31.12.2014

מדוע החיסונים נגד שפעת הם ההונאה הגדולה ביותר בהיסטוריה הרפואית

מייק אדמס הוא עיתונאי חוקר שמתמקד בנושאים הקשורים לבריאות, אדמס עבר הכשרה מיוחדת לניהול מעבדה משוכללת שבה ניתן לבדוק את רמת המתכות הכבדות במוצרי מזון, משקאות, מים ועוד.
לאחרונה, מייק אדמס בדק במעבדות שלו את החיסון נגד וירוס השפעת, את ממצאיו הוא פירסם במאמר הבא.

מאת: מייק אדמס






כאחד ממיעוט מאוד קטן של אנשים שמוכנים לקרוא תיגר על הדוגמה המדעית של הממסד הרפואי המודרני שלנו, הרגשתי צורך ליידע את הציבור בנוגע לסכנות הכרוכות בקבלת חיסונים נגד שפעת, וזאת במטרה למזער נזקים ולהציל חיים.

זה לא אומר שאני מתנגד לתאורית החיסונים, אגב, למעשה, אני המחבר של "תכנית אב לחיסונים בטוחים יותר", מדריך אודיו להצלת חיים ולמניעת נזקים ומוות מחיסונים.

למיטב ידיעתי, אני העיתונאי העצמאי היחיד בעולם אשר קיבל הסמכה מדעית, לניהול מעבדה אטומית ספקטרומטרית המונית, אותה אני מנהל במשך שנה כמעט. במעבדה, אני בודק את תכולת המתכות הכבדות במזונות אורגניים כמו קקאו ובחיסונים נפוצים, כמו כן, גם את היכולת של מסנני המים, למנוע רעילות של מתכות כבדות. אני היוצר של "הנמכת סטנדרט המתכות הכבדות", כדי למגר את המתכות ממערכת העיכול, המצאתי נוסחאות תזונתיות ללכידת מתכות כבדות במהלך העיכול ולקשירתן עם איזוטופים רדיואקטיביים של צזיום (כגון צזיום-137). שני הפטנטים האלה נמצאים בהמתנה לאישור במשרד הפטנטים של ארה"ב.

מחקר אטומי בסיסי שערכתי בחיסונים נגד שפעת, אשר פורסם בקיץ 2014, הוכיח כי חיסונים נגד שפעת מכילים מעל 50 מ"ג כספית, מתכת כבדה רעילה ביותר שנקשרה לאי ספיקת כליות, מומים מולדים, הפלות ספונטניות ונזקים נוירולוגים. ממצא זה מעולם לא הופרך על ידי אף אחד. למעשה, התומכים בחיסונים עמדו על כך, שזה בטוח לחלוטין להזריק כספית לנשים בהריון, לפעוטות ולקשישים, למרות שהחיסון נגד השפעת קל לשימוש, אין ראיות מדעיות כלשהן התומכות בבטיחות וביעילות של החיסון בקבוצות אלה.

תאמינו או לא, יש עדיין מיליוני אנשים, רופאים, רוקחים ואפילו עיתונאים שעדיין לא יודעים, שקיים ריכוז גבוה מאוד של כספית בחיסונים לשפעת הניתנים לנשים בהריון, לילדים ולקשישים. רוב הציבור, מאמין להצהרות החוזרות ונשנות שמתפרסמות בתקשורת, אשר מבטיחות כי הכספית הוסרה מכל החיסונים.

זה פשוט לא נכון.

היא עדיין שם. כספית רעילה נמצאת בחיסונים לשפעת במינון גבוה מדי, פשוטו כמשמעו, פי 25,000 מהכמות המותרת במי שתייה ופי 100 מדרגת זיהום הכספית שאי פעם נמצאה בדגי ים.

בדוק את הראיות בעצמך

כדי להוכיח את הימצאותה של כספית בחיסונים לשפעת, אני הולך להביא בפניכם ארבע ראיות חותכות:
  1. תמונות של עלונים לצרכן של החיסון נגד שפעת מהשנים 2013/2014 שבו כתוב, באותיות קטנות מאוד, שיש בחיסון תוסף כספית כחומר משמר.
  2. תמונות של אריזת החיסון נגד שפעת שבהן רשום שהחיסון מכיל כספית.
  3. צילום מסך מאתר אינטרנט של המרכז לבקרת מחלות, שמודה בכך שהחיסונים עדיין מכילים את המרכיבים הבאים: אלומיניום, אנטיביוטיקה, חלבון ביצה, פורמלדהיד, מונוסודיום גלוטמט (MSG) ותימרוסל, תרכובת כימית שמכילה כספית.
  4. תוצאות מעבדה של מחקר שנערך על ידי "חדשות טבע - המעבדה המשפטית למזון", שאישררו כמעט במדויק את רמות הכספית שנרשמו על ידי היצרן (GlaxoSmithKline).
  5. לפני שאני מביא בפניכם את ההוכחות החותכות, יש לי חדשות טובות. כחלק ממחקר זה, בדקתי מספר חיסונים אחרים, ובכלל זה חיסון HPV. רמות הכספית היו נמוכות מאוד בחיסונים אחרים אלה. רק בחיסון נגד שפעת נמצאו רמות גבוהות מדי של כספית.

באריזת החיסון נגד שפעת קיימת אזהרה שהתרופה אינה בטוחה לנשים בהריון


כפי שניתן לראות, באריזה של חיסון וירוס השפעת  Flulaval רשום שהתרופה מכילה תימרוסל המכיל כספית, (כמובן, שצריך להשתמש בזכוכית מגדלת כדי לראות את זה) בטקסט מיקרוסקופי בעלון, יש הנחיה המבקשת: "יש לרשום נשים שקיבלו Flulaval ב- 1-888-452-9622" ובו זמנית, אזהרה שאומרת: "בטיחות ויעילות לא נבדקו בנשים בהריון."


במילים אחרות, חיסון שמכיל כספית ניתן לנשים בהריון, אף על פי שהבטיחות והיעילות שלהם מעולם לא הוכחה.

חשוב לציין כי כאשר אדם מקבל חיסון נגד שפעת, הוא לא מקבל את האריזה או את העלון לצרכן, ואין לו את ההזדמנות לקרוא את כל המידע הזה, אלא אם כן הוא מבקש באופן מיוחד.

זה לא כמו פריט מזון הנושא תווית עם הרכיבים שהוא מכיל, החיסונים נמכרים "בגנבה", לציבור אין מושג מה מחדירים לגופם והם אינם מקבלים אינפורמציה על הסיכונים או הסיבוכים האפשריים.

כהוכחה נוספת לנקודה זו, באריזת החיסון נגד שפעת יש עלון אחד ובקבוקון אחד במינון המיועד לעשרה אנשים. כמובן שלא ניתן למסור עלון רפואי אחד לעשרה אנשים ורק אחד מתוך ה-10, יוכל לקבלו.

התנהלות רפואית ללא הסכמה מדעת אינה מוסרית (זוהי הפרה של כללי האתיקה הרפואיים)

למעשה, מבחינה משפטית, הציבור מקבל חיסונים באופן שיגרתי ללא הסכמה מדעת. כמעט כל נותני החיסונים אינם מסבירים למתחסנים את הסיכונים אל מול היתרונות, כפי שנדרש על פי כללי האתיקה הרפואיים ועל פי חוקי המדינה. כמעט בכל המקרים, מוליכים שולל את הציבור ופשוט אומרים לו שלא קיים סיכון בכלל.

הראיה השנייה היא העלון לחיסון נגד השפעת, מסמך שהודפס בטקסט מיקרוסקופי שכמעט בלתי אפשרי לקרוא אותו מבלי להיעזר בזכוכית מגדלת.

הכוונה מן הסתם היא, שאף אחד לא יקרא את המסמך הזה, מכיוון שמאחוריו מסתתר מידע מזעזע, הוכחה לנוכלות ולהונאה ציבורית בשוק החיסונים נגד השפעת.


הכספית רעילה לגוף האדם בכל מינון, אפילו מיקרוגרם. אין דבר כזה צורה "בטוחה" של כספית. למעשה, כספית אתילית שנמצאת בשימוש בחיסונים היא פעמים רבות יותר רעילה מהכספית המתילית ברגע שהיא חודרת לתאים אנושיים.

לראיון מרתק עם מומחה להרעלת כספית ד"ר כריס שייד לחץ כאן.

בעלון לצרכן שלעיל כתוב כי החיסון מכיל פורמלדהיד - זהו חומר כימי ידוע כרעיל מאוד למערכת העצבים.

בעלון לצרכן שלעיל נאמר בפירוש כי הבטיחות והיעילות מעולם לא נבדקו.

מה שעוד יותר מדהים בעלון הזה הוא, שהוא "מודה" בגלוי כי החיסון נגד השפעת הוא הונאה רפואית, חסרת בסיס המגובה בדברי הבל "וודו וו וו", אמונה דוֹגמתית ושיווק חכם.

הנה כמה ציטוטים:

"לא נערכו ניסויים מבוקרים אשר הוכיחו כי חלה ירידה בתפוצת מחלת השפעת לאחר חיסון עם Flulaval."

"הבטיחות והיעילות של Flulaval לא נבדקו בנשים בהריון, נשים מניקות או ילדים."

"הבטיחות והיעילות של Flulaval לטיפול בילדים לא נבדקו".

"לא נבדק הפוטנציאל הקרציוגני מוטגני של ה- Flulaval או השפעתו על מערכת ההפריה"

"אין לתת Flulaval לאף אדם שכבר קיבל חיסון אחר נגד שפעת."


ה-CDC מודה בשימוש בכספית, מונוסודיום גלוטמט ופורמלדהיד

עבור "המתכחשים" לנוכחות  הכספית, שעדיין לא מאמינים שחיסונים נגד שפעת שניתנים לנשים בהריון מכילים ריכוזים גבוהים של כספית רעילה, הנה צילום מסך מדף האינטרנט של  ה- CDC ורשימת התוספים שבחיסון נגד השפעת:



תוצאות ממעבדת NaturalNews - המעבדה המשפטית למזון של מייק אדמס
החלק האחרון של ההוכחות החותכות מגיע מהמעבדה המדעית שלי, שבה אני מפעיל מכשור ICP-MS לבדיקת המצאותן של מתכות כבדות בדברי מזון, משקאות, תוספי תזונה ומצרכים נוספים.

הייתי חוקר המזון הראשון, שתיעד רמות גבוהות של טונגסטן בחלבון של האורז החום, גיליתי רמות מדאיגות של עופרת בחטיפים לחיות מחמד ומצאתי רמות גבוהות של עופרת בתוספים צמחיים של גינקו בילובה המיובא מסין.

כשלבסוף התחלתי לבצע בדיקות בחיסונים, נדהמתי לגלות מעל 51,000 מ"ג כספית בחיסון נגד וירוס השפעת.

למה נדהמתי? כי אני לא זוכר שראיתי חומר בעל ריכוז כל כך גבוה של כספית רץ בתוך מכשירי ה- ICP-MS. ריכוז הכספית בחיסון נגד וירוס השפעת, הוא הריכוז הגבוה ביותר של כספית שראיתי אי פעם בחומר כלשהו, נקודה!

המוצר מוזרק היישר אל תוך גופן של נשים בהריון, והכספית שבחיסון נודדת אל העובר המתפתח.

ממצא זה, מאשרר את הדיוק של מכשירי המעבדה שלי, התוצאות התאימו בשלמות לרמת הכספית המפורטת בעלוני החיסון.

בואו נעשה את החשבון:

* מנת חיסון נגד שפעת היא 0.5 מ"ל.
* בבדיקת המעבדה שלי נמצאו מעל 50 מ"ג של כספית בנוזל החיסון.
* 50 מ"ג (ריכוז) כפול 0.5 מ"ל (נפח) = 25 מק"ג כספית.

נחשו מה העלון אומר? (עד) 25 מק"ג של כספית למנה.במילים אחרות, נמצאה התאמה כמעט מושלמת. לממצא שלי של 51 מ"ג ולא של 50 מ"ג, לכך יכולות להיות שתי סיבות, האחת, שקיימת סטייה של כ -2%  בדיוק של המכשירים שלי (עדיין נחשב למדויק מאוד בבדיקות ICP-MS) והשנייה, שהמונוסודיום גלוטמט תרם לתוספת של 2% כספית לחיסון.

ממצאים נוספים:

אלומיניום: 0.4 מ"ג.
ארסן: 0
קדמיום: 0
עופרת: 0

אז, אפשר לומר בביטחון שהחיסון נגד השפעת לא יגרום להרעלה של עופרת, קדמיום או ארסן מכיוון שהוא מכיל אף אחד מהמרכיבים האלה. גם רמת האלומיניום נמוכה למדי ולא מעוררת דאגה רבה. הבעיה האמיתית היא הכספית.

מדוע יצרני החיסונים אינם מוציאים את הכספית מהמוצרים שלהם?

שאלה טובה. כולם יודעים שהכספית רעילה לגוף האדם. אף אחד מלבד מכחישנים חסרי הגיון מדעי שמסרבים להכיר בטבלת האלמנטים, אינו מתווכח על זה.

מכאן נובעות שאלות מאד מדאיגות: מדוע נבחרה הכספית לשמש כחומר משמר?
ומדוע ה-CDC וה- FDA ממשיכים להעלים עין בזמן שיצרני הרעלים של הרפואה המודרנית מרעילים את הנשים ואת הילדים שלנו במתכת כבדה?

אם יצרני החיסונים, התועמלנים ובעלי הפטנט רוצים שהעולם יקנה את החיסונים שלהם, מדוע הם אינם מוציאים את הכספית ממוצריהם? הוצאת האלמנטים הרעילים מן החיסונים, היו יכולים ללא ספק, למתן את ההתנגדות.

מדוע החיסונים הם "נוגדי-מדע" - הוודו הרפואי של העולם המודרני

האם אי פעם תהיתם מדוע לא נערכים ניסויים קליניים לגיטימיים לבחינת יעילות החיסון נגד וירוס השפעת? כנראה בגלל שהיצרנים יודעים שיהיה צורך לזייף את התוצאות כדי להוכיח יעילות כלשהי. זה מה שעשתה חברת Merck בחיסוני החזרת, כך על פי עדותם של שני וירולוגים שעבדו שם בעבר: כדי לפברק תוצאות חיוביות, הם התיזו דגימות דם אדם על נוגדנים של בעלי חיים. החיסונים כל כך לא יעילים, שאפילו היצרנים נאלצים לפברק תוצאות כדי להוכיח את "יעילותם".

חיסונים הם התרופות היחידות שלא נערכים עליהם בדיקות של בטיחות או יעילות. אין דרישה לראיות מדעיות לא על ידי ה-FDA, לא על ידי ה-CDC ולא על ידי התקשורת. הקונגרס אפילו העביר את חוק ההגנה על תעשיית החיסונים אשר מקנה ליצרנים חסינות משפטית מוחלטת, גם כאשר הם מייצרים ומוכרים מוצרים פגומים שממשיכים להזיק ולהמית בני אדם.

מדובר במוצר שמכיל נוירוטוקסינים בריכוזים גבוהים מאוד; מוצר שאיננו מגובה במחקרים שמוכיחים את בטיחותו או מספקים נתונים לגבי יעילותו; מוצר שנקשר לתופעות לוואי חמורות רבות; ועל אף כל זאת, זהו מוצר שקיבל מממשלת ארה"ב חסינות משפטית מלאה.

אם הדבר איננו נוכלות רפואית, אז אני לא יודע מה זה.

בשביל הפרוטוקול: אני לא מתנגד לחיסונים באופן גורף. אבל אני מאמין - כמו רבים אחרים, שהרפואה לא צריכה להרעיל את הנשים ואת הילדים שלנו. הגיע הזמן שהכספית תוסר מכל החיסונים, אחת ולתמיד. כל דבר שהוא פחות מזה, הוא בפרוש רשלנות רפואית.

חוסר היעילות של החיסונים נגד שפעת

בסופו של דבר, אנחנו, הציבור ננצח במאבק על הסרת הכספית מכל החיסונים - רעיון שכבר החל להתגלגל באירופה. וכאשר היום הזה יגיע, יהיה זה עוד נצחון לתומכי חדשות טבע (Natural News), קהילה מדהימה של מיליוני אנשים מדהימים אשר עובדים יחד כדי להגן על הילדים שלנו, על הבריאות שלנו ועל העולם שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר