31.3.2024

ד"ר מייקל יידון: "לא הייתה מגיפה, החומרים המכונים חיסוני קוביד אינם חיסונים"

ד"ר מייקל יידון הינו מדען בריטי, הוא נולד בעיר בירניגהם בשנת 1960. ד"ר יידון הינו דמות מוכרת בתחום המחקר הנשימתי ופיתוח התרופות, הוא ידוע בניסיונו הרב ובתרומותו האדירה לקהילה הרפואית. ד"ר מייקל יידון יכול להתגאות בקריירה המתפרשת על פני יותר משלושה עשורים, עשרות שנים של צבירת ידע בתחומי רפואה שונים, בעיקר בתחום מחלות נשימתיות ופיתוח תרופות. המסע שלו מהאקדמיה לתעשייה התרופות ובהמשך לתומך גלוי בחופש הביטוי של קהילות הרפואה והמדע, פועלו מתבטא בתרומה גדולה להישגים משמעותיים.

ד"ר מייקל יידון
ד"ר מייקל יידון מומחה למחלות נשימתיות ופיתוח תרופות

בשנת 1981, ד"ר יידון קיבל את התואר שלו במדעי הטבע מלווה בקרדיט הגבוה ביותר בביוכימיה ובטוקסיקולוגיה שניתן אי פעם לסטודנט באוניברסיטת סארי, בשנת 1988 הוא קיבל את תואר הדוקטור בפרמקולוגיה ובפיזיולוגיה הנשימתית. מחקריו בשלבי הראשוניים שלו באקדמיה יהפכו בהמשך לבסיס למאמציו העתידיים במחקר על מחלות נשימתיות ולפיתוח תרופות.

לאחר השלמת הלימודים הדוקטורליים שלו, החל הד"ר יידון את הקרייה המקצועית שלו בתעשיית התרופות, בה הוא מילא תפקידים מובילים בחברות מוכרות כמו פייזר וסמית'קליין ביץ'אם (היום גלקסו-סמית'קליין). בתקופת כהונתו בתעשייה, הוא תרם והשפיע משמעותית על פיתוחן ואישורן של מספר תרופות, בעיקר כאלה הקשורות למחלות נשימתיות ולאלרגיות. ההתמחות שלו בגילוי ובפיתוח תרופות ביססה את מעמדו כמדען מהימן בתחום.

בשנת 2011, הקים הד"ר יידון חברת ייעוץ משלו, Ziarco Pharma Ltd., החברה מתמקדת בגילוי ופיתוח טיפולים חדשים למחלות דלקתיות ואלרגיות. כמנכ"ל המדעי של Ziarco Pharma, הוא מילא תפקיד מרכזי בקידום המוצרים של החברה, והשתמש בניסיונו הרב בפרמקולוגיה ובפיזיולוגיה הנשימתית.

לאורך הקריירה שלו, ד"ר יידון כתב או השתתף בכתיבה של למעלה מ-40 מחקרים שעברו את הביקורת המוקפדת של ביקורת עמיתים בתחומי הפרמקולוגיה, הפיזיולוגיה הנשימתית וגילוי התרופות. פרסומיו השפיעו על ההבנה המדעית של מגוון תחלואות נשימתיות ותרמו לפיתוחן של גישות טיפול חדשות.

בנוסף למחקריו ותרומתו לתעשייה, ד"ר יידון מוכר בשל דעותיו בנושאים הקשורים לחופש הביטוי של העוסקים במקצועות הרפואה, הסכמה מדעת ונושא הבטיחות והיעילות של החיסונים. הוא הביע לא פעם את דאגתו בנוגע לסיכונים האפשריים הנובעים מקמפיינים מסיביים להתחסנות, והדגיש את חשיבותן של בדיקות בטיחות מקיפות לטיפולים המוצעים וכן את חשיבותה של ההסכמה מדעת של המטופלים. הוא קרא תיגר בגלוי, על הנרטיבים הרווחים סביב מגיפת ה- COVID-19 וקרא ללרשויות הבריאות הציבוריות לבצע רגולציה עם דגש על הערכת הבטיחות והיעילות של הזריקות והאמצעים הננקטים כתגובה לטיפול בוירוס.

למרות הביקורת והמחלוקות שעמדותיו עוררו, בכל הקשור למדיניות בריאות הציבור, ד"ר יידון נשאר מחויב לקידום השיח המדעי ולקידום החלטות מבוססות על מחקרים וראיות. נכונותו להטיל ספק בנרטיבים המקודמים על ידי בעלי אינטרס, בשיתוף פעולה מלא של רופאים שמקבלים טובות הנאה או כאלה שמעדיפים לשמור שתיקה מחשש לאבד את רישיונם ותמיכתו בחופש הביטוי בתחומי המדע והרפואה זיכו אותו הן בשבחים והן בביקורת מצד גורמים שונים בקהילה הרפואית ובציבור.

לסיכום: ד"ר מייקל יידון הינו רופא מקצועי ומוכשר בעל קריירה ארוכת שנים בתחום המחקר הנשימתי, פיתוח תרופות וייעוץ. המומחיות הנרחבת שלו, בתחומי האקדמיה, התעשייה והייעוץ, משקפת את מסירותו לקידום הידע הרפואי ושיפור מצב המטופל. כסמכות מוכרת בפרמקולוגיה ובפיזיולוגיה הנשימתית, ד"ר יידון ממשיך לתרום לחדשנות מדעית ולשיח ציבורי על נושאים בריאותיים קריטיים בהותירו חותם עמוק על הקהילה הרפואית והחברה כולה.

מכתב פתוח מאת מייק יידון אל משטרת המטרופולין:

מאת: מייק יידון

תאריך: יום ב' 11 במרץ 2024

נושא: הצהרת מבוא בנושא פשעים חמורים

התבקשתי על ידי איש המשטרה לשעבר, מיק סקסאטון, להציג את עצמי ולציין את הנושאים שלגביהם יש בידי עדות חד משמעית בנוגע לפעילות פלילית.

הרשו לי להתחיל בתיאור האסכתאות שגרמו לי להבין שהנושאים שאפרט כאן, היו בלתי נכונים מלכתחילה.

שמי הוא ד"ר מייק יידון, אני הלשעבר הבכיר ביותר בהנהלת ענקיות הפארמה והמחקר הביוטכנולוגי, אני פותח ומדבר על ביצוע פשעים חמורים רבים, ביחס למה שאני מכנה "עידן הקוביד".

ההתמחות המקורית שלי הייתה בתחום הביוכימיה והטוקסיקולוגיה, הוענק לי תואר ההצטיינות המשולב החזק ביותר, שבית הספר למדעי הביו-רפואה העניק אי פעם באותה תקופה (1985, באוניברסיטת סארי).

חלק מההכשרה שלי לתואר ראשון, כללה מחקר במפעל ההגנה הכימי, פורטון דאון, וילטשייר, שם הייתי גלגל שיניים קטן בפיתוח ארוך טווח של תרופות נגד להרעלת גז עצבים במטרה להגן על החיילים הבריטיים. עבדתי גם במעבדה המרכזית דאז של השירות למדעי הזיהוי הפלילי, אלדרמסטון, ברקשייר, בסמוך למכון המחקר לנשק אטומי. בעודי בשירות המדע המשפטי, קיבלתי הכשרה על מספר שיטות אנליטיות מדויקות כולל ספקטרומטריית מסה, אז זו הייתה שיטה מורכבת מאוד מבחינה טכנית.

למיטב זכרוני היה לי סיווג ביטחוני לשני המפעלים. פורטון דאון, אז כמו היום, הוא מתקן אבטחה מוביל עם מוניטין בינלאומי.

הדוקטורט שלי בתחום הפרמקולוגיה בנושא השפעת האופיאטים על תפקוד מערכת הנשימה (1988) בוצע בחסות משרד הביטחון.

לאחר שהשגתי את הדוקטורט שלי, אשר העניק לי הכשרה מעמיקה במספר תת-דיסציפלינות נוספות: ביולוגיה, כימיה והמטבוליזם של התרופות, הצטרפתי לתעשיית התרופות.

ביליתי 24 שנים עם ענקיות הפארמה, החל ב-Wellcome Research Laboratories, שם עבדתי זמן קצר לצד ד"ר פטריק ואלנס (שהפך ליועץ המדעי הראשי של המֶמְשָׁלָה הבריטית).

במשך תקופה ארוכה ביותר, הייתי אחראי על המחקר הגלובלי של פייזר בתחום הטיפולים האלרגיים והנשימה. עזבתי את פייזר ב-2011, לאחר שהגעתי לדרגת סגן נשיא, כי החברה החליטה לצאת מבסיס המו"פ הגדול שלה בקנט. הפרידה הייתה לבבית. לפני שעזבתי, ביקשתי למצוא בית חדש לפורטפוליו של תרופות המחקר שעזרתי לייצר ושמחתי על כך ש-Mylan U.K. Ltd., החברה הגנרית השנייה בגודלה בעולם, רכשה חלק גדול מהפורטפוליו הקודם שלי זמן קצר לאחר שעזבתי.

מאוחר יותר הקמתי והובלתי כמנכ"ל, חברת ביוטכנולוגיה מצליחה ביותר, Ziarco Pharma Ltd. פייזר וארבע חברות הון סיכון נוספות השקיעו בחברה שלי, שנרכשה על ידי Novartis Pharmaceuticals, ב-2017.

ההישגים שלי נחשבים על ידי רבים כיוצאי דופן. עד כדי כך שחבר מועצת המנהלים לשעבר של פייזר וקודם לכן ראש מו"פ העולמי, ד"ר ג'ון למטינה, כתב על המיזם האחרון שלי בפורבס, מגזין עסקי מוביל (פברואר 2017).

לסיכום, עברתי הכשרה מעמיקה מאוד במגוון דיסציפלינות, צברתי למעלה מ-30 שנות ניסיון מנהיגותי בתחום המצאת ובדיקת תרופות חדשות למחלות נשימה. יש לי רקע אנליטי מצוין ואני יכול לטעון שאני שווה לא פחות מכל מי שמייעץ לממשלה בנושאים מדעיים.

אין לי היסטוריה של "תיאוריות קונספירציה", קמפיינים פוליטיים או מחאות. אני לא מאמין שכתבתי אף הערה פומבית על משהו לפני 2020.

ההישגים שלי במדעים ביו-רפואיים יישומיים, נותנים לי את הזכות להתייחסות רצינית.

אני מבקש שתינתן הערכה יסודית לראיות שאציג. אני בטוח בהערכות שלי, שנבדקו על ידי עשרות מדענים ורופאים ידועים אחרים בעולם.

הגשתי מספר הצהרות משפטיות כתצהירים המשמשים בהליכי משפט במספר מדינות.

בשלב זה, אני הולך להציג רק שני נושאים. לכסות הכל יהיה פשוט מזעזע מדי מכדי לקרוא, שלא לדבר על לקלוט ולהבין בבת אחת. אני פשוט הולך לצאת בהצהרות. אני לא מתכוון לנסות להוכיח אותם בתקשורת הקצרה הזו. היה סמוך ובטוח שעשיתי זאת, בעשרות הזדמנויות אחרות בהן השתתפתי בלמעלה מ-250 ראיונות באורך מלא.

אני חייב להזהיר את הקורא שאפילו מידע מוגבל זה הולך להיות מזעזע, למי שעדיין לא הבין שמשהו חסר תקדים מתרחש בעולם. כמו כן, יש לשים לב לכך שחיפוש רגיל באינטרנט, ב"גוגל", לא ימצא הרבה מהמקורות שעליהם התבססתי. מנועי החיפוש הגדולים עברו מניפולציות כך שהתוצאות לא כוללות חומרים שעלולים להזיק לרשויות.

שני התחומים הם:

1. הטיעון למגיפה

2. הזריקות, המתיימרות להיות חיסונים.

הטענות העיקריות הינן חריפות.

1. במילים פשוטות, לא הייתה מגיפה. היה טווח תקין של מחלות בתחילת 2020 כמו בכל שנה אחרת. מה שהיה שונה ב-2020 הוא שכל הממשלות, בראשות ארגון הבריאות העולמי, עסקו בשקר מתואם לאזרחיהן. זה נמשך עד היום. לכולם נאמר שיש מגיפה בפתח. האשליה נוצרה על ידי שימוש לרעה מכוון בבדיקת אבחון קלינית בשם PCR. הליבה של כל ההטעיה הזו היא האמונה השגויה שה-PCR אמין ללא רבב ולכן כל תוצאה חיובית פירושה שלאדם הנבדק "היה קוביד". אין מחלה כזו. לא קיים סימפטום אחד ייחודי למחלה החדשה. בדיקה חיובית נקראה "מקרה". כל מי שמת תוך מספר שבועות מבדיקה חיובית הוכרז "כנפטר מקוביד". כל מה שהיה צריך, הוא להוציא לפועל במהירות בדיקות כאלה בתחילת 2020, והתוצאה שתוכננה בקפידה, הייתה יצירה של "מגיפה" לכאורה. כל מה שנדרש בהתחלה כדי לשמור על האשליה, היה הפצה של שקרים על ידי הממשל והתקשורת.

באופן מכריע, העדויות האפידמיולוגיות מראות שלא היו מחלות נוספות או מקרי מוות בהשוואה לאותה תקופה בכל שנה אחרת. מאמרים וחיבורים מדעיים רבים הציגו את הראיות שלהם, כולל פרופסורים מוסמכים לאפידמיולוגיה.

ארגון הבריאות העולמי מילא את חלקו בפשע, בכך שהכריז על "מצב חירום לבריאות הציבור ברמה בינלאומית", או "מגיפה". מיד לאחר שארגון הבריאות העולמי, יצא בהצהרה השקרית, הוטלו שינויים בהליכים הרפואיים בכל מקום. השינויים הללו גרמו למקרי המוות שהוצגו בפני האזרחים כהוכחה לכך שאנו נמצאים בעיצומה של מגפה. בידינו רשימה ארוכה של עדויות לכך שהשינויים הללו היו בלתי הולמים ולעתים קרובות קטלניים. שים לב לכך, שהדוקטורט שלי היה בנושא ההשפעה של אופיאטים, כמו מורפיום, על הנשימה. ידעתי שהמרשמים לא היו הולמים לחלוטין.

לא הייתה מגיפה. הייתה רק אשליה מכוונת לאחת כזו. זה לווה בשינויים בפרקטיקה הרפואית שגרמו כצפוי למספר רב של מקרי מוות בבתי חולים, בתי אבות ובקהילה. אף אחד לא יוכל להעריך את חומרת האישומים כאן.

אני לא בטוח מה היה המניע להונאה הזו. אבל ההשפעות שלו גרמו לפגיעה קשה בכלכלה של עשרות מדינות, עם העברות כספיות שנספרו בטריליוני פאונד, מהעניים ביותר ומשלמי המסים ועד לאליטות העשירות ביותר. החברה האזרחית נפגעה גם היא קשות ומעולם לא הורשתה להחלים.

מניעים אחרים, פחות ספקולטיביים, התבררו ככל ש-2020 חלפה וזה מביא אותנו לאישום המזעזע השני שלי.

2. החומרים המכונים "חיסוני covid19" אינם חיסונים, כמובן. שימו לב, לא הייתה מגיפה.

כל הקריירה שלי הייתה בתחום של תכנון ובדיקה של סידור חדש של אטומים במטרה ליצור תרופות פוטנציאליות חדשות. כמוכן לחולל שינויים רצויים בגוף, הדאגה העיקרית היא להימנע מתופעות לא רצויות כמו, הרעלה או נזקים.

ההכשרה שלי בטוקסיקולוגיה מכניסטית הייתה שימושית שוב ושוב בסיוע לצוותים לחזות, להימנע או להבין בעיות כאלה.

אני מבין לעומק איך לעצב מולקולות וגם איך לחקור אותן כדי להביא להשפעות רצויות ובאופן מכריע כדי להבחין בסיכון לנזקים. אני לא חושב שזו טענה מוגזמת מדי לומר שאין מישהו מוסמך יותר ממני לעשות זאת ביחס לטיפולים החדשים הללו.

אגש ישירות לאישומים.

הזריקות הללו תכוננו בקפידה ובכוונת תחילה, במטרה לגרום הרעלה בקרב המוזרקים.

אני יכול לזהות לפחות שלושה מאפיינים נפרדים בזריקות הללו אשר צפוי לפגוע, להרוג או להפחית את הפוריות אצל השורדים. אלו אינן טעויות. כל אחד מהמאפיינים ברור לכל מי שיש לו היסטוריה של מעורבות בתכנון רציונלי של תרופות חדשות.

ישנם לפחות שני מאפיינים משותפים לכל זריקה המתיימרת להיות "חיסון נגד קוביד". ראשית, מאפיין ה-mRNA במוצרים העיקריים. שנית, המאפיין של חלקיקי הננו השומני שהתכשירים עטופים בהם.

ה-mRNA הוא קוד גנטי לחלבון נבחר. לא משנה מהו החלבון, ברגע שגורמים לגוף האדם להגיב, הוא יזוהה כגוף זר ויותקף על ידי המערכת החיסונית. בהסתמך על פרטים שאנחנו לא יכולים לדעת, רק על ידי התבוננות בבקבוקוני הזכוכית, חלק מהאנשים ייפגעו כתוצאה מהתקף אוטואימוני קטלני, אחרים ימותו, הזמן בין הסבל למוות יהיה שונה בין אדם לאדם. זה ייראה כמו טווח רגיל של מחלות. פשוט יהיו יותר כאלה.

בגלל נוסחת חלקיקי הננו השומני, חלק מהחומרים המוזרקים יצטברו בשחלות (אולי גם באשכים). תכונת הביות הזו ברקמת הרבייה ידועה כבר יותר מעשור. ההשפעה תהיה ירידה בפוריות המשפיעה על כל שלבי הרבייה.

אני יכול להביא נימוקים מפורטים לכל אחת מהטענות הללו וגם לכמה אחרות.

יש בידי גם ראיה, הנוגעת לפשעים שלטענתי בוצעו. עבדתי על המתקפה הזו עוד לפני שכל חיסון לכאורה אושר במרמה.

לאחר שעשיתי זאת, עם מחבר אחר, כתבתי מכתב פתוח לרשות התרופות האירופית בתחילת דצמבר 2020, המצורף להלן. בו אנו מתריעים על הנזקים שצפינו. זה היה יותר ממרגיז לראות את אותם נזקים מתגשמים, האחרון לקח שנה, ההשפעות השליליות על הפוריות.

התמותה עלתה והלידות פחתו מכל הסיבות כמעט בכל מקום בעולם, שבו מוצרים אלה היו בשימוש נרחב.

אני מצפה להזדמנות לדבר איתך בפירוט רב על האשמות אלה ואחרות.

אני אפרסם את המכתב הזה באתר הטלגרם שלי, בו 20,000 העוקבים יהיו ללא ספק מעוניינים ללמוד מה משטרת המטרופולין תעשה עם המידע הזה. אם יורשה לי להעז, אני מזמין אותך לחשוב כיצד אתה מתכנן לתאר את פעילותך בעתיד למשפחתך, ואם יש לך, לילדיך ולנכדיך.

עקבו כאן אחר פעילותו של ד"ר יידון למען חופש הביטוי של הקהילה הרפואית ולמען זכות החולה להסכמה מדעת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר