30.8.2014

מחקר: זרעי הקנאבוס משקמים דנ"א שניזוק

מדענים גילו ראיות מרעישות לכך, שהחלבונים שבזרעי הקנאבוס מסוגלים לתקן דנ"א שניזוק - תופעה שמתרחשת אצל כל בני האדם כתוצאה מתהליך ההזדקנות.


זרעי קנאבוס משקמים דנ"א פגום
זרעי הקנאבוס ניחנים "ביחס המושלם של 1:3, בין חומצות שומן האומגה



בעוד שרוב האנשים מודעים לקיומו של הדנ"א, או החומצה הדאוקסיריבונוקלאית, ישנו אחוז גדול יותר של כאלה שאינם מודעים לחלוטין לעובדה, שחומר תורשתי זה צובר נזק באופן דומה לבלאי של רכב.

למרבה המזל, התאים האנושיים הנם גמישים ויש להם את המסוגלות לתקן את רוב הפגמים היום יומיים שמתרחשים בקוד הגנטי שלנו. יחד עם זאת, לא כל הנזקים הם ברי תיקון, וזה לפי המדענים, מוכיח את חוסר יכולתו של הגוף לרפא את עצמו. 

אף על פי שרוב הפגמים ב-DNA אינם רציניים, ישנם מספר פגמים כמו שבירה בשרשרת, אשר עלולים לגרום לגוף לבצע טעויות בתהליך התיקון ולקיצור תוחלת החיים.

החדשות הטובות הן, ששני חלבונים המצויים בזרעי הקנאבוס - Edestin ו-Albumin - יכולים לסייע לגוף בתיקון הדנ"א שהגוף אינו מסוגל לתקן בכוחות עצמו. חלבון ה-Edestin, המצוי אך ורק בזרעי הקנאבוס מזכיר את פלסמת הדם, וכבר הוכח במחקרים קודמים, שהוא מסייע בחיזוק ובשימור מערכת חיסונית בריאה ויעיל לטיפול בלחץ נפשי וחרדות. מקבילו, חלבון ה-Albumin, מסייע בשמירה על חוזק הרקמות וחוסנו של הגוף.

"חלבוני הקנאבוס מכילים את כל 20 חומצות האמינו הידועות - בכללם 9 חומצות האמינו החיוניות. חומצות האמינו הללו מכונות "חיוניות", כיוון שגוף האדם אינו מסוגן לייצרן בעצמו. על פי 'Global Hemp', "דיאטה נטולת חומצות אמינו עלולה להוביל להתנוונות של הגוף האנושי". 

מחקרים מוכיחים כי צריכת זרעי קנאבוס ושמן זרעי קנאבוס, אידיאלית לשיקום דנ"א פגום. ההסבר לכך הוא שהקנאבוס ניחן "ביחס המושלם של 1:3, בין חומצות שומן האומגה, אשר מסייע בתיקון נזקים שנגרמים לשרשרת הדנ"א.

זרעי קנאביס: המקור לתזונה המושלמת ביותר בעולם (1)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר