23.11.2013

חוק הקנאביס של פייגלין הוא חובה מוסרית

כשחברות התרופות שומעות על הניסיונות להכיר בקנאביס כצמח בעל סגולות מרפא, הן נכנסות לפניקה והן מכניסות את משרד הבריאות לפניקה, ומשרד הבריאות משליט טרור פסיכולוגי ומכניס לפניקה את הרופאים, את חברי הכנסת ואת כלל הציבור. אילו לא היו עומדים חולים בתווך, אפשר היה לצחוק על הצביעות הגרוטסקית של שרת הבריאות, במאמציה להכשיל מהלך חיוני וחשוב, רק כדי לרצות את שולחיה: בעלי-ההון.

כזכור ב-20/10/13, החליטה ועדת השרים לענייני חקיקה, שלא להצביע על הצעת חוק הקנאביס של משה פייגלין וחיים כץ. הועדה התחייבה להגיש חוק חלופי בתוך 45 יום, ולא הצעתם של חברי הכנסת פייגלין וכץ, תועלה שוב להצבעה.

הצעת החוק, של פייגלין וכץ, שכל כך הסעירה את הוועדה, בסך הכל, מבקשת לשים קץ לביורוקרטיה המייאשת, לטרטורים ולסבל המיותר, שנגרם לחולים, עקב מדיניות פושעת, המבקשת לדאוג לחברות התרופות ולבעלי אינטרסים ולא לבריאותם ולרווחתם של החולים ושל האזרחים בכלל. בהצעה שהגישו פייגלין וכץ, הם מציעים להרחיב את מעגל הרופאים (המצומצם מאוד: 21 בכל הארץ) המורשים להנפיק מרשמים לקנאביס רפואי, ולאפשר לרופאי המשפחה, להנפיק מרשמים כאלה, על פי הבנתם המקצועית וההכרות שלהם עם החולה.

 
                           מקור:  DrugFacts: Prescription and Over-the-Counter Medications

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר