25.7.2014

נלחמים בסם הלא נכון

עברייני הון שלטון, אשר פעלו בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת, להוצאת הקנאביס אל מחוץ לחוק, חשבו שתיוג הקנאביס ונגזרותיו כחומרים מסוכנים ונטולי כל תועלת, בתוספת חוקי הפללה נוקשים נגד הצרכנים, יקבור את הקנאביס ואת האיום שלו על העסקים שלהם, לנצח; לשמחתנו, אין חוקים שיכולים לעצור מדענים סקרנים; אין אמת שלא צפה וחושפת גם לאחר 70 שנה, את פני השקרנים של אז ואת פני ממשיכיהם.


המתנגדים להצעות החוק שמנסות להביא לשינוי במעמד הקנאביס בישראל, ממשיכים להפיץ שקרים בנוסח יאיר גלר: "המחלקות הטיפוליות מלאות בצרכני קנאביס פסיכוטיים" ולהעמיד פנים: ש... "אין מחקרים ולא ידוע מה ההשפעות לטווח הקצר והארוך", כפי שעושה שרת הבריאות, יעל גרמן.



חברות התרופות משקיעות 400 מיליון דולר בשנה כדי להבטיח שבכל פרלמנט בעולם יהיו לוביסטים ופרלמנטרים שתפקידם לדאוג לאינטרסים שלהן. בנוסף הן מטפחות ומפנקות רופאים על מנת לעודד אותם לשווק את התרופות שלהן.

האמת על צמח הקנאביס פשוטה, ברורה ואין בה צל של מיסתורין

  1. הקנאביס אינו איזה צמח מסתורי "מזיק ונטול תועלת" כפי שבעלי אינטרס ממשיכים להתעקש להציג אותו. הקנאביס הוא צמח עתיק יומין, אשר שימש עמים רבים ותרבויות שונות, כצמח מרפא, כחומר גלם, כמקור לתזונה, ולפולחני דת, כולל בבית המקדש היהודי ("קנה בושם").  
  2. אין חומר או צמח שנעשו עליו כל כך הרבה מחקרים כמו הקנאביס. מדי שנה מתפרסמים אלפי מחקרים מסביב לעולם ומסקנותיהם בנוגע לסוגי הקנבינואידים שנתגלו בצמח ובנוגע לשימושים הרפואיים הפוטנציאלים שלהם. מטופלים בארץ ובעולם ממספרים על "ניסים רפואיים" כמו לדוגמה חולים שהחלימו מסרטן סופני באמצעות שמן הקנאביס של ריק סימפסון, ילדים חולי אפילפסיה, שהטיפול בקנאביס צימצם את מספר ההתקפים באופן משמעותי, חולי פיברומיאלגיה שמספרים שהקנאביס שיפר את איכות חייהם והוא מאפשר להם לתפקד, חולים בקרוהן וקוליטיס, בטרשת נפוצה, באלצהיימר, נפגעי פוסט טראומה... יותר ויותר, מטופלים מרוצים נשבים בסגולות הריפוי "הקסומות" של הקנאביס.
  3. בנוגע להשפעות הארוכות וקצרות הטווח של הקנאביס: על פי אירגון הבריאות העולמי (WHO), יש בעולם כ-147 מיליון צרכני קנאביס. המספר הזה מייצג פופולריות, הוא מייצג שביעות רצון, ומעל לכל הוא מעיד על כך שהקנאביס אינו מזיק והשפעותיו אינן מיסתוריות, שהרי אילו הקנאביס היה מזיק, מספר כל כך גדול של צרכנים, היה ממלא את רחובות העולם בפגועי קנאביס. שקר הוא לומר שהשפעות הלוואי שלו אינן ידועות. ידוע שהשפעות הלוואי השליליות שלו הן סובייקטיביות ולזמן מוגבל והן נעלמות בחלוף השפעת הצריכה. ידוע גם שהרוב הגדול אינו סובל מתופעות לוואי או השפעות שליליות, ההפך הוא הנכון - לכן הקנאביס כל כך פופולרי!
  4. נלחמים בסם הלא נכון: לכל אורך ההיסטוריה בת אלפי השנים של צמח הקנאביס, הוא מעולם לא גרם למותו של איש! הוא ריפא, הוא הזין, הוא שמש לפולחני דת ועוד. בין 1998 ל-2013 1,650,000 בני אדם מתו כתוצאה משימוש חוקי או בלתי חוקי בתרופות מרשם! בשנת 2012, יותר מ-3 מיליון בני אדם מתו באופן ישיר או עקיף כתוצאה מצריכת אלכוהול! בשנת 2011 נרשמו 6 מיליון מקרי מוות כתוצאה משימוש ישיר או עקיף בטבק!
  5. יש שני דברים חשובים שכולם שוכחים: האחד הוא, שהקנאביס אינו סם, אלא צמח עתיר סגולות מרפא ואחרות שמקורו בטבע והשני הוא, שהפללת הקנאביס וצרכניו הושגה בהונאת הון שלטון ולכן יש להסיר את כל ההגבלות והאיסורים על הצמח ולהפסיק להפליל את צרכניו לאלתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר