13.7.2013

הקונספירציה נגד הקנאביס - פשע נגד האדם, איכות הסביבה והטבע

בין השנים 1920 ל- 1937 השתולל בארה"ב קמפיין אגרסיבי ובלתי מתפשר נגד צמח הקנאביס. את התעמולה השלילית ניהלו בעלי הון, שהבינו שהקנאביס עומד לכבוש את החקלאות ואת התעשייה ולהעמיד בסכנה את העסקים ואת המיליארדים שלהם. אותם בעלי הון, החלו במסע הסתה והפללה בלתי מתפשר, הקונספירציה נגד הקנאביס היא לא פחות מפשע נגד האדם, איכות הסביבה והטבע, הם השקיעו זמן וכסף רב על מנת להפיץ שקרים אשר התבססו על פחד וטרור פסיכולוגי.  בין היתר הופץ כי:

  • הקנאביס הוא סם מסוכן.
  • הקנאביס מזיק לגוף ולנפש האדם.
  • הקנאביס מהווה איום על הציבור. 
  • הקנאביס גורם למוות.
  • הקנאביס משחית את הנוער.
  • השימוש בקנאביס גורם למשתמשים להתדרדר לפשע - לבצע מעשי אונס, להשתמש באלימות, לגנוב, להשחית, לרצוח, לפגוע בקרובים.

אין שום קשר בין הסיבה להוצאת הקנאביס מחוץ לחוק, לבין ההשפעה שלו על גוף או על נפש האדם


הקנאביס באמת מסוכן אבל לא לגוף האדם, לנפש האדם, לנוער או לציבור! הקנאביס מסכן אך ורק את המיליארדים של בעלי ההון, של הטייקונים ושל בעלי בריתם - פוליטיקאים ובעלי אינטרסים אחרים אשר יוצאים נשכרים מהפללת הצמח.
תעשייני הממון, העוסקים בייצור מוצרים וחומרים שניתן להפיק ולייצר בזול מצמח הקנאביס ללא רישום פטנטים, שיכניס לכיסם עוד ועוד כספים, מקריבים, ללא נקיפות מצפון, את בריאות הציבור, את הטבע ואת איכות הסביבה לטובת תאוות הבצע הבלתי נדלית שלהם וזה נמשך קרוב ל-100 שנים!

אז מי הם השקרנים המוטבים מהפללת הצמח היעיל ביותר שהטבע העניק לאדם?

  • איילי הנפט ומוצריו. 
  • תעשייני התרופות. 
  • תעשייני העץ והנייר. 
  • תעשייני הפלסטיק. 
  • תעשייני הבדים והסיבים. 
  • תאגידי הכימיקלים. 
  • יצרני האלכוהול. 
  • יצרני הטבק. 
  • בעלי אינטרס המשוחדים על ידי בעלי ההון: פוליטיקאים, אמצעי התקשורת, פרופסורים, רופאים, לוביסטים, פרסומאים ועוד.


הסיבה היחידה לכך שהקנאביס אינו חוקי היא, שמיליארדרים רוצים להמשיך להיות מיליארדרים!האמת היא, שאילו היו מחליטים עכשיו לנצל את הקנאביס לייצור המגוון העצום של המוצרים המסחריים, שניתן להפיק ממנו, היה הדבר דומה להטלת פצצה אטומית תעשייתית, אשר הייתה מפילה ומשמידה את החברות של בעלי ההון! זו הסיבה שבגללה טייקוני העולם קשרו קשר, על מנת להפיץ בקרב הציבור, אימה ופחד ומידע שגוי ושיקרי על צמח רב תכליתי, יעיל וידידותי לסביבה ולאדם.

כמה עובדות על הקנאביס

  • האינציקלופדיה "בריטניקה" הודפסה על נייר המיוצר מצמח הקנאביס במשך כ-150 שנה, .
  • עד 1880, כל ספרי הלימוד היו מיוצרים מקנאביס או פשתן. (1)
  •  ארה"ב - בין השנים 1631 עד תחילת 1800, ניתן היה לשלם מסים בקנאביס, על פי חוק. (2)
  • הסרוב לגדל קנאביס באמריקה, במאות ה -17 וה -18 נחשב לעבירה על חוק! בין השנים 1763-1769 אנשים נשלחו לכלא בווירג'יניה, על הסירוב לגדול קנאביס. (3) 
  • תומאס ג'פרסון הבריח זרעי קנאביס מסין לצרפת ולאחר מכן לאמריקה. ג'ורג' וושינגטון, תומאס ג'פרסון ואבות מייסדים אחרים גדלו קנאביס. (4)
  • בנג'מין פרנקלין החזיק בבעלותו את אחד ממפעלי הנייר הראשונים בארה"ב, הנייר במפעל שלו היה מיוצר מקנאביס. (5)
  • המלחמה  ב-1812 הייתה על קנאביס. נפוליאון רצה לחבל ביצוא הקנאביס ממוסקבה לאנגליה. 
  • במשך אלפי שנים, 90% מהמפרשים והחבלים של האוניות היו עשויים מקנאביס.
  • עד -1820 עם כניסתה של מנפטת הכותנה, 80% מכלל הטקסטיל: בדים, ביגוד, מצעים, וילונות וכו' היו עשויים מקנאביס. (6)
  • ספרי התנ"ך הראשונים, מפות, תרשימים, הדגלים האמריקאים הראשונים והטיוטות הראשונות של מגילת העצמאות והחוקה האמריקאית הודפסו כולם על בדים ונייר עשויים מצמח הקנאביס. .
  • במדינות רבות, באומה האמריקאית הצעירה, היבול הראשון שגידלו היה קנאביס. ב-1850 קנטאקי רשמה שיא ביצור של 40,000 טון קנאביס. עד המאה ה-20, גידול הקנאביס היה יבול המוזמנים הגדול ביותר בארה"ב. (6) 
  • התעוד העתיק ביותר, בנושא העיסוק בגידול קנאביס, לוקח אותנו לסין, 5000 שנה לאחור, אם כי ישנה השערה כי תעשיית הקנאביס הייתה נפוצה גם במצריים העתיקה.
  • גיינסבורו, רמברנדט ואן גוך ואמנים מתקופות מוקדמות יותר ציירו על על בד המיוצר מצמח הקנאביס.
  • בשנת 1916, ממשלת ארה"ב חזתה כי עד שנת 1940 כל תעשיית הנייר תסתמך על הקנאביס וכי לא יהיה יותר צורך לכרות עצים. מחקרי הממשלה דיווחו כי מדונם אחד של קנאביס ניתן לייצר את כמות הנייר שמייצרים מכריתת  4.1 דונם של עצים. משרד החקלאות עבד על התוכניות ליישום המעבר ליצור נייר מצמח הקנאביס. (7)
  • ב- 1935, 58,000 טון של זרעי קנאביס שמשו לתעשיית הצבע. עד 1937 ייצרו בארה"ב מוצרי צבע ולכות איכותיים. תעשיית הצבע שרמן וויליאמס ושות - היו מהמתנגדים לתעשיית הקנאביס.
  • רכב הבכורה של פורד דגם T, תודלק בדלק קנאביס, גם הבודי של הרכב עצמו נבנה מפלסטיק שיצרו מקנאביס, ונמצא פי 10 חזק יותר מפלדה. באחוזתו הגדולה בין גידולי הקנאביס, פורד הצטלם עם הרכב, ועליו שלט "צמח מן הקרקע" 1941. (8) 
  • ב-1938הקנביס זכה לכינוי "יבול המיליארד" הייתה הפעם הראשונה שבה, יבול חקלאי גילה פוטנציאל כלכלי לרווחים במיליארדי דולרים. (9) 
  • בפברואר 1938, התפרסם מאמר במגזין "Mechanical Engineering Magazine", תחת הכותרת "היבול הרווחי והנחשק ביותר, שניתן לגדל", הקובע כי אילו הקנאביס, היה מעובד באמצעים הטכנולוגיים של המאה ה-20, הוא היה הופך לתוצר החקלאי הנפוץ ביותר בראה"ב ובעולם כולו. (10)
ב- 1942, משרד החקלאות האמריקאי, הפיק סירטון של 14 דקות, שמטרתו הייתה לתדרך ולעודד חקלאים כיצד לגדל 350,000 דונם של קנאביס בשנה למען המאמץ המלחמתי: "HEMP FOR VICTORY".



הדברים הבאים הם ציטוטים ישירים מתוך הסרט אשר, כאמור הופק בידי משרד החקלאות האמריקאי:

"... כאשר המקדשים ביוון היו חדשים, הקנאביס כבר היה עתיק בשרות האנושות. במשך אלפי שנים, גידלו את הצמח,בסין ובמקומות אחרים במזרח, כדי לייצר פתילים ובדים. במשך מאות שנים, הרבה לפני 1850, הספינות היו מצוידות בחבלים ובמפרשים שנוצרו מהקנאביס. לימאים ולתליינים הקנאביס היה מוצר הכרחי... "

"...כעת, כשיש בידי היפנים מקורות לקנאביס מהודו ומהפיליפינים, הקנאביס האמריקאי חייב לתת מענה לצרכים של הצבא ושל הצי האמריקאי וכמובן גם לתעשייה..."

"הרזרבות של חייל הים, הולכות ומתדלדלות במהירות, כשהן תגמרנה, יש להסתייע בקנאביס האמריקאי. קנאביס לעגינת ספינות, קנאביס לגרירה, קנאביס לציוד, קנאביס לצרכים מכניים, קנאביס לאין ספור שימושים בים וביבשה. בדיוק כמו בעבר כשהספינות העתיקות הפליגו אל הניצחון ועל סיפונן נרות קנאביס, מפרשי קנאביס, כיסויי קנאביס - קנאביס לניצחון! "

"...עונת הגידול שלו קצרה... הוא יכול לגדול בכל המדינות ...שורשיו הארוכים חודרים ושוברים את האדמה וכך, מותירים אותה במצב מושלם עבור היבול של השנה הבאה. צפיפות העלים, וגובהן המגיע ל-8 עד 12 מטרים מעל הקרקע, חונקים את העשבים השוטים."
"... הקנאביס יכול להועיל לאין שיעור לחקלאות ולתעשייה האמריקאית. "

החידושים במיכון החקלאי, ב- 1930, היו עשויים לגרום למהפכה תעשייתית אילו היו מיישמים אותם בתחום גידול הקנאביס. משאב יחיד זה היה יכול לייצר מיליוני מקומות עבודה חדשים ואלפי מוצרים איכותיים. אילו הקנאביס, לא היה מופלל, הוא יכול היה להציל את אמריקה מהמשבר הכלכלי הגדול.

חלוצי הפללת הקנאביס:

וויליאם רנדולף הרסט, בנו של איש עסקים עשיר שהיה גם חבר בקונגרס האמריקאי. הרסט היה מו"ל עיתונות, מגדולי ועשירי, בעלי העיתונים בארה"ב, הוא החזיק בבעלותו לא פחות מ-25 עיתונים אשר הופצו ברחבי ארה"ב והשפיעו רבות על דעת הקהל האמריקאי. בנוסף לעיתונים, הרסט החזיק בבעלותו דונמים רבים של יערות, אותם ניצל לייצור נייר. הרסט היה הספק הגדול ביותר והעיקרי לצרכי נייר בארה"ב, הוא השחית את הטבע לרווחתו האישית, על מנת להגדיל את הונו וחשש לאבד מיליארדים בגלל הקנאביס.

אלוטר איריני דו פונטייסד את חברת דו פונט, ב-1802 כחברה לייצור אבקת שריפה, זו אותה החברה שייצרה את גז החממות CFC. ב-1920, החברה החלה להתמקד במדע החומר וב-1928 היא שכרה את שירותיו של וואלס קרותרס כדי לעבוד על פולימרים. ב-1935, קרותרס פיתח את הניאופרן, הגומי הסינתטי הראשון, את הניילון והציג את הפניאותיאזין כקוטל חרקים. ב-1937 חברת דו פונט רשמה על שמה את הפטנט ליצירת פלסטיק מתערובת של נפט ופחם. בעידוד בעלי המניות חברת דו פונט המשיכה את השקעותיה בתעשיית הפולימרים והחלה לעבוד על ייצור מוצרים סינתטיים  כמו פלסטיק, צלופן, ניילון דקרון ועוד. את כל המוצרים שחברת דו פונט השקיעה בפיתוחם מחומרים רעילים ובתהליכים רעילים ניתן היה לייצר מקנאביס, בעלות הרבה יותר נמוכה בתהליכים לא רעילים ולא מזהמים. הקנאביס היווה איום ממשי על תעשיית הכימיקלים של דו פונט ועל רווחיה האדירים של החברה.

אנדרו מלון, איש עסקים עשיר ממוצא אירי, בנקאי, תעשיין, אספן אמנות, פילנטרופ, וגם אחד מהמשקיעים החשובים בחברת דו פונט.  מלון שימש כשר האוצר של ארה"ב בין השנים 1921-1932, מלון נותר בתפקידו במהלך כהונתם של שלושה נשיאים שונים. בתקופת כהונתו מינה מלון את אחיינו, הארי ג'יי אנסלינגר, לראש הלשכה הפדרלית למלחמה בסמים מסוכנים.

הקונספירציה

פגישות חשאיות נערכו על ידי הטייקונים המאוימים. הקנאביס, אשר איים על המפעלים שלהם ועל הונם, הוכרז כמסוכן. הם הבינו שאם הם רוצים לשמור על שלמות האמפריות שהם בנו, על המיליארדים שהם צברו ועל ההזדמנות להמשיך ולצבור עוד הון - הקנאביס צריך ללכת. טייקוני ההון הללו לקחו מילת סלנג מקסיקני מעורפלת, "מריחואנה", ייחסו לה קונוטציות שליליות ודאגו לשתול אותה עמוק בתודעה של כל אזרח אמריקאי.

המניפולציה התקשורתית והתרמית - פשע נגד האנושות ונגד הטבע

לתעמולה התקשורתית של בעלי ההון הייתה מטרה ברורה: לייצר אויב מפחיד, מאיים, שנוא ודחוי על מנת לזכות בתמיכה ציבורית גורפת, כאשר בבוא היום הם יבואו וידרשו להפליל את המריחואנה ולחוקק חוקים נגדה.
  • בליץ תקשורתי של "עיתונות צהובה" השתולל בין השנים 1920 ועד לשנות ה-30 המאוחרות. העיתונים של הרסט הפיצו באופן שיטתי, סיפורי זוועה על המריחואנה, "האיום" של המריחואנה התנוסס באופן קבוע בכותרות של כל העיתונים של הרסט. הקוראים עברו שטיפת מוח, שיטתית ואגרסיבית. עם הזמן הציבור השתכנע והאמין כי המריחואנה היא הגורם לכל הדברים השליליים ולכל החדשות הרעות, החל בתאונות דרכים וכלה בשחיתות מוסרית אשר הובילה למעשי פשע.
  • חבורת הטייקונים, לא הסתפקה בתעמולה שהם עשו באמצעות העיתונים של הרסט והם פנו גם לתעשיית הקולנוע. הם השקיעו מיליונים כדי להפיק סרטי אימה שיעזרו להם לשטוף ולעצב את דעת הקהל: 

סרטונים שהוסרו מיוטיוב:

 'Marihuana: Assassin of Youth' - מריחואנה: הרוצחת של הנוער (1935).
'Reefer Madness' - טירוף החשיש (1936).
'Marihuana: The Devil's Weed' - מריחואנה: זרעי השטן (1936).  

הציטוטים הבאים מתוך הסרט, 'Reefer Madness', שופכים אור על הנחישות שבה נלחמו בעלי ההון, הם לא בחלו באמצעים, לא נרתעו משקרים ולא נסוגו ממניפולציות, ללא נקיפות מצפון, הם שללו מהאדם ומהטבע את הזכות להנות מהיתרונות של צמח עתיר סגולות והכל למען תאוות הבצע שלהם. מבחינתם הקנאביס היה אויב אשר איים על נכסיהם והם ניהלו מלחמת חורמה שכללה שטיפות מוח אינטנסיביות, שהדהדו יום וליל בכל אמצעי התקשורת: "סם אלים", "גורם למעשי אלימות מזעזעת", "גורם לטירוף בלתי ניתן לריפוי", "גורם לאפקטים הרסניים לנשמה", "תחת ההשפעה של הסם, הוא הרג את כל משפחתו עם גרזן", "איום המריחואנה, אכזרי יותר וקטלני יותר מהרואין וקוקאין". בנוסף לאמירות המפחידות, הסרט אינו מסתיים כמו כל הסרטים בכיתוב: 'סוף', אלא בכיתוב: "ספר לילדיך."

בשנות ה-30 של המאה הקודמת, אנשים היו הרבה יותר נאיביים, נאיביים עד כדי בורות. ההמון התנהל כמו עדר כבשים הממתין להנחיות של המעטים אשר החזיקו במושכות של השלטון, לא קראו תיגר על סמכותם ולא הטילו ספק בדבריהם. ההמונים האמינו כסומים לכל מה שנכתב בעיתוני החדשות ובמאמרים המודפסים, הם האמינו ללא סייג לקרייני הרדיו, והיו משוכנעים שכל מה שמפורסם בכלי התקשורת, חייב להיות נכון. הם אכן סיפרו לילדיהם אשר גדלו להיות ההורים של הבייבי בומרס.

ב -14 באפריל, 1937, "חוק מס המריחואנה" - הצעת החוק אשר בקשה להפוך את המריחואנה ללא חוקית, הונחה על שולחן הוועדה "House Ways and Means Committee", וועדת המיסים הראשית, הוועדה היחידה שוועדות אחרות אינן מורשות לדון או לשנות את החלטותיה. יו"ר הועדה, רוברט דאוטון, אשר היה תומך של דו פונט (חברת הכימיקלים אשר רשמה לזכותה את המצאת הפלסטיק ומוצרים סינטטיים נוספים- ראה לעיל),  דאג לכך שהצעת החוק תעבור בקונגרס.




החקיקה נגד הקנאביס הושגה באמצעות הונאה

ד"ר ג'יימס וודוורד, רופא ועורך דין, העיד מאוחר מדי מטעם איגוד הרפואה האמריקאי (AMA) ואמר בעדותו לוועדה, כי הסיבה לכך שאיגוד הרפואה האמריקאי, לא גינה ולא התנגד לחוק המריחואנה, נבעה מן העובדה שהאיגוד לא ידע בעת החקיקה שמריחואנה היא בעצם קנאביס!


באותה תקופה, מעט מאוד אנשים הבינו כי האיום הקטלני עליו קראו בעמודים הראשיים של העיתונים והמגזינים של הרסט, היה בעצם הקנאביס התמים, מה שהם הכירו כהמפ. איגוד הרפואה האמריקאי, הבין רק בדיעבד, שמריחואנה היא בעצם קנאביס, אותו צמח מרפא אשר נמצא במוצרי ריפוי רבים, במשך יותר מ-100 שנים!

למעשה, אבן הדרך הראשונה אשר הונחה בדרך להפללת צמח הקנאביס הייתה להמציא לו שם חדש: 'מריחואנה'.

בספטמבר 1937, הקנאביס הפך לבלתי חוקי. המוצר החקלאי הידוע ביעילותו הרפואית ובשימושיו הרבים בתעשייה, תויג כסם מסוכן, ומאז קרוב ל-100 שנה, נשללת הזכות מהאדם ומהסביבה, להנות מהתועלת הרבה אשר ניתן להפיק מצמח הקנאביס.

השקרים מתהפכים כמו חביתיות במחבת

ב-1937, הקונגרס אסר את השימוש בקנאביס, בטענה כי זהו סם קשה המעורר אלימות. במהלך 31 שנה אסלינגר (האחיין של אנדרו מלון - איש הקונגרס שתמך והשקיע בחברת דו פונט), יו"ר הלשכה הפדרלית למלחמה בסמים מסוכנים,  קידם את הרעיון, כי המריחואנה גורמת לאלימות קיצונית, מסוכנת ובלתי נשלטת. בשנת 1950, תחת האיום הקומוניסטי של המקארתיזם ועל מנת להתמודד עם השימוש בקנאביס בקרב החיילים, אסלינגר קבע והפיץ בדיוק את ההפך מהדברים אותם הפיץ במהלך יותר משלושה עשורים: המריחואנה עשויה להרגיע עד כדי כך, שהחיילים לא ירצו להילחם.

קנאביס - הפתרון למחלות, למחסור בדלק ולתעשייה אקולוגית

זה לא סוד שכדור הארץ נמצא בסכנה אקולוגית:
  • השימוש המתמשך בכימיקלים ובחומרים רעילים, ברפואה, בחקלאות ובתעשייה, מזיקים לאדם ולסביבתו. 
  • כריתת יערות הגשם משפיעה על ההתחממות הגלובלית.
  • זיהום אוויר, רעלים וכימיקלים קוטלים בני אדם, ובעלי חיים, מרעילים את מקורות המים ואת האדמה.
אנחנו נמצאים כרגע בנקודת זמן רוורסבילית, שבה עדיין ניתן לפעול כדי להציל את כדור הארץ ואת האנושות מפני אסון בלתי הפיך. האנושות חייבת להתעורר, להתפכח ולהתאחד נגד כוחות הרשע המאיימים על שלום העולם והאדם, בגלל בצע כסף, תאוות ממון, אגואיזם ואגוצנטריות של טייקונים חסרי מוסר ונטולי מצפון!

מה ניתן לייצר מן הצמח המופלא?

  • נייר. סיבי הקנבוס איכותיים ועמידים יותר מסיבי העץ. כמות הכימיקלים הנדרשת על מנת לייצר נייר מקנאביס קטנה מאוד ביחס לזו הנדרשת כדי לייצרו מעצים. נייר הקנאביס, אינו מצהיב והוא עמיד לאורך זמן. הצמח גדל במהירות, בעונת גידול אחת, ניתן להפיק כמויות גדולות של סיבים, לעומת העצים, אשר גידולם לוקח שנים רבות בטרם ניתן להשתמש בהם לצרכים תעשייתיים.
  • מוצרי פלסטיק. פלסטיק הקנאביס הוא חומר מתכלה וידידותי לסביבה. הפלסטיק שאנחנו מכירים, מיוצר מנפט ופחם, חומרים רעילים, בלתי מתכלים ומזיקים לטבע ולאיכות הסביבה. תהליך הייצור של פלסטיק הקנאביס אינו מסוכן לנהרות ולמקורות מים כמו מפעל הכימיקלים של דו פונט ושל חברות פטרוכימיות אחרות. בניגוד לתעשייה הפטרוכימית, תעשיית הקנאביס היא תעשייה אקולוגית, טבעית ובטוחה.
  • תרופות. האנושות חייבת להתנער ולהתנגד לתעשיית התרופות המבוססת על כימיקלים ואופיואידים ולדרוש לחזור לשיטות הריפוי באמצעות הקנאביס וצמחי מרפא אחרים, אשר אינם פוגעים באיברים פנימיים ובנפש האדם. תעשיית התרופות הפכה לתעשיית ענק של מחלות, סמים קטלניים וכסף, המחויבות לבעלי מניות ולטייקוני הון שלטון ולא לחולים. בעשורים האחרונים הולכים ומתרבים מקרי המוות, כתוצאה מהרעלה והתאבדות הנובעים משימוש בתרופות החוקיות המיוצרות על ידי חברות שמייצרות כימיקלים לשם מקסום רווחים וללא שום קשר לרווחת החולים או למצקותיהם. 
  • תזונה. ניתן לייצר מגוון גדול של מוצרי מזון מצמח הקנאביס. הזרעים מכילים את אחד מהמקורות הגבוהים ביותר של חלבון מהטבע. הקנאביס מכיל שני סוגים של חומצות שומן חיוניות לגוף האדם אשר מסייעות בסילוק הכולסטרול, חומצות השומן החיוניות האלה לא נמצאות בשום מקור אחר בטבע! צריכת זרעי קנאביס, הוא הדבר הטוב ביותר שאדם יכול לעשות למען בריאותו. אכלו זרעי קנבוס לא מבושלים.  
  • סיבים, חוטים, בדים. בדי הקנאביס, חזקים ועמידים לאורך זמן. כיום, יש מספר מועט של חברות אמריקניות אשר מייצרות בגדים מבדים המכילים 50% קנאביס. בדי קנאביס היו צריכים להיות המקור העיקרי לתעשיית הביגוד, אך במציאות, השימוש בבדי קנאביס נעשה כמעט במחתרת.
  • דלק ידיותי להנעת מכוניות.
תעשייני האלכוהול, הטבק, התרופות והנפט משקיעים  יותר ממיליון דולר ביום כדי למנוע את הלגליזציה, קשרי ההון שלטון אשר החלו בשנות ה-20 של המאה הקודמת, קיימים עד היום, הם ממשיכים לטפח את השקרים, לממן את התעמולה ואת שטיפות המוח של הציבור, הם ממשיכים לממן סוכנים בדמות פרלמנטרים אשר יושבים בבתי המחוקקים ברחבי העולם ודואגים לאינטרסים שלהם, הם ממשיכים לשחד את התקשורת כדי שהיא תמשיך להפיץ את השקרים שלהם...!

יש רק אויב אחד; הקפיטליסטים! המנהיגים בשירות הטייקונים, גובי המסים אשר משתמשים בכספי הציבור כדי לממן ולתמוך במשחיתי טבע ובמלחמות. מעל 4.5 מיליון בני אדם מתים בעולם כל שנה כתוצאה משימוש בטבק! מעל 2.2 מיליון בני אדם מתים בעולם כל שנה כתוצאה משתיית אלכוהול! במחקרים שנעשו לאחרונה נמצא כי כמות מקרי המוות כתוצאה מתרופות מרשם גדול פי 4 ממקרי המוות מסמים כמו הרואין וקוקאין! לעומת זאת, אף אחד מעולם לא, לא מת מעישון קנאביס! בכל ההיסטוריה של המין האנושי, לא נרשם מעולם שום מקרה מוות שנגרם כתוצאה מהשימוש בקנאביס! 

באופן פרדוקסלי ובלתי מובן בעליל, החברה מקבלת ללא עוררין את החוק נגד הקנאביס החף מפשע ומעלימה עין מרוצחי ההמונים: האלכוהול, הטבק והתרופות הפרמקולוגיות.

הציבור צריך לדרוש את ביטול החוק האוסר את השימוש בקנאביס! על הציבור לדרוש את הצבת מוצרי הקנאביס על מדפי בתי המרקחת כתכשירים רפואיים אשר אינם חייבים במרשם רופא! הקנאביס מחזק את המערכת החיסונית, הוא מחדש תאי מוח והוא יעיל לטיפול בכאבים ובלחץ, בהתקשות והיצרות העורקים, בדלקות, בבריחת סידן, בסכרת, בפרקינסון, בבעיות ההתמכרות לאלכוהול, לטבק ולסמים קשים ובעוד אין ספור מחלות וסינדרומים נוספים, הקנאביס אינו מסוכן כלל והוא אסור, לעומת זאת, משככי הכאבים אשר גורמים לנזקים פנימיים בלתי הפיכים ואף למוות, נמכרים בבתי המרקחת ללא פיקוח, השגחה או מרשם רופא! 

הציבור ראוי וחייב לדרוש את זכות הבחירה בין הכימיקלים של חברות התרופות, הטבק או האלכוהול ההרסניים, לבין הקנאביס שאינו מזיק ואפילו מועיל.

התאחדו! דרשו מהרופאים לעמוד לצד הציבור, להיות נאמנים לשבועת הרופא! ספרו את האמת! הפיצו את הבשורה! השתמשו במוצרי הקנאביס! החרימו את המילה "מריחואנה" - תגידו קנאביס! החרימו את המילה "רישיון" - אמרו מרשם!החרימו את המילה "סם" - אמרו צמח מרפא! צאו נגד התעמולה, נגד השקרים, נגד העיוותים אשר נוצרו על מנת להגן על טייקוני ההון על חשבון הבריאות של הציבור, על חשבון איכות הסביבה, על חשבון הטבע! אנו זקוקים למקור אנרגיה נקי כדי לשמור כוכב הלכת שלנו! אנו זקוקים לקנאביס על מנת לשמור על בריאותנו! דרשו מהשלטון להסיר את האיסור לגדל ולהשתמש בקנאביס! דרשו לגליזציה עכשיו!


מקורות:
(1)  Hemp Paper Reconsidered, Jack Frazier 1974 
(2)  LA Times Aug. 12, 1981
(3)  Hemp in Colonial Virginia, G. M. Herdon
(4)  Washington and Jefferson Diaries
(5)  Emperor Wears No Clothes, Jack Herer. 
(6)  State Archives.
(7)  Department of Agriculture
(8)   Popular Mechanics 1941
(9)  Popular Mechanics 1938
(10) Mechanical Engineering Magazine

LA CONSPIRACIÓN DE LA MARIHUANA

4 תגובות:

  1. אנונימי24.8.2013, 15:00

    כתבה מעלפת, תודה רבה!

    השבמחק
  2. אנונימי3.9.2013, 15:46

    הכי נכון שיש באינטרנט

    השבמחק
  3. ג'וואנה את מצוינת!

    השבמחק
  4. הנה עוד לינק בנושא הזה להרחבת המידע:
    www.cannabook.net

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר