17.10.2014

קצין משטרה בדימוס על הפללת הקנאביס: " אנחנו אוהבים את הכסף שנותנים לנו..."

הפללת הקנאביס, היא עדות וסמל לעוצמה האינסופית של הון שלטון, עוצמה שבאה לידי ביטוי בשליטה אבסולוטית במוחו של האדם. "ההישגים" הרבים שבהם מתגאה ארגון הפשע הקפיטליסטי "הון שלטון", מבוססים על הונאה ועל ניצול האמון הציבורי. קצין משטרה בדימוס: " אנחנו אוהבים את הכסף שנותנים לנו..."



השלדים, שהקפיטליזם החזירי מנסה להסתיר. מתחילים לצוץ ואט אט מתגלים דברים מאוד מטרידים על האופן שבו מערכות שאמורות לדאוג לצרכיו של הציבור, הפכו למנגנונים משומנים היטב לצבירת ממון בכל מחיר, גם במחיר זכויות אדם וחיי אדם.

באמצעות זריעת פחד, ארגון הפשע, "הון שלטון" הצליח לצרוב בתודעה הציבורית בכל מקום בעולם, את האבסורד, שסמים המיוצרים בחברות תרופות, הם יעילים, ובטוחים ושהקנאביס, צמח מרפא שמקורו בטבע, הוא סם מסוכן.
הסיפור על טירוף בלתי נישלט, שמדרדר את צרכני הקנאביס למעשי פשע והופך אותם לעבריינים חסרי מצפון ונטולי מוסר, בדרך אל מוות וודאי, מתאים הרבה יותר כדי לתאר את אלה שהמציאו אותו - כרישי הון שלטון.

הממון והכוח הם שהביאו פוליטיקאים ובעלי הון, לידי טירוף בלתי נשלט, שהפך אותם לפושעים חסרי מצפון ונטולי מוסר. הוצאת הקנאביס אל מחוץ לחוק, אינו סיפור על מדינאים שמצילים את האנושות מפני סם מסוכן, זהו סיפור על בעלי שררה שמנצלים את הונם או את מעמדם, כדי לקדם אינטרסים פוליטיים וכלכליים של עצמם ושל המקורבים להם; זהו סיפור על נבחרי ציבור שבמסווה של דאגה לציבור, הם מרמים, משקרים רומסים, מסכנים, מוכרים ומקריבים את אותו ציבור שנותן בהם אמון, מבלי לספור את הנפגעים ואת הגופות בדרך אל ההון.

להפללת הקנאביס, אין ולא היה מעולם, שום קשר עם טובת הכלל או עם האינטרס הציבורי. את הקמפיין להפללת הקנאביס, כמו בעבר כך גם היום, ממשיכים לנהל בעלי אינטרס, שכל מה שמעניין אותם הוא לשמור על המקור להונם ולחפש מקורות חדשים ליצירת הון נוסף, להם לא ממש אכפת, מה המחיר מי משלם את החשבון ובאיזה אופן.

הלובי נגד הקנאביס
הלובי נגד הקנאביס גדול יותר והרבה יותר חזק מבעבר, האמצעים שלו בלתי מוגבלים וזרועותיו מגיעות לכל פינה בעולם. מדובר בתעשיות ענק חובקות עולם, המנוהלות בידי כרישי הון מיומנים, שמורגלים שהכסף קונה הכל, גם אמיתות, מחקרים וחוקים ושהמילים מצפון או מוסר, אינן מזוהות בלקסיקון שלהם.

חברות אלה מעסיקות לוביסטים ציניים, אנשים שתמורת כסף, הם שמים בראש סדר העדיפויות שלהם, את האינטרסים של החברות שמעסיקות אותם, על פני האינטרס הציבורי. למרבה האירוניה, הם פועלים ללא לאות כדי להנציח את מעגל-ההפללה, בניגוד לאינטרס של הכלל, שהוא כמובן גם האינטרס שלהם, של ילדיהם ושל הקהילה בה הם חיים.

חברות תרופות ויצרני האלכוהול והטבק, הקימו לובי משותף שמתנהל בדלתיים סגורות, במגמה להבטיח את המשך הפללת הקנאביס. התעשיות האלה, חוששות מפני תחרות והן עושות הכל על מנת להפיג את החששות ולהרחיק את הסכנה.

מוטבי הפללת הקנאביס
חוץ מתעשיות הפארמה האלכוהול והטבק ישנם עוד גופים שנהנים ממעמדו של הקנאביס כסם מסוכן.
מנהלי הרשויות למלחמה בסמים, נהנים מכספי ציבור ותקציב ממשלתי.
בתי חולים, מרפאות, רופאים, רשתות הפארמה, מקבלים "תמריצים" מפתים מחברות התרופות. חלקם מקבלים גם מימון ממשלתי.
זרם התקשורת המרכזי, תלוי כלכלית או שייך לבעלי אינטרס. נתח גדול מהכנסותיו, מבוסס על הכנסות, שמגיעות מאותם בעלי ממון שמפרסמים ומשווקים בתקשורת את "האמת" או את המוצרים שלהם, דבר שמאפשר לבעלי ההון שליטה מלאה בתכנים שהם מעוניינים שיתפרסמו או כאלה שהם לא רוצים שיתפרסמו בזרם התקשורת המרכזי, זה מאפשר להם להסתיר אינפורמציה, לעוות את האמת, לפרסם מחקרים מפוברקים וכך באמצעות שטיפות פחד עקביות, "לסייע" לציבור "להבין ולהחליט" "מה טוב בשבילו.

אפשר ובטוח לבטוח בצמח הקנאביס ורצוי לברוח כמו מאש מפני התרופות האלכוהול והטבק
החיים המודרניים, בתוספת שטיפות הפחד החוזרות ונשנות, הקהו את האינסטינקטים הטבעיים שלנו. היכולת הטבעית לזהות את איתותי הגוף, המתריעים מפני חומרים מסוכנים שמשפיעים עליו לרעה, נשללה מהאדם. תופעות לוואי, שמשבשות את הפעילות התקינה של המערכות בגוף, גורמות לאי נוחות או לתופעות קליניות חמורות, מופיעות כאשר חודרים או מחדירים לגופנו חומרים מסוכנים - זאת דרכו של הגוף, להודיע לנו שמה שאנחנו צורכים מזיק לנו; מכאן הבחילות, ההקאות והחמרמורת שלאחר צריכת אלכוהול; מכאן ההקאות, השלשולים, החום, הפריחות וכל יתר התופעות, שמתרחשות בעת צריכת תרופות פרמקולוגיות; מכאן השיעול, הליחה והכאבים בחזה אצל מעשני הטבק.

בגוף האדם אין קולטנים לתרופות לאלכוהול או לטבק, שיקדמו בברכה את הרעל שנמצא בחומרים האלה, להפך הגוף מאותת מצוקה, כאשר החומרים הללו מוחדרים לתוכו.

הקנאביס, בניגוד לרעלים מסוכנים כמו תרופות, אלכוהול וטבק,  מכיל חומרים שמטיבים עם הגוף ומחזקים את המערכות החשבות שלו, ההוכחה לכך היא קיומה של המערכת האנדוקנבינואידית, שמצוידת בקולטנים לחומרים האלה, מכאן נובעים תחושת הרוגע, תהליך הריפוי והתחושות הנעימות הנלוות בעת צריכת קנאביס.

אילולא המוח שלנו היה שטוף בתעמולה הגורסת שהתרופות בטוחות ושאלכוהול וטבק פחות מסוכנים מהקנאביס, כל אדם היה יודע, שאפשר ובטוח לבטוח בצמח הקנאביס ורצוי לברוח כמו מאש מפני התרופות האלכוהול והטבק.

בכנס CPAC (הוועידה לפעילות פוליטית קונסרבטיבית), שהתקיים השבוע בוושינגטון, כתבי המגזין "Republic Report", (מגזין אינטרנטי שעוסק בחשיפת האמת ובאיום של בעלי ההון על הדמוקרטיה) זאיד ג'ילני וסוזאן מרקלסון נתקלו בהווארד וולדרידג' קצין משטרה בדימוס ופעיל מוכר נגד מדיניות המלחמה בסמים, הם ביקשו לשמוע ממנו על תפקידו של הכסף במימון מסע הצלב הפוליטי, נגד הקנאביס.

 הווארד וולדרידג': " התעשייה הסיטונאית של הבירה תרמה סכום של חמש ספרות כדי להפיל את החוק המכונה "Prop 19" [החוק לפיקוח ובקרה על שוק הקנאביס כפי שהועבר בקליפורניה]קנאביס ואלכוהול נמצאים היום בתחרות על תרבות הפנאי שלאחר השעה שש. העובדה שקנאביס לא חוקי, אינה שוללת את התחרות. יצרניות הבירה לא רוצות אותו, כך גם ענקיות הפארמה. המתנגדים הנחושים ביותר לרפורמה בגבעת הקפיטול, הם זרועות אכיפת החוק, אנחנו אוהבים את הכסף שנותנים לנו כדי לעקוב אחרי ווילי נלסון, סנופ דוג, וכל השאר - עם מסוקים, ובמימון פדרלי חופשי במיוחד. היריב השני בגודלו בגבעת הקפיטול הם ענקי תעשיית הפארמה, כי כולם יודעים שאלוהים לא מייצר זבל. קנאביס הוא תרופה מצוינת להרבה דברים, הוא עולה ביתרונותיו על כל התרופות, החל באדוויל, ויקודין וכדורים יקרים אחרים [...] בתי הכלא הפרטיים מנהלים מאבק נגדי כי הם רוצים יותר אנשים בכלא. האם זו מדיניות טובה? האם כל זה לא איכפת ללוביסטים? "

פחד הוא הכלי שבאמצעותו אנשי הדת שולטים במאמינים, פחד הוא האמצעי שבאמצעותו השלטון מתמרן את הציבור כדי לשלוט בו. הפחד הוא כלי רב עוצמה שמאפשר לתמרן את ההמון בקלות - וזה מה שבאמת מאוד מפחיד!

האמונה העיוורת היא דבר מופלא. הקלות שבה ניתן לשתול מידע במוחו של האדם ולשלוט ברגשותיו ומעשיו, הייתה מאז ומעולם הכלי החזק ביותר של מנהיגים ואנשי דת. הדת היא הדוגמה הטובה ביותר, שממחישה את האופן שבו ניתן לתכנת את המוח שלנו באמצעות הפחד, להביאו לידי אמונה שלמה ועיוורת, בכל דבר, גם אם מדובר בדבר ערטילאי, לא מציאותי, לא מוחשי, מנוגד להגיון, מנוגד לחוקי הטבע, בלתי נראה, בלתי נשמע ואף על פי כן, מפחיד וקיים ללא ספקות.

...מופלא, סוג של היפנוזה המונית.


"הפלא" הזה מלמד הרבה, על מהותו של האדם, כתוצר של מערכת שמזינה את מוחו מהרגע שהוא נולד על פי צרכיה, על הקלות שבה ניתן לחדור ולשתול במוחנו: פחד, אמונה, תקווה, יאוש, אהבה, שנאה, דעות קדומות, אמונות תפלות, אינפורמציה, השקפת עולם; זה מלמד על האופן שבו ניתן להשתלט על רגשותינו, השקפת עולמנו ומעשינו, לנוחותו של הארגון שהתמחה בכך לאורך שנים: הון שלטון - ארגון הפשע המאורגן הבינלאומי.

הפללת הקנאביס, מבוססת על הפחדה קולקטיבית, על דמוניזציה, רדיפה, הפללה וענישה של צרכנים. בדיות מפחידות המספרות על אנשים שהתמכרו, השתגעו ומתו, ממשיכות לשרת את המטרה ולעשות את עבודת ההרתעה. הגרוע מכל הוא שמדיניות הפללת הקנאביס מבוססת על הונאה שמונעת מרפא מחולים, מעכבת פתרונות אקולוגיים ותזונתיים, חוסמת את הדרך לפיתוחן של תעשייה וחקלאות ללא מזהמים ופוגעת בזכויות אדם.

האם אנשי דת ומנהיגים שמקפידים להחצין את אמונתם אבל מנגד, הם מנהלים חיים ראוותניים, על חשבון הקהילה, גונבים מהציבור ומרמים אותו, רומסים את החלשים, משסים את אלה באלה עד מוות, ולאחר מכן מתרווחים להם בנוחות ובנחת וללא ייסורי מצפון על מרבדי העושר, שקנה להם העוני, המצוקה, והחולי של נתיניהם, על זרי התהילה שנרכשו במרמה ובדם - האם הם באמת מאמינים שבבוא היום הם יצטרכו לתת את הדין בבית דין של מעלה? אם לשפוט על פי המעשים שלהם, לא בטוח, שהם עצמם מאמינים בתאוריות שהם מפיצים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר