28.8.2014

לתבוע את הרשות למלחמה בסמים, את הרופאים ואת משרד הבריאות על הונאה, על הטעיית הציבור ועל פגיעה מכוונת בחולים

נציגי הרשות למלחמה בסמים ממשיכים להתבזות, באמירות מופרכות, שכבר אבד עליהן הכלח. מטרתם היא כמובן, להמשיך להפיץ שקרים ודיסאינפורמציה על הקנאביס. כמה קל להפחיד, לעורר פניקה, להפיץ בדיות ולהמציא שקרים, כאשר אתה מייצג רשות שלכאורה דואגת לאינטרסים של כלל הציבור. כמה קל להונות ולרמות את הציבור כאשר אתה מצדיק את מעשיך בשמירה על החוק, גם אם זהו חוק הזוי, יקר ולא הגיוני, שפוגע בציבור הרבה יותר ממה שהוא מועיל לו. 

מי שזורע פניקה בכזאת שלומיאליות, כנראה נמצא בסוג של מצוקה, אחרת אי אפשר להסביר למה בכירי הרשות למלחמה בסמים, ממשיכים להתבזות, בתעמולה שמציגה את הקנאביס כסם מסוכן, אף על פי שכל הטענות שבהן הרשות נתמכה עד כה, כדי לזרוע טרור בקרב הציבור ולהצדיק את המשך הפללת הצמח - הופרכו אחת לאחת! 

כשהחוק לצידך, מופרך ומגוחך ככל שיהיה, הוא חוק והוא מחזק ומצדיק את מי שמייצג אותו, גם הוא בלתי צודק בעליל כמו במקרה של החוק שמפליל את הקנאביס ואת צרכניו. חוקים כאלה, סופם להיכחד. (בדיוק כמו חוקי האפרטהייד או חוקים אחרים נגד האנושות).

 תלונה נגד חדשות 10: "מעודדים שימוש בסמים"


התלונה שהוגשה על ידי הרשות למלחמה בסמים נגד ערוץ 10, אף היא נובעת מהחרדות של הרשות. הם מאוימים מפני האמת שדולפת אט אט אל הציבור, הם לא רוצים שהציבור יידע את האמת על הקנאביס. הם רוצים שהציבור ימשיך לפחד...

כולנו מכירים מהסרטים המצוירים, את הסיטואציה, שבה הדמות הנרדפת מגלה שהיא בעצם הצודקת ובין רגע הרודף הופך לנרדף. זו העת! זו העת להפסיק לברוח, זו העת להפסיק לפחד, זו העת לעצור ולהתחיל להכין כתבי אישום נגד אלה המתיימרים לדאוג לשלומנו, אך בפועל הם שוללים מאיתנו את חופש הבחירה, את חירותנו ואת בריאותנו.

הציבור עדיין לא הפנים שהוא הקרבן של מערכת אינטרסנטית שבה האזרח הקטן לא מעניין את אף אחד. זוהי מערכת שבה הפרלמנטרים שנבחרו לשבת בכנסת כדי לדאוג לאינטרס הציבורי, לחקיקה צודקת ולרגולציה בחוקים שפוגעים בציבור, מועלים בשליחותם ועובדים בשביל בעלי הממון ובעלי האינטרס, תוך כדי שהם רומסים ברגל גסה, את הזכויות של כלל הציבור.

טענה מספר 1 יאיר גלר: "הקנאביס גורם להפרעות פסיכוטיות"

טענה מספר 2 יעל גרמן: "הקנאביס הוא סם מסוכן והוא איננו תרופה"

טענה מספר 3: "לא ידוע מה הן ההשלכות הבריאותיות בטווח הארוך..."

  • דווקא ידוע! מיליוני צרכני קנאביס ותיקים, גם אצלנו וגם ברחבי העולם, שצורכים קנאביס עשרות שנים, מהווים עדות חיה לכך, שהקנאביס אינו מסוכן, אנו מזיק, אינו גורם לפסיכוזה, אינו ממכר ואינו גורם לשום תופעה מפחידה מהתופעות שנציגי הרשות למלחמה בסמים או שרת הבריאות מתארים!
  • מומחים מזהירים את הרופאים, מפני רישום אופיאטים לחולים במחלות כרוניות בשל הסיכון להתמכרות, למחשבות אובדניות, לנזקים בריאותיים בלתי הפיכים, לנזקים לכבד, למערכת הנשימה, ללב, למוח...  כל זה לא מדאיג את הרשות למלחמה בסמים או את שרת הבריאות ...  לעומת זאת הקנאביס שאיננו מזיק כמו תרופות מרשם, כמו האלכוהול או הטבק, הוא זה שמדיר שינה מעיניהם של שרת הבריאות ובכירי הרשות למלחמה בסמים - קל לנחש למה...

מחבר ספרי המתח הבריטי ליי צ'יילד: "עישנתי קנאביס חמישה לילות בשבוע
במשך 44 שנים, אני נער הפוסטר שמוכיח שהקנאביס לא ממש מזיק..."


לסיכום - לא צריך להתעמק יותר מדי כדי להבין מדוע במשרד הבריאות או ברשות למלחמה בסמים אף אחד אינו מודאג מהנזקים הבריאותיים, מנזקי ההתמכרות, מהנטייה לאובדנות וממספר המתים כתוצאה מהשימוש בתרופות מרשם, אלכוהול או טבק. רק הקנאביס שאינו מזיק ואינו הורג אף אחד - מאוד מדאיג אותם...

הקנאביס הוא צמח מרפא שמקורו בטבע. צמח שהופלל על רקע סגולותיו הרפואיות והתעשייתיות אשר איימו על הונם של בעלי ההון בשנות ה- 30 של המאה הקודמת; כיום הוא ממשיך להיות מופלל על אותו רקע  - הון שלטון.

הרשות למלחמה בסמים, שרת הבריאות והוועדה לענייני חקיקה - ממשיכים לעשות הכל, כדי שלא לשנות את מעמדו של הקנאביס בחוק; הם ממשיכים להשקיע מאמצים רבים כדי להותיר אותו בפקודת הסמים לצד חומרים מסוכנים באמת, על מנת לשמור על האינטרסים של חבריהם בעלי ההון, בניגוד לאינטרס של כלל הציבור.

הטענות של הרשות למלחמה בסמים, שנועדו להרתיע ולהפחיד את הציבור - הופרכו! זו העת לתבוע את הרשות, את הרופאים, את חברי הוועדה לענייני חקיקה ואת משרד הבריאות על הונאה, על הטעיית הציבור, על בזבוז משאבים לרדיפת חפים מפשע ועל פגיעה מכוונת בחולים שמצב בריאותם עשוי להשתפר באמצעות הקנאביס.

תגובה 1:

  1. אנונימי31.8.2014, 1:08

    הגיע הזמן שכל מי שיכול להשפיע יעזור ואז הכוח של האיחוד יתגבר על הון ושלטון רק ביחד זה עובד!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר