10.6.2014

אין שום הצדקה לשלילת חופש הבחירה מחולים שמעוניינים להחלים בעזרת הטבע מבלי להיפגע מהנזקים של "טבע" ותפקידו של בית המחוקקים להביא לכך שהדבר יהיה מעוגן בחוק!

ביום ראשון האחרון הייתה אמורה להתקיים הצבעה של חברי הוועדה לענייני חקיקה, על הצעת החוק של ח"כ משה פייגלין המבקשת לשים קץ לסבלם של החולים המטופלים בקנאביס ולאפשר לרופאים לספק מרשמים ולבצע את המעקב הרפואי הנדרש.





כצפוי, ההצעה נדחתה, אולי היא תועלה לדיון בעוד חצי שנה. בינתיים החולים ימשיכו לסבול. למי איכפת?!

הזלזול של חברי כנסת, רופאים ועובדי ציבור, באינטליגנציה ובבריאות של הציבור גובל בשערורייה! כמה קל לזלזל כשאתה יושב בבית הנבחרים, באגודה למלחמה בסרטן או במשרדי אירגון הרופאים, קובע את הכללים, מחוקק את החוקים וחורץ את גורל האזרחים, זה לכלא, זה לסבל, זה לכאבים, זה למוות וזה לחיים. הכנסת הפכה לאולימפוס של, המשחיתים!

במדינה מתוקנת חברי הוועדה לענייני חקיקה היו, רואים בהצעת החוק של ח"כ פייגלין חובה מוסרית והיו מצביעים פה אחד ומעבירים אותה ללא שהיות, אבל לא חברי הוועדה לאינטרסים זרים של ממשלת ישראל הלא מתוקנת, שבה זכויות האזרחים והחולים לא מעניינות את אף אחד.

חברי הועדה החמיצו את ההזדמנות למלא חובה מוסרית ובמקום, הם בצעו פשע מוסרי, אין דרך אחרת לתאר את דחיית הצעת החוק של ח"כ פייגלין בחצי שנה נוספת.

מדינה המתיימרת להיות דמוקרטית ונאורה, כמו מדינת ישראל, אמורה לכבד את זכותו של הציבור לדעת את האמת ואת זכות הבחירה.

פרופסור משולם גילה את החומרים הפעילים שבקנאביס ואת תועלתם הרפואית, המכון הלאומי לסרטן של הממשל הפדרלי בארה"ב (NCI) הודה ופרסם שהקנאביס מרפא סרטן; הנשיא אובמה הודה שהאלכוהול מסוכן יותר מקנאביס; נשיאת הוועדה לזכויות אדם של המחוז הפדרלי (CDHDF), פרלה גומז, אמרה כי על המדינה חלה החובה לכבד ולהגן על זכויות צרכני הקנאביס המופרות בגלל חוקי האיסור והמליצה להנהיג מדיניות של אי הפללה; נשיא אורוגואי, פפה מוחיקה הכיר ביתרונות הלגליזציה, עשרות מדינות בעולם מקדמות את החקיקה להסדרת הקנאביס בחוק, ד"ר ברקת שיף שהיא בין 

הרופאים הבודדים בישראל שמעזים לומר את האמת הצהירה: "קנאביס רפואי לא גורם שום נזק, נקודה", ד"ר גופטה, אשר מנהל מסע עולמי בעקבות הקנאביס הרפואי, כבר הודה והתנצל על חלקו בקונספירציה, ד"ר אוז הרופא ומנחה תכנית בענייני רפואה אמר "שהמריחואנה יעילה מאוד", יוחנן דנינו "לא מעניין אותי מי שמגלגל ג'וינט במרפסת", ד"ר יהודה ברוך "אולי צריך להתיר שימוש חופשי במריחואנה".

כל העולם, כולל אזרחי מדינת ישראל כבר שמעו על קונספירציית הקנאביס, על המניעים שהביאו להפללתו על המושחתים שמימנו, תכננו והוציאו אל הפועל את התרמית הבינלאומית הגדולה והממושכת ביותר בתולדות האנושות וגם על שיתוף הפעולה שהיה (ועדיין יש) בין הפוליטיקאים לבין רוקמי המזימה.

טרור פסיכולוגי נוסח יאיר גלר, המנכ"ל של האגודה למלחמה בסמים, שטוען שהמחלקות הטיפוליות מלאות באנשים מוכי פסיכוזה כי הם צרכו מריחואנה, מגוחך ולא מתאים לתקופתנו: במיוחד לא לאחר מחקרים שהוכיחו חד משמעית שאין קשר בין פסיכוזה לצריכת קנאביס אבל יש קשר בין פסיכוזה לאלכוהול, ולאחר שהוכח במחקרים מדעיים ובשטח, שהקנאביס מסייע בגמילה מאלכוהול, טבק, תרופות מרשם וסמים קשים, ולאחר שנמצאו קנבינואידים בחלב אם, ולאחר שמדענים מצהירים שה -THC ימנע את המחלות של הדורות הבאים, ולאחר שמטופלי קנאביס ברחבי העולם, כולל בישראל מדווחים שמצבם משתפר הודות לקנאביס, או שהם החלימו בזכותו ולאחר שלא נמצאו מטופלים בקנאביס, שהגיעו למחלקות הטיפוליות בעקבות הטיפול בקנאביס, כפי שמר גלר סיפר בראיון לגבי גזית, בדרמטיות מדאיגה.

מי יודע, אולי מר גלר יכול גם לספר על מספר התינוקות שאושפזו עם תסמיני פסיכוזה עקב שימוש לרעה בחלב אם...

אין שום הצדקה לשלילת חופש הבחירה מחולים שמעוניינים להחלים בעזרת הטבע מבלי להיפגע מהנזקים של "טבע" - ותפקידו של בית המחוקקים להביא לכך שהדבר יהיה מעוגן בחוק!

חוק אשר נחקק על בסיס של שקרים והונאה איננו חוק וחייבים לבטל אותו ללא שהיות, על בסיס של עשיית צדק!
עשרות שנים של שקרים, מרדפים, מעצרים, חקירות,הפללת חפים מפשע ומיליארדי שקלים שירדו לטימיון (או אולי לכיסים של מישהו או מישהם) וכל מה שהשיגו זה לחזק את ארגוני הפשע ולהפליל חפים מפשע!

מישהו בטוח מרוויח מהמדיניות הפושעת הזאת בעת שחברי הממשלה שומרים לו על האינטרס, חובה לחשוף בפני הציבור את מה שמתרחש מאחורי הקלעים!
על הציבור בישראל לדעת, כי שימוש ממושך בתרופות מרשם לטיפול במחלות כרוניות כמו פיברומיאלגיה, פרקינסון, אלצהיימר, קרוהן וקוליטיס, אפילפסיה ועוד, עלול להוביל לפגיעה באיברים פנימיים, להתמכרות, לאיבוד ההכרה, לשבץ מוחי, לשבץ לב, לאי ספיקת כבד, לאי ספיקת כליות, לתרדמת ולמוות - הרופאים אינם טורחים להעביר את המידע הזה לחולים בעת שהם רושמים תרופות מרשם אופיאטיות ולא רק זה אלא שהם מעודדים את הצריכה בתרופות אלה גם כאשר החולים סובלים מתסמינים קשים "לוקח זמן להתרגל", כך אמר לי אחד הרופאים. "להתרגל" לסמים הקשים האלה זה כמו להתמכר להרואין. ההתנהלות הזאת של הרופאים היא בפרוש הדחה לשימוש בסמים קשים במטרה לגרום לחולים להתמכרות שתבטיח הכנסה בטוחה לסוחרי הסמים החוקיים - זהו בפרוש פשע נגד האנושות!

מדיניות גמזו3.jpg

התרופות הפרמקולוגיות הן סכנת חיים עבור אנשים שסובלים ממחלות כרוניות שאין להן מרפא וזקוקים לטיפול יום יומי מתמשך לכל החיים - בשבילם הקנאביס הוא קרש ההצלה היחיד. לאלץ חולים מהסוג הזה, ליטול סמי מרשם, כפי שנעשה כאן בישראל, על פי ההנחיות של משרד הבריאות, עלול להיות גזר דין מוות בשביל חולים אלה. גזר דין מוות חתום בידי משרד הבריאות!

להלן מספר שאלות לחברי הוועדה לענייני חקיקה, שהצביעו נגד הצעת החוק של תמר זנדברג, להכיר בתועלת הרפואית של הקנאביס:
  • מה הביא אתכם להצביע נגד מחקרים רפואיים שבוצעו באוניברסיטאות ועל ידי מדענים, רופאים ופרופסורים כמו פרופ' משולם, מהארץ ומהעולם?
  • כמה זמן אתם מתכננים להמשיך במדיניות השקרים ובהתעללות בחולים ובאזרחים?
  • האם לקחתם בחשבון את מחיר הנזקים הבריאותיים והכלכליים שנגרמים לחולים עקב המדיניות הפושעת, חסרת האחריות והמזיקה, שאתם מתעקשים לנהל?
הרשות למלחמה בסמים ואל סם, (המעורבות בפרשת השחיתות של ישראל ביתנו), מנהלים של מוסדות לגמילה מסמים ושל בתי חולים לבריאות הנפש, תעשייני התרופות והפארמה, לכל אלה יש את האינטרס להשאיר את הקנאביס מופלל וחולים ללא מרפא. האחריות על הנזקים שנגרמים לחולים ולצרכני קנאביס חלה על הממשלה אשר שריה פועלים בניגוד לטובת הציבור ולטובת אינטרסים זרים.

הדבר היחיד שהופך את צרכני הקנאביס לפושעים הוא חוק שמבוסס על הונאה ופרלמנטרים חסרי מצפון שממשיכים לתחזק אותו במחיר חיי אדם, סבל אנושי ואי צדק.
בסעיף 1 באמנה לזכויות אדם כתוב: "כל בני האדם נולדו חופשיים ושווים במעמד ובזכויותיהם. הם התברכו בהגיון ומצפון ועליהם להתנהג אחד אל השני ברוח של אחווה."

צרכני האלכוהול וצרכני הקנאביס לא שווים במעמדם ובזכויותיהם. אף על פי שצרכני האלכוהול בהרבה מקרים מתנהגים מאוד לא ברוח של "אחווה" וגורמים לנזקים לעצמם ולסביבה - צרכני האלכוהול לא נחשבים לפושעים ואילו צרכני הקנאביס שאינם מהווים סכנה, כן.
בסעיף 9 באמנה לזכויות אדם כתוב: "אף אדם לא יהיה נתון למאסר שרירותי, מעצר או גלות.", צריכת קנאביס לא פשע וצרכני הקנאביס חפים מפשע (כשאין זירת פשע, אין נפגעים ואין הוכחת נזק - אין פשע).

כל מאסר של צרכן קנאביס על צריכת קנאביס הוא שרירותי, לא צודק ועומד בניגוד לאמנה הבינלאומית לזכויות אדם.
בסעיף 12 באמנה לזכויות אדם כתוב: "אף אחד לא יהיה נתון להתערבות שרירותית בפרטיותו, משפחתו, ביתו או תכתובתו, ולא להתקפות על כבודו ושמו הטוב. לכל אחד הזכות להגנה של החוק מפני התערבויות או התקפות כאלו".

מה יעשה צרכן קנאביס, כאשר החוק הוא זה שפולש לפרטיותו רומס את כבודו ומכפיש את שמו הטוב, אם לא לייחל לשווא, לכך שחברי הכנסת יתקנו את החוק?

ומה על זכות הבחירה ועל זכות הריבונות של האדם על גופו, זכויות יסוד אשר שעצם שלילתן הופכות את האדם לעבד: רק לעבדים אין זכות בחירה או ריבונות על גופם.

יש לכבד את זכותם של חולים, לבחור בתרופה שמתאימה להם ומסייעת להם ביותר להתגבר על סבלם גם אם התרופה היא קנאביס.

יש לאפשר את זכות הבחירה בין קנאביס לבין אלכוהול וטבק, גם מפני שזה עשוי להציל רבים מאלה שיבחרו בקנאביס ולא בחומרים מסוכנים באמת וגם מפני שהקנאביס עשוי לצמצם את שוק סמי הפיצוצויות הקטלני, את השימוש לרעה בתרופות מרשם ואת עסקיהם של עבריינים וגורמים עוינים.
סחר חוקי יעשיר את קופת המדינה, ירחיב את אפשרויות התעסוקה ויכניס הון שיאפשר למדינה להשקיע בדברים חשובים יותר כמו חינוך, רווחה, דיור ועוד.
זה לא פשע לצרוך קנאביס, הפשע הוא למנוע מהציבור חומר שאינו מזיק, אינו ממכר ואינו ממית ולהתיר חומרים מסוכנים שגורמים למחלות קשות ולמוות, תוך כדי הטעיית הציבור, שאלו הם חומרים בטוחים יותר;
חטא על פשע הוא לדעת ש 10.2 מיליון בני אדם מתים מדי שנה, ברחבי העולם כתוצאה מצריכת אלכולהול, טבק ותרופות מרשם, ולהמשיך ולמנוע את זכות הבחירה ואת האופציה החוקית לבחור בקנאביס במקום בחומרים אחרים, מזיקים הרבה יותר; (בין היתר סמי הפיצוציות הקטלניים שמפילים אצלנו בני נוער וחיילים, אבל על זה לא מדברים).

המדיניות של משרד הבריאות בראשות השרה גרמן

הנחייה בוטה שהוציא מנכ"ל משרד הבריאות המתפטר רוני גמזו חושפת את פרצופו האמיתי של משרד הבריאות ואת העובדה המצערת שפעולותיו של משרד הבריאות נועדו לקידום אינטרסים זרים, גם אם זה במחיר חיי אדם וסבל אנושי.


הנחיות גמזו.jpg



במשיכת קולמוס אחת,ד"ר רוני גמזו, חרץ את גורלם של 20 אלף חולי פרקינסון, של 100 אלף חולי פיברומיאלגיה ושל עוד אלפי חולים, שהקנאביס יכול לשפר את מצבם הבריאותי ואת איכות חייהם!
זכותו של הציבור לדעת, כי בניגוד להצהרות של שרת הבריאות, לא כל החולים שצריכים קנאביס מקבלים קנאביס, לא כל החולים מקבלים את המינונים שהם צריכים, אין מספיק רופאים, מרפאות הכאב דוחות בגסות חולים המבקשים לקיים את המעקב במסגרתן. וכעת מסתבר שמשרד הבריאות התחיל גם בתהליך של סגירת מרפאות והפסקת חלוקת הקנאביס לחולים.

האופן שבו משרד הבריאות נוהג בחולים, מהווה תעודת עניות לעומדת בראשו, לראש שממשלה שלא עושה כלום בנידון ולחברי הממשלה, אשר נותנים גב להתנהלות הבזויה של משרד הבריאות ולהתעמרות בחולים.

זכותו של הציבור לדעת, כי מסע הייסורים הביורוקרטי בדרך אל התרופה, כולל הרעלה כפויה וחסרת אחריות באופיאטים.

זכותו של הציבור לדעת, כי רופאי "חותמת הגומי" של משרד הבריאות, מתעלמים מההמלצות של הרופאים המטפלים ומסרבים לרשום את התרופה או להגדיל מינונים בהתאם לצרכים, הדבר כרוך בסבל בל יתואר לחולים.

מול מציאות כזאת, השרה גרמן לא מתביישת ולא נבוכה להופיע בתקשורת ולספר סיפורים על תוספת רופאים ושיפור השירות ובמקביל לנהל מלחמת חורמה נגד החולים, לחתום דילים מפוקפקים ולהמשיך לכהן כשרת הבריאות כאילו הכל תקין. השרה גרמן אינה ראויה לתפקידה ועל ראש הממשלה לפטרה לאלתר!

התביעה של עיריית שיקגו נגד חברת טבע וחברות תרופות נוספות, שמקדמות מכירות בעזרת רופאים מבלי לייחס חשיבות לנזקים שנגרמים לחולים, עשויה לפתוח גל של תביעות בכל מקום שבו החוק ימשיך לפגוע בחולים ולתמוך בבעלי האינטרס במקום לדאוג לאזרחים.

המחויבות של הרופאים כלפי החולים

אין הרבה מה לומר על ארגון הרופאים בישראל. לצערי התחושה היא, שגם הרופאים כמו חברי הכנסת בישראל הושחתו - שבועת הרופא העברי כבר לא בתוקף.

לא החולים ולא צרכני הקנאביס החפים מכל פשע צריכים להתבייש או להסתתר! אלא שרת הבריאות, ראש הממשלה, חברי הממשלה, מנכ"ל הרשות למלחמה בסמים, והרופאים שמונעים רפואה מחולים, שרודפים חפים מפשע, שמפיצים דיסאיפורמציה, שקרים וטרור פסיכולוגי ושגורמים לסבל ולמוות מיותרים!!!

אחרי עשרות שנים של הונאה, שטיפות מוח ורדיפת חפים מפשע, הגיע הזמן שהמערכת המושחתת ששומרת בקנאות עיוורת על חוק בלתי חוקי שמקורו בהונאה, תתעשת ותתקן את המעוות ולא, מן הסתם מישהו יצטרך בעתיד לשלם את מחיר האטימות וההתאכזרות.

די לצביעות של הרשות למלחמה באזרחים ושל שרת השחיתות, יעל גרמן!

דוח משרד הבריאות: כ-9,000 ישראלים מתים כל שנה מעישון

מעל אלף אנשים מתים בישראל מדי שנה כתוצאה משתיית אלכוהול

האם הם באמת חושבים שהציבור מאמין לטיעון שלהם שהם פועלים מתוך דאגה לציבור?!
האם השרה גרמן או יאיר גלר ניסו לחשוב על מספר האנשים שאולי היו ניצלים אילו הייתה להם אופציה חוקית לבחור בין הקנאביס לבין חומרים מסוכנים כמו אלכוהול, טבק, סמי מרשם או הרעל שנמכר כתחליף לקנאביס - סמי הפיצוציות?

לא - הם לא חשבו והם גם לא יחשבו! כי הם עסוקים בחשבונות אחרים שלא קשורים לבריאות של הציבור!
התנהלותם חסרת הבושה מסגירה אותם. ללא ספק - לא הבריאות של הציבור היא שמניעה אותם!

לסיכום, פניה אישית אל צמרת מקבלי ההחלטות וחורצי הדין

רופאים יקרים, מקצוע הרפואה הוא לא רק מקצוע, זוהי שליחות שמבוססת על מחויבות ואמון בין הרופא לבין מטופליו. רופא שמטופליו נמצאים בתחתית סדר העדיפויות שלו, אחרי הממון, המעמד וההון של החברים המרופדים שלו ושלו עצמו - מועל ופוגע באמון ובבריאות של מטופליו ואינו ראוי לתפקידו, מקצועו או מעמדו!

אתם צודקים: קנאביס איננו תרופה, קנאביס הוא צמח שהופלל מטעמים לא ראויים, לכן הדבר הנכון לעשות הוא לתמוך בלגליזציה ולא להטיל על הרופאים להנפיק מרשמים לצמח. אבל, היות ונושא הלגליזציה בישראל עדיין קשה לעיכול - מן הצדק ומן הראוי, שעד שהעניין יובן ויוסדר, הרופאים ישתפו פעולה ויתמכו בהצעת החוק של פייגלין ולו רק על מנת למלא את שליחותם כרופאים ולהקל על אנשים חולים בעת סיבלם.

חכי"ם ועובדי ציבור, נבחרתם לשרת את הציבור ולא את הציבור אתם משרתים! אתם בזים לעקרונות השוויון, אתם מונעים שירותים ומרפא מחולים, אתם פועלים לסיבוך הליכים ביורוקרטיים, משקרים ומזלזלים באזרחים ובחולים. הטרור הפסיכולוג והטעיית הציבור באמצעות דיבורי סרק על עשייה שאינכם עושים או על סיכונים שאינם קיימים - חייבים להיפסק!

זכותו של הציבור לדעת מהי הסיבה לאטימות שחברי הכנסת המתנגדים, מגלים לנוכח סבלם של חולים.

נודף ריח רע של אינטרסים זרים ושל ניגוד אינטרסים. לנוכח המציאות, יש להעביר את הנושא לטיפולו של מבקר המדינה, על מנת שיבדוק באופן יסודי את ההתנהלות של משרד הבריאות, את  מניעי חברי הועדה לענייני חקיקה ואת המניע של של 48 חברי הכנסת שהצביעו נגד ההכרה בצמח הקנאביס כחומר בעל תועלת רפואית בניגוד לממצאיו של פרופסור משולם, בניגוד לעדויות של חולים בארץ וברחבי העולם ובניגוד לאלפי מחקרים.

הגיע הזמן לצדק, הגיע הזמן להפסיק את הפללת צרכני הקנאביס ולשים קץ להתעמרות בחולים!

מן הראוי לבדוק את מהות ההנחיות של מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר רוני גמזו - מסתבר שהאיש הלך אבל המדיניות שהוא קבע נשארה והיא למנוע קנאביס ממטופלים גם במחיר פגיעה רפואית; מישהו צריך לשאת באחריות על הפגיעה המכוונת בחולים.

צריך להבהיר לחברי הממשלה שאין לאף אחד מהם, כולל לשרת הבריאות, חזקה על צמח שמקורו בטבע ושאין לאף אחד בממשלה, באירגון הרופאים או ברשות למלחמה בסמים, שום זכות להכריח חולים לצרוך תרופות מרשם קטלניות!

כדאי שחברי בית המחוקקים יקחו לתשומת ליבם שמחר מישהו יצטרך לתת את הדין על המחדלים של היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר