25.9.2020

המגמה של חברות התרופות היא מיקסום רווחים

חברות התרופות אינן רשאיות לרשום פטנט על מוצרים טבעיים, ולכן הם מתמקדות בכימיקלים שיביאו להקלה זמנית על הסימפטומים הנובעים ממחלות. מדובר בחמדנות לשמה, חמדנות שגורמת לנזקים בריאותיים. המגמה של חברות התרופות היא מיקסום רווחים, פגיעה בבריאות של כלל הציבור מסייעת לעליה בפניות לטיפולים רפואיים ולעליה במכירות של התרופות.

  1. אנשים נוטלים תרופות להקלה על תסמינים וחושבים שרמת הסוכר בדם, לחץ הדם והכולסטרול ישמרו ברמה "נורמלית" מבלי לשמור על תזונה בריאה.
  2. תרופות אינן מרפאות מחלות. אילו תרופות היו מרפאות לא היה צורך ביותר ממרשם אחד.
  3. רוב התרופות עלולות לעורר רשימה ארוכה של תופעות לוואי שהציבור לא מודע אליהן כלל. במדריך לרופא מפורטות 120 סוגים שונים של תופעות לוואי שמקורן בשימוש בתרופות מרשם.
  4. הכימיקלים המוחדרים לגוף באמצעות תרופות, אינם חומרים שהגוף זקוק להם, לכן, במוקדם או במאוחר הם הופכים להיות רעילים; כשזה קורה הגוף מתריע: כאבי ראש, שלשולים, כאבי בטן, הקאות ועוד זועקים "הרעלה". רוב החולים ירוצו שנית לרופא על מנת לקחת מרשם נוסף, לדיכוי הסימפטומים - "נורות האזהרה" במקום להפסיק ליטול את התרופה שגרמה להרעלה. כך תרופות המרשם הפכו לגורם מספר 1 למחלות, נכויות ומוות.

  • משרד החשב הכללי דיווח כי במשך עשור, במחצית ממאות התרופות שאושרו על ידי ה- FDA, נמצאו "סיכונים חמורים" לאחר שאושרו לשימוש, סיכונים אלה הכוללים אי ספיקת לב, אוטם שריר הלב (התקפת לב), אי ספיקה נשימתית, פרכוסים ואי ספיקת כליות."
  • חברות התרופות לא עושות מחקרים ארוכי טווח. יצרני התרופות לא רוצים באמת לדעת את התוצאות. אף על פי כן כספי ציבור מוזרמים כדי לממן את המחקרים שלהן ואת הפרסומות בטלוויזיה שבאמצעותן הם משדלים את הציבור לרכוש הסמים שהן מייצרות.
  • באמצעות ה- Torcetrapib  חברת פייזר הבטיחה, לגרום לעליה של 72 אחוז בכולסטרול הטוב ולירידה של 24 אחוז בכולסטרול הרע בחולים שיטלו בנוסף ל- Torcetrapib, תרופה מאוד חזקה להורדת הכולסטרול. "אף על פי כן חלה עלייה של 25 אחוז בשיעור בעיות הלב הקטלניות, ועלייה של 40 אחוז בתמותה" (USA Today 11/06/2007).
קנבינואידים - קבוצת חומרים כימיים גדולה ומגוונת, שנמצאה בצמח הקנאביס
  • בעוד מדענים מגלים עוד ועוד סגולות מרפא מופלאות בצמחים, בפירות והירוקות כמו לוטאין - הלוטאין הוא פיגמנט צהוב ממשפחת הקרוטנואידים. ירקות צהובים וכתומים מכילים כמויות זעירות של לוטאין; הכמויות גדולות נמצאות בירקות ירוקים כמו ברוקולי, כרוב, ותרד. לוטאין זמין גם כתוסף עשוי מפרחי ציפורני חתול; לוטאין מגן על העור מפני נזקי השמש, מונע את ההתחמצנות של כולסטרול ה-LDL, מפחית את הסיכון למחלות לב, מעכב את התפתחות סרטן הריאות, סרטן הערמונית סרטן השחלות, סרטן השד, מונע סתימת עורקים, מעכב את הזדקנות הריאות, מסייע במניעת דלקת פרקים, מסיעע שמירה על בריאות העין, מסייע להפחית את עיוורון הלילה ומשפר את יכולת הראייה בחשכה; ליקופן -ליקופן הוא פיגמנט עתיר בקרוטנואידים טבעיים אשר ניחן ביכולת לבצע מספר פונקציות ביולוגיות הידועות בתכונותיהן נוגדות החימצון. הליקופן מספק הגנה מפני מחלות ניווניות מסייע במניעת סרטן, טרשת עורקים וקטרקט, מסייע בהורדת הכולסטרול ומפחית את הסיכון ללקות במחלות לב. הליקופן מצוי בעיקר בעגבניות, אך ניתן למצוא אותו בכמויות קטנות יותר גם באבטיח, גויאבה, ענבים אדומים ותפוזי דם אדומים. סולפורפאן - הוא פיטו-כימיקל נוגד סרטן המצוי בעיקר בברוקולי, אך גם בכרוב, כרוב ניצנים וקולורבי אם כי בכמויות קטנות הרבה יותר. קנבינואידים - קבוצת חומרים כימיים גדולה ומגוונת, שנמצאה בצמח הקנאביס מסוג סאטיבה L. כאשר אדם צורך קנאביס, הקנבינואידים שחודרים לגופו נקשרים לקולטני קנבינואידים שנמצאים באזורים שונים בגוף ובמוח. מדובר בקבוצת חומרים גדולה מאוד, לכל חומר בקבוצה יש את התכונות היחודיות שלו ואת הפוטנציאל המיוחד רק לו למלא תפקיד חשוב שיסייע לפעילותו התקינה של הגוף, לריפויו או להקלה על סימפטומים הנובעים ממחלות כרוניות או ממחלות סופניות. 

מה אומרים מפורסמים על תרופות:


סר ויליאם אוסלר, אבי הרפואה המודרנית:

"נתח גדול מדי מתחום הטיפול במחלות נשלט בידי ענקי הפראמה, הם שיעבדו אותנו לפסאודו-מדע קסום ... אנחנו מכניסים לתוך גופנו עליו אנו יודעים מעט מאוד, תרופות שעליהן אנו יודעים עוד פחות, שאמורות לטפל במחלות שאנחנו לא יודעים עליהן כלום."

היפוקרטס:
"הטבע מרפא לא הרופאים, יהיה מזונך תרופתך ותרופתך מזונך."

ד"ר מרסייה אנג'ל בספרו "האמת על חברות התרופות - כיצד הן מוליכות אותנו שולל", שראה אור ב-2004:

"הקונגרס 'רוקד עם השטן' בנוגע לאמת על חברות התרופות, הם מרמים אותנו... חברות התרופות ממציאות מחלות שיתאימו לתרופות שהן מייצרות. מיליון אמריקאים השתכנעו שהם סובלים ממחלות מפוקפקות כמו למשל: 'הפרעת חרדה מוכללת', 'בעיות זיקפה', הפרעה טרום ויסתית, 'מחלת ההחזר הוישטי'... הממשלה צריכה לאסור את פירסום התרופות בטלביזיה, אבל הקונגרס אוהב את 400 מיליון הדולר שחברות התרופות משקיעות בקמפיין הבחירות שלהם".

רוברט קנדי הבן
"חיסונים גורמים לאוטיזם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר