21.5.2014

ה-THC עשוי למנוע את המחלות של הדורות הבאים

הקנאביס יוכל להילחם במחלות של הדורות הבאים - מחקר שנערך לאחרונה מצביע על כך שלתרכובות הקנאביס יש השפעה משמעותית על שינויים גנטיים. חוקרים מבית הספר לרפואה שבאוניברסיטת דרום קרוליינה, סיפרו שהם גילו קבוצה מסוימת של microRNA אשר מעידה על תהליך מטמורפוזה שהתרחש בחולדות שנחשפו ל-Tetrahydrocannabinol ) THC). החשיבות של הממצא הזה היא רבה, היות וה-microRNA הוא גורם מסייע ברגולציה של הגנים, ורבים מאמינים שהוא האחראי להתפתחות של מגוון מחלות ניווניות כולל מחלת הסרטן. 

THC עשוי למנוע את המחלות של הדורות הבאים

תעשיית המחלות מכה בילדים - הרופאים חוצים קווים אדומים

הציבור הפך לבן הערובה של תעשיית המחלות והתרופות המגובה באופן בלתי מתפשר על ידי השלטון; הוא השפן שעליו עושים ניסויים, הוא זה שמממן אותם והוא גם זה שמשלם את מחיר הנזקים הבריאותיים. תעשיית המחלות והתרופות היא תעשייה שמגלגלת מאות אלפי דולרים ביום, זו תעשייה שבנתה את עצמה על אמון הציבור והיא מעלה בו. ילדים אמריקאים, בגלאי שנתיים עד שלוש מקבלים טיפול תרופתי בשל קשיי קשב וריכוז והיפר אקטיביות, הדבר נעשה בניגוד להנחיות איגוד רופאי הילדים.


פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר