14.6.2014

הקנאביס יכול להציל חיים ולשפר את איכות חייהם של חולים במחלות כרוניות

3.5 מיליון בני אדם הלכו לעולמם כתוצאה מצריכת תרופות מרשם ואין מי שיתבע את הנושאים באחריות או יזדעק על הטבח. הקנאביס יכול להציל חיים ולשפר את איכות חייהם של חולים במחלות כרוניות ובעלי אינטרס מושחתים מונעים מרפא מחולים, גם על זה כולם שותקים.

האם לא הגיע הזמן שהציבור יצא מהאדישות ומהכורסה? הלו! תרופות המרשם, תופסות היום את המקום הראשון כגורם לתמותה לא מכוונת כתוצאה משימוש לרעה! לא ההרואין, לא הקוק, ולא שום סם קשה אחר גורמים לכל כך הרבה תמותה, כמו התרופות שהרופאים מחלקים כמו סוכריות כולל תרופות המדף "הבטוחות" לכאורה.





בדומה לתקופה שבה הקנאביס הוצא אל מחוץ לחוק, בשנות ה-30 של המאה הקודמת, גם היום, בעלי הון מושחתים הם שמושכים בחוטים; הם שולטים בפוליטיקאים והם אלה שמכתיבים את החוקים על פי האינטרסים הכלכליים שלהם, בלי לקחת בחשבון את המחיר היקר שהציבור משלם, גם אם הדבר כרוך בסבל אנושי ובמאות אלפים שמתים בשנה. למונט דו פונט, וויליאם רנדולף הרסט, אנדרו מלון וג'רי ג'יי אסלינגר חלפו מן העולם, אך הם השאירו יורשים להונאה שהם הנחילו ולכל מדינה יש את המחליף לכל אחד מנוכלי העבר.

אם זה לא פשע נגד האנושות, אז מה כן? 

שלדון אידלסון, הוא המולטי מיליונר האמריקאי היהודי שהזרים כספים כדי להמליך את נתניהו וגם העניק לו את "הביביתון" על מנת שהשקרים, הטרור הפסיכולוגי, ההסתה והקריאות "אנטישמים", המחקרים המפוברקים שמשרד הבריאות רוצה להפיץ, השקרים של שרת הבריאות ושל מנכ"ל הרשות למלחמה בסמים וכו',  יגיעו לכל בית בישראל חינם אין כסף  - כמה אצילי מצידו.

השבוע התפרסם במגזין קנאביס, מאמר על כך ששלדון אידלסון תרם 2.5 מיליון דולר למאבק נגד הצעת החוק לקנאביס במרשם רופא בפלורידה. בישראל אידלסון השקיע בראש הממשלה שהוא הרכש הפרטי שלו וכך הוא השיג שליטה מלאה על הפרלמנט הישראלי. זה מסביר את ההצבעה של 46 חברי כנסת מהקואליציה, נגד הצעת החוק של תמר זנדברג ונגד ממצאיו של פרופסור משולם, להכיר בקנאביס כחומר בעל תועלת רפואית. מסתבר שככל שבעל ההון עשיר יותר כך הוא יכול לרכוש לעצמו מריונטות פרלמנטריות, בכל מדינה שיבחר.

השאלה המתבקשת: מהי הסיבה לכך ששלדון אידלסון כל כך מתנגד לרווחתם של חולים, שהוא מוכן להיפרד בכזאת קלות, מ-2.5 מיליון דולר כדי למנוע מהם קנאביס?

אז יש סיבה אחת - כסף, שלדון אידלסון אוהב לספור כסף והרבה!
וסתם ניחוש - שלדון אידלסון מאוד לא אוהב להפסיד או לסכן את הונו...

מסתבר ששלדון לא מתעסק רק בבתי מלון, הימורים והכתרת מריונטות לפרלמנט האמריקאי ולכנסת בישראל, יש לו גם יד במימון קרן למחקרים רפואיים לחקר מחלות קשות, בנוסף הוא ואשתו הרופאה, הם הבעלים של מרפאה לגמילה מסמים. אין צורך להוסיף יותר על קשרי שלדון אידלסון עם חברות התרופות - שהרי חברות התרופות הן אלה שמספקות למרפאת אידלסון את המטופלים המכורים וגם את התרופות שבהן הם יטופלו. חברות התרופות מייצרות כיום יותר מכורים מכל הסמים האחרים גם יחד.

הקנאביס מסייע בגמילה מתרופות מרשם, מאלכוהול ומסמים קשים - מה ד"ר אידלסון תעשה במרפאתה לגמילה מסמים, אם מספר המכורים ילך ויצטמצם בעקבות התרת הקנאביס לצרכים רפואיים? ומה חברות התרופות, שמספקות לה סמים עבור המטופלים שלה, יעשו עם התרופות שישארו על המדפים ללא ביקוש?

על הדרך נפתרה גם התעלומה בנוגע למקורם של לפחות חלק מהמחקרים שיאיר גלר, מנכ"ל הרשות למלחמה בסמים, ויעל גרמן שרת הבריאות, מדברים עליהם כשהם מספרים לציבור שלקנאביס אין תועלת רפואית ושהוא פלצבו.

אפשר גם להסיק מסקנות בנוגע לדחיית ההצבעה על הצעת החוק של ח"כ פייגלין - קנאביס במרשם רופא ומהות השיקולים הפסולים שהביאו לדחייה, שמתבססים על המדינות שהוריש רוני גמזו, המנכ"ל המתפטר של משרד הבריאות, המגן הקדמי ששירת את הון שלטון בנאמנות יחד עם השרה גרמן, כשהם אטומים לחלוטין לסבלם של חולים.

הקנאביס מאיים על העסקים של כל מי שצובר הון ממחלות והתמכרויות, זו הסיבה לכך שכל מי שחש מאוים אל מול הסחף הציבורי בדרישה ללגליזציה, או לקנאביס במרשם רופא, נכנס ללחץ ויוצא בתעמולת נגד שמזכירה מאוד את התעמולה של חלוצי הפללת הקנאביס בארה"ב, בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת.

הבעיה של הנוכלים של היום, היא שהציבור מתחיל להיות מודע לנעשה, לומד את ההיסטוריה של ההפללה, שומע ולומד על הקנאביס ומבין שנעשה לו עוול; המזל שלהם הוא, שרוב הציבור עדיין רדום - אבל ללא ספק בסופו של דבר, הוא יתעורר, כי מדובר כאן בבריאות וברווחה של כלל הציבור.




על אף העובדות, אף אחד ממושחתי הון שלטון, אינו נרתע מלהמשיך לתמוך במדיניות הפללת הקנאביס וצרכניו - לא לנוכח מספר המתים ולא לנוכח מספר המטופלים בהצלחה בקנאביס, מישהו חייב לתת על כך את הדין!

עדיין תוהים, איך יתכן שמדינות מאפשרות לחברות התרופות להוציא להורג מיליוני בני אדם בשנה, בחסות החוק מבלי לנקוף אצבע?

עדיין תוהים מדוע המגדלים בישראל לא מעזים לצאת נגד המערכת שעומדת להשמיד אותם?

בעלי הון כמו שלדון אידלסון וחברות התרופות עתירות הממון, מנהלים עכשיו מלחמת קיום חסרת פשרות על מנת להגן על ההון שהם צברו. קצת מפחיד להתעסק עם אנשים חסרי מצפון שיש להם להם את האמצעים לקנות את כל מה ומי שהם רוצים, בכסף...

כמו שבעלי ההון נלחמים על האינטרסים שלהם ממוקדים, קרים ונחושים, כך גם ציבור החולים, ציבור מגדלי הקנאביס והציבור בישראל בכלל, צריכים לצאת ביחד למלחמה חסרת פשרות:

  1. על הלגליזציה של הקנאביס: למען חולים שמצבם עשוי להשתפר, למען צרכני קנאביס חפים מפשע, על מנת לצמצם את השימוש לרעה באלכוהול, סמי פיצוציות ותרופות מרשם; כדי שגורמים עוינים יפסיקו להרעיל את צרכני הסמים בישראל; כדי שהמשטרה תפסיק להתעסק במארבים על עציצים ותתחיל לטפל בעבריינים אמיתיים; כדי ש-1.6 מיליון ש"ח אשר מושקעים מדי שנה בהפללה חסרת תכלית של צרכני קנאביס, ינותבו לצורכי ציבור חשובים באמת, כמו חינוך, בריאות, דיור ורווחה. 
  2. על מיצוי הדין עם האחראים לסבלם ולמותם של חולים, כתוצאה מדבקות בסיפור ההונאה שהוציא את הקנאביס אל מחוץ לחוק.

גם אם וכאשר כל הציבור הישראלי יתעורר מהתרדמת העמוקה ומההיפנוזה שממשלת נתניהו הטילה עליו, יהיה קשה מאוד להתיר את סבך השחיתויות שמנהל את חיינו כאן, כדאי שנתפקח ויפה שעה אחת קודם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר