26.7.2014

חבר במועצת העיר לוס אנג'לס: "תודה לך קנאביס על שהשבת לי את כוחותי ואת חיי"

זה נכון, אני צורך קנאביס.

ביל רוזנדהל
התחלתי להשתמש בו לטיפול בכאבים נוירופתיים ברגליים, כעת הוא מספק לי הקלה עצומה לכאבים העזים והמתישים הנובעים מגידול סרטני בשלב מתקדם  בגבי התחתון, אשר לוחץ על העצבים.

כנבחר ציבור ראשון בארצות הברית, שצורך קנאביס בגלוי - ומשתייך לקולקטיב של מערב לוס אנג'לס -  בשבילי "היציאה מהארון הירוק", הוא הזמן לקרוא ולעודד את הציבור, לחלוק בפתיחות את סיפורי ההצלחה המדהימים שלהם.

למרבה הצער חולים רבים נמצאים בבעיה. תעשיית הקנאביס החוקי - ואלפי החולים שנהנים מהטיפול הרפואי של הצמח - עדיין צריכים להתמודד עם הסטיגמה שהקנאביס הוא סם. יש אנשים שעדיין רואים את צריכת הקנאביס רפואי, כדרך ליהנות מהקנאביס במסווה של טיפול בכאב.

בהחלטה לשתף את הציבור בבחירות הבריאותיות האישיות שלי לקחתי סיכון פוליטי. הגעתי להחלטה על בסיס ניסיון אישי, הקשבה למכלול החששות, ועל סמך המכתבים שהגיעו אלי לדא"ל, אשר קראו להגן על אותם חולים, שמרגישים שהקול שלהם אינו נשמע. משמעות השתיקה הייתה למנוע ממישהו אחר, חוויה טיפולית משנה חיים.


פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר