25.8.2021

ד"ר ווקפילד רופא ילדים: "בלי חיסונים אין אוטיזם"

החיסונים עלולים לגרום לא רק לאוטיזם; יש להם את הפוטנציאל לייצר מגוון רחב של תסמונות ונזקים מוחיים ממתונים ועד לנזקים חמורים ביותר בהתייחס למספר גורמים: גורמים תזונתיים + גורמים גנטיים + משתנים סביבתיים. ד"ר רהולינג:"דיסאינפורמציה מנוסחת היטב ובחוכמה נשלחת לעיתונות הרשמית, הממסד מטעה, אי אפשר 'לישון' עם הממסד".

בלי חיסונים אין אוטיזם
ילדים שקיבלו פיצויים על כך שלקו באוטיזם בעקבות החיסון המשולש

חיסונים

החיסון נגד שפעת
חיסון נגד שפעת לילדים, עלול להיות קטלני מפני שילדים רגישים יותר לכספית ולהשפעות של דיכוי המערכת החיסונית. חיסון ילדים נגד שפעת גורם לעלייה של 200 אחוז בשכיחות לתופעות אסתמטיות. ישנם מקרים שבהם החיסון גרם לאובדן זיכרון פתאומי בילדים ומבוגרים, מייד לאחר ההתחסנות.

תינוקות רכים נמצאים בסיכון גבוה במיוחד היות והמוח שלהם לא בשל עדיין; מסתמי כלי הדם במוח "דולפים" ולכן רגישותם לרעלים הרבה יותר גדולה. בשנתיים הראשונות לחייהם, התינוקות מקבלים 22 חיסונים! תינוק עשוי לקבל 9 חיסונים שונים במפגש אחד אצל הרופא. רופאים רבים חשים שהנוהל הזה הוא פלילי.

בעולם המערבי, תינוקות מתחסנים בגיל חודשיים, 4 חודשים ובגיל חצי שנה; היפנים לעומת זאת ערים לבעיה ומונעים בעיות ותופעות לוואי לא רצויות על ידי כל שהם מתחילים לחסן את ילדיהם רק בהגיעם לגיל שנה כאשר המוח קצת פחות רגיש.

החיסונים הנזליים נגד שפעת (חיסונים שניתנים דרך האף) מסוכנים אף יותר מפני שריריות האף נחשפות לנגיף חי, שעלול לנוע סנטימטרים ספורים בלבד אל המוח בעזרת עצבי חוש הריח.

עלייה של 241% בשכיחות האוטיזם בין 2000-2018

עלייה של 241% בשכיחות האוטיזם בין 2000-2018

חיסונים ואוטיזם
הראיות מכריעות:תימרוסל ומרכיבים נוספים בחיסונים עלולים לגרום לאוטיזם.
ב- 25 בפבואר 2008 משפחת הווארד שור זכתה בתביעת פיצויים נגד הממשלה, לאחר שילדתם בת ה- 18 חודשים נקלעה למצוקה נוירולוגית מייד לאחר שחוסנה באותו יום, נגד 9 מחלות שונות. נצחון המשפחה בתביעה, היא הכרה של בית המשפט הפדרלי בעובדה, שהחיסונים עלולים לגרום לנזקים ולפגיעות נוירולוגיות.
שניים מהחיסונים שהתינוקת קיבלה הכילו תימרוסל.


                                             תימרוסל

רופא ילדים: "ללא חיסונים - אין אוטיזם!"

"אוטיזם היא המחלה המפחידה ביותר שראיתי אצל ילדים, יותר מסרטן וליקויי לב מפני שהאוטיזם הלכה למעשה הוא כלא שסוגר על הילד ומרחיק אותו ממשפחתו ומאחיו... החיסונים גורמים לאוטיזם. לפני 40 שנה כאשר התחלתי את התמחותי, היו כ-10,000 ילדים שסבלו מאוטיזם, היום זה 1 מתוך 100 (2013)...הוכחה נוספת: שותפיי ואני מטפלים ב-35 אלף ילדים שמעולם לא חוסנו...מתוכם 0 ילדים לקו באוטיזם"
ד"ר אנדרו ווקפילד: בלי חיסונים אין אוטיזם

ד"ר אנדרו ווקפילד - רופא ילדים


בשנת 1998 ד"ר וייקפילד דיווח על מחלת מעיים שהופיעה בילדים אוטיסטים. בהתבסס על ההיסטוריה הרפואית של הילדים ד"ר ווקפילד קשר את החיסון המשולש נגד חצבת, חזרת, אדמת (MMR) להמחלת המעיים ולאוטיזם שבהם לקו הילדים. מאז ד"ר ווקפילד נתון להתקפות אישיות ומקצועיות חסרות פשרות מצד גופים כמו התקשורת, מממשלות, רופאים ותעשייני החיסונים והתרופות; כל אלה כמובן גרמו נזק חמור לקריירה המקצועית ולשמו הטוב. כיום ד"ר ווקפילד מתגורר בטקסס, משם הוא מנהל משפט דיבה והוצאת לשון הרע נגד העיתונאי הבריטי בריאן דיים ונגד המגזין הבריטי British Medical Journal.

האירוע החדשותי הגדול ביותר של שנת 2013, שהזרם המרכזי של התקשורת לא כיסה, היה הודאתו של ד"ר ויליאם תומפסון, שהועסק ב- CDC (המרכז לבקרת ומניעת מחלות) כי "ה-CDC מסתיר את ההוכחות המקשרות בין חיסונים לבין אוטיזם...משנת 2003 ידוע כי ילדים אפרו אמריקאים שמקבלים את החיסון לפני גיל 36 חודשים נמצאים בסיכון גבוה ללקות באוטיזם". הודאתו של ד"ר תומפסון נתנה משנה תוקף לממצאיו של ד"ר וויקיפילד משנת 1998.

שני ציוניי דרך, האחד הויתור של ממשלת ארה"ב על החיסיון בבית המשפט הפדרלי, והשני, מאמר מדעי פורץ דרך שקבע כי הרופא, המדען, ומנהל ערוץ [AMC] בנושא אוטיזם, ד"ר אנדרו ווייקפילד, וההורים צדקו לאורך כל הדרך.

ב-13 בדצמבר 2012 בית המשפט הפדרלי פסק פיצויים של מאות אלפי דולרים לריאן מוג'בי, פעוט ש "חיסוני ה- MMR, גרמו אצלו לפגיעה קשה במוח, שאובחנה כאוטיזם (הפרעת 'ASD')."


תביעה לפיצויים בעקבות החיסון השלוש לילדים


מאוחר יותר באותו החודש, הממשלה ספגה תבוסה נוספת, כאשר אמילי מולר מיוסטון, זכתה בפיצויים לאחר שהוכח כי ספגה פגיעה מוחית בעקבות חיסון ה- MMR, אשר גרם לה ללקות באוטיזם.
עתירות דומות אשר הסתיימו בזכייה של התובעים הוגשו בבתי משפט באיטליה ובארה"ב, (חנה פולינג (2010), ביילי בנקים, מיסטי הייאט, קיינן פרימן, ולנטינו בוקה, וג'וליה גריימס), כל אלה היו עתירות שבסופן הממשלות הודו או בתי המשפט קבעו כי חיסון ה-MMR  היה הגורם לפגיעה המוחית שהובילה לאוטיזם.


ולנטינו בוקה פיצויים בעקבות חיסון MMR



היום, מדענים ורופאים מאוניברסיטת "Wake Forest שניו-יורק, וונצואלה, מדווחים על ממצאים שלא רק מאמתים את קיומה של מחלת מעיים אצל ילדים שסובלים מאוטיזם ותסמיני מעיים, אלא גם מציינים כי מחלה זו עשויה להיות להיות מחלה חדשה. ד"ר סטיב ווקר ועמיתיו, השתמשו בשיטות מעבדה מתוחכמות, אשר אימתו את ממצאיו המקוריים של ד"ר וייקפילד. הם עשו זאת על ידי הצגת השינויים המולקולריים ברקמות המעי של הילדים, אלה נראו ייחודיים ואנומלים באופן ברור.

בעוד מחקרים חוזרים ונשנים מרחבי העולם מאשררים את קיומה של מחלת המעי שד"ר וייקפילד מצא בילדים אוטיסטים ואת טענתו הנחרצת כי מחקרי הבטיחות לחיסוני ה- MMR אינם מספקים, הקריירה של ד"ר וייקפילד נהרסה בגין האשמות שווא. אף על פי כן, הוא ממשיך לפעול ללא לאות במאמץ לעזור לפתור את קטסטרופת האוטיזם.

מדד שכיחות האוטיזם היום, מראה זינוק לדרגת סיכון של 1 ל-25 ילדים. בהעדר כל הסבר ומתוך חשש לאבד את אמון הציבור, ממשלות ברחבי העולם, מוסיפות חטא על פשע ופשוט ממשיכות להתכחש לפסקי הדין שקבעו כי קיים קשר בין חיסון ה- MMR לבין אוטיזם.

כאן הוצג הסירטון: האם חיסונים גורמים לאוטיזם? 

הסירטון צונזר והורד מ-YOUTUBE

כך משתיקים רופאים ומומחים ומונעים מהם לומר את האמת לציבור

מחקרו של ד"ר וייקפילד על הקשר בין חיסון ה-MMR למחלות המעי ולאוטיזם פורסם במקור בכתב העת "The Lancet". בעקבות פרסום מחקרו של ויקפילד, עיתונאי בשם בריאן דיר פרסם מאמר בכתב העת הבריטי הנפוץ לענייני רפואה "The British Medical Journal" ובמאמרו הוא לא חסך ביקורת מד"ר וייקפילד, הוא אף האשים אותו בהונאה. התוצאה לא אחרה לבוא, המגזין "The Lancet", התנער והחרים את המחקר של ד"ר ויקפילד, בהמשך רישיונם לעסוק ברפואה בבריטניה, של ד"ר ויקפילד ושל פרופ 'ג'ון ווקר-סמית', שסייע בעריכת המחקר, נשלל.

ד"ר ווקפילד: "הממשלות חייבות להפסיק לשחק במילים בזמן שילדים נפגעים. תקוותי היא שהכרה בקיומה של מחלת המעיים בילדים אלו תוביל להקלה על סבלם. זה היה צריך לקרות מזמן."

מכתב התראה על הונאה בנוגע לקשר בין חיסון ה-MMR לאוטיזם.


  1. אנשים נוטלים תרופות להקלה על תסמינים וחושבים שרמת הסוכר בדם, לחץ הדם והכולסטרול ישמרו ברמה "נורמלית" מבלי לשמור על תזונה בריאה.
  2. תרופות אינן מרפאות מחלות. אילו תרופות היו מרפאות לא היה צורך ביותר ממרשם אחד.
  3. רוב התרופות עלולות לעורר רשימה ארוכה של תופעות לוואי שהציבור לא מודע אליהן כלל. במדריך לרופא מפורטות 120 סוגים שונים של תופעות לוואי שמקורן בשימוש בתרופות מרשם.
  4. הכימיקלים המוחדרים לגוף באמצעות תרופות, אינם חומרים שהגוף זקוק להם, לכן, במוקדם או במאוחר הם הופכים להיות רעילים; כשזה קורה הגוף מתריע: כאבי ראש, שלשולים, כאבי בטן, הקאות ועוד זועקים "הרעלה". רוב החולים ירוצו שנית לרופא על מנת לקחת מרשם נוסף, לדיכוי הסימפטומים - "נורות האזהרה" במקום להפסיק ליטול את התרופה שגרמה להרעלה. כך תרופות המרשם הפכו לגורם מספר 1 למחלות, נכויות ומוות.
  • משרד החשב הכללי דיווח כי במשך עשור, במחצית ממאות התרופות שאושרו על ידי ה- FDA, נמצאו "סיכונים חמורים לאחר אישור, הכוללים אי ספיקת לב, אוטם שריר הלב (התקפת לב), אי ספיקה נשימתית, פרכוסים ואי ספיקת כליות."
  • חברות התרופות לא עושות מחקרים ארוכי טווח. יצרני התרופות לא רוצים באמת לדעת את התוצאות. אף על פי כן כספי ציבור מוזרמים כדי לממן את המחקרים שלהן ואת הפרסומות בטלביזיה שבאמצעותן הם משדלים את הציבור לרכוש הסמים שהן מייצרות.
  • באמצעות ה- Torcetrapib  חברת פייזר הבטיחה, לגרום לעליה של 72 אחוז בכולסטרול הטוב ולירידה של 24 אחוז בכולסטרול הרע בחולים שיטלו בנוסף ל- Torcetrapib, תרופה מאוד חזקה להורדת הכולסטרול. "אף על פי כן חלה עלייה של 25 אחוז בשיעור בעיות הלב הקטלניות, ועלייה של 40 אחוז בתמותה" (USA Today 11/06/2007).

  • קנבינואידים - קבוצת חומרים כימיים גדולה ומגוונת, שנמצאה בצמח הקנאביס

  • בעוד מדענים מגלים עוד ועוד סגולות מרפא מופלאות בצמחים, בפירות והירוקות כמו לוטאין - הלוטאין הוא פיגמנט צהוב ממשפחת הקרוטנואידים. ירקות צהובים וכתומים מכילים כמויות זעירות של לוטאין; הכמויות גדולות נמצאות בירקות ירוקים כמו ברוקולי, כרוב, ותרד. לוטאין זמין גם כתוסף עשוי מפרחי ציפורני חתול; לוטאין מגן על העור מפני נזקי השמש, מונע את ההתחמצנות של כולסטרול ה-LDL, מפחית את הסיכון למחלות לב, מעכב את התפתחות סרטן הריאות, סרטן הערמונית סרטן השחלות, סרטן השד, מונע סתימת עורקים, מעכב את הזדקנות הריאות, מסייע במניעת דלקת פרקים, מסיעע שמירה על בריאות העין, מסייע להפחית את עיוורון הלילה ומשפר את יכולת הראייה בחשכה; ליקופן -ליקופן הוא פיגמנט עתיר בקרוטנואידים טבעיים אשר ניחן ביכולת לבצע מספר פונקציות ביולוגיות הידועות בתכונותיהן נוגדות החימצון. הליקופן מספק הגנה מפני מחלות ניווניות מסייע במניעת סרטן, טרשת עורקים וקטרקט, מסייע בהורדת הכולסטרול ומפחית את הסיכון ללקות במחלות לב. הליקופן מצוי בעיקר בעגבניות, אך ניתן למצוא אותו בכמויות קטנות יותר גם באבטיח, גויאבה, ענבים אדומים ותפוזי דם אדומים. סולפורפאן - הוא פיטו-כימיקל נוגד סרטן המצוי בעיקר בברוקולי, אך גם בכרוב, כרוב ניצנים וקולורבי אם כי בכמויות קטנות הרבה יותר. קנבינואידים - קבוצת חומרים כימיים גדולה ומגוונת, שנמצאה בצמח הקנאביס מסוג סאטיבה L. כאשר אדם צורך קנאביס, הקנבינואידים שחודרים לגופו נקשרים לקולטני קנבינואידים שנמצאים באזורים שונים בגוף ובמוח. מדובר בקבוצת חומרים גדולה מאוד, לכל חומר בקבוצה יש את התכונות היחודיות שלו ואת הפוטנציאל המיוחד רק לו למלא תפקיד חשוב שיסייע לפעילותו התקינה של הגוף, לריפויו או להקלה על סימפטומים הנובעים ממחלות כרוניות או ממחלות סופניות. 

הבעיה היא שחברות התרופות אינן רשאיות לרשום פטנט על מוצרים טבעיים, ולכן הם מתמקדות בכימיקלים שיביאו להקלה זמנית על הסימפטומים. מדובר בחמדנות לשמה, חמדנות שגורמת לנזקים בריאותיים. המגמה של חברות התרופות היא להביא לעלייה ברווחים שלהן, על ידי פגיעה בבריאות של הציבור אשר מסייעת להביא לעלייה בפניות לטיפולים רפואיים ולעלייה במכירות של התרופות.

מה אומרים מפורסמים על תרופות:

סר ויליאם אוסלר, אבי הרפואה המודרנית:
"נתח גדול מדי מתחום הטיפול במחלות נשלט בידי ענקי הפראמה, הם שיעבדו אותנו לפסאודו-מדע קסום ... אנחנו מכניסים לתוך גופנו עליו אנו יודעים מעט מאוד, תרופות שעליהן אנו יודעים עוד פחות, שאמורות לטפל במחלות שאנחנו לא יודעים עליהן כלום."

היפוקרטס:
"הטבע מרפא לא הרופאים, יהיה מזונך תרופתך ותרופתך מזונך."

ד"ר מרסייה אנג'ל בספרו "האמת על חברות התרופות - כיצד הן מוליכות אותנו שולל", שראה אור ב-2004:
"הקונגרס 'רוקד עם השטן' בנוגע לאמת על חברות התרופות, הם מרמים אותנו... חברות התרופות ממציאות מחלות שיתאימו לתרופות שהן מייצרות. מיליון אמריקאים השתכנעו שהם סובלים ממחלות מפוקפקות  כמו למשל: 'הפרעת חרדה מוכללת', 'בעיות זיקפה', הפרעה טרום ויסתית, 'מחלת ההחזר הוישטי'... הממשלה צריכה לאסור את פירסום התרופות בטלביזיה, אבל הקונגרס אוהב את 400 מיליון הדולר שחברות התרופות משקיעות בקמפיין הבחירות שלהם".

רוברט קנדי הבן
"חיסונים גורמים לאוטיזם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר