26.7.2014

חבר במועצת העיר לוס אנג'לס: "תודה לך קנאביס על שהשבת לי את כוחותי ואת חיי"

זה נכון, אני צורך קנאביס.

ביל רוזנדהל
התחלתי להשתמש בו לטיפול בכאבים נוירופתיים ברגליים, כעת הוא מספק לי הקלה עצומה לכאבים העזים והמתישים הנובעים מגידול סרטני בשלב מתקדם  בגבי התחתון, אשר לוחץ על העצבים.

כנבחר ציבור ראשון בארצות הברית, שצורך קנאביס בגלוי - ומשתייך לקולקטיב של מערב לוס אנג'לס -  בשבילי "היציאה מהארון הירוק", הוא הזמן לקרוא ולעודד את הציבור, לחלוק בפתיחות את סיפורי ההצלחה המדהימים שלהם.

למרבה הצער חולים רבים נמצאים בבעיה. תעשיית הקנאביס החוקי - ואלפי החולים שנהנים מהטיפול הרפואי של הצמח - עדיין צריכים להתמודד עם הסטיגמה שהקנאביס הוא סם. יש אנשים שעדיין רואים את צריכת הקנאביס רפואי, כדרך ליהנות מהקנאביס במסווה של טיפול בכאב.

בהחלטה לשתף את הציבור בבחירות הבריאותיות האישיות שלי לקחתי סיכון פוליטי. הגעתי להחלטה על בסיס ניסיון אישי, הקשבה למכלול החששות, ועל סמך המכתבים שהגיעו אלי לדא"ל, אשר קראו להגן על אותם חולים, שמרגישים שהקול שלהם אינו נשמע. משמעות השתיקה הייתה למנוע ממישהו אחר, חוויה טיפולית משנה חיים.






אני חווה שיפור דרמטי בבריאותי. אני מתהלך ללא הכאב הנורופתי הצורב בכפות רגליי. אני הולך בחופשיות רבה יותר ומהר יותר ללא סיוע. אני יכול לשבת יותר מחמש דקות ללא כאבים. אני מתחיל להרגיש כמו ביל רוזנדהל הישן.

אני מייצג 275,000 בוחרים בווסטסייד. בשמונה שנותיי כחבר מועצה, למדתי שתפקידי כרוך באחריות עצומה ושיש עוצמה רבה לדבריי.

יש צורך אמיתי בחלופה לתרופות החזקות והממכרות לשיכוך כאבים, המשווקות כיום בשוק, הקנאביס הרפואי הוא החלופה, הממסד מקשה, והדבר הופך את מצב החולים לבעייתי עוד יותר. כל בוחר שיצא מהארון הירוק יכול להשפיע הנציגים שיושבים בוושינגטון (ואצלנו בירושלים ב.ש).

בקשו מנציגי הקונגרס (הממשלה ב.ש) שלכם לשנות את הדירוג של הקנאביס בפקודת הסמים הקשים לדרגה 2 ולהפחית את חומרת העונשים על עבירות הקשורות בקנאביס (בקשו לגליזציה - שום דרגה 2! ב.ש). יש צורך לעודד את נבחרי הציבור, לפעול על מנת לאפשר לאוניברסיטאות לקבל מימון פדרלי לביצוע מחקרים על הקנאביס הרפואי.

אני ממליץ לכל אדם שחי "בארון הירוק", לצאת מהארון ולהילחם על הזכויות רפואיות של כולנו. טוב לשמוע שחולים המטפלים בקנאביס מרגישים נהדר בזכות התרופה הטבעית והלא ממכרת הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר