26.3.2014

קונספירציית המזון - האו"ם: "7 חברות, מעכבות את הביטחון התזונתי הגלובלי"

כל כך קל להוליך שולל את הציבור. תשדיר השירות שמראה את הנכד מטייל עם הסבתא ברחבי שדות חלקאיים במזרח הרחוק ומראה לה בגאווה לאומית גדולה כיצד ישראל תורמת למיגור הרעב בעולם... לא ממש מדויק...
החקלאות הגנטית, מעמיקה את בעיות הרעב והעוני, היא מרעילה את האדם, את בעלי החיים ואת האדמה, מפרה את האיזון בטבע ומזיקה לאיכות הסביבה. כדור הארץ ותושביו חולים ורעבים בגלל החקלאות הגנטית.

התחממות גלובלית, חוסר יציבות בעונות השנה, בצורת אל מול הצפות קשות, רעידות אדמה, טסונמים קטלניים, כל אלה ועוד מיני תופעות אנומליות, פוקדים את כדור הארץ שוב ושוב בעשורים האחרונים - אלה הם סימפטומים לחוליו של כדור הארץ; מגפות הסרטן, מגפת הסכרת, מגפת הפרעות הקשב והריכוז, מגפת מחלות מערכת הנשימה והריאות, המחלות במערכת העיכול, בעיית השומנים בדם ומחלות הלב כל אלה סימפטומים לחוליים של תושבי כדור הארץ.

לא רק בישראל -  הביטחון התזונתי הגלובלי נמצא בידי הון שלטון שמעדיף לשלשל את הכספים לכסיו, מאשר להשקיע באיכות הסביבה, בבטחון התזונתי או בבריאות של תושבי הכדור.

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר