבה אקולוגית? למה לא מנצלים את הקנאביס למיגור הרעב בעולם? מדוע לא מאפשרים לכלל הציבור להנות מצמח איכותי, בריא, מבריא, מחזק ומחסן?  





הדיון על היתר הקנאביס בישראל נע סביב מתן ההיתר לחולים, כשבפועל מתעלמים לחלוטין, מהפוטנציאל המגוון הגלום בקנאביס. יעילותו של צמח הקנאביס, כאמור, אינה מסתכמת בסגולות הרפואיות שלו: א. זרעי הקנאביס נושאים בתוכם אוצר: מצבור של ויטמינים, מינרלים, חלבונים וחומצות שומן חיוניות כמו אומגה-3 ואומגה-6, המסייעים בשמירה על האיזון והבריאות של הגוף האנושי; ב. ניתן לנצל את הקנאביס כחומר גלם מתכלה וידידותי לסביבה, במגוון ענפי תעשייה. ג. צמח הקנאביס התגלה כמסנן  יעיל לקרינה רדיואקטיבית.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר