21.1.2014

הנשיא אובמה: "אינני חושב שהמריחואנה מסוכנת יותר מאלכוהול"





בפרופיל שפורסם באתר האינטרנט של הניו יורקר, הנשיא אובמה הודה, שהוא עישן מריחואנה כשהיה צעיר יותר, אובמה אמר שהוא די בטוח, שיש הרבה פוליטיקאים אחרים שעשו זאת. הנשיא האמריקאי ממשיך לעזור לתעמולה נגד הקנאביס ולתמוך בבעלי האינטרס המעוניינים להשאיר אותו מופלל. אובמה אינו בוחל באמירות נוסח ימי הקונספירציה, אשר מטרתן הבלעדית היא, לעורר חששות ופניקה בקרב הציבור מפני לגליזציה, למשל: "לגליזציה עלולה להוביל למדרון חלקלק, שיעודד את הדרישה, להכשיר סמים אחרים, כמו ספידים או קוקאין, למטרות  פנאי".

רק לפני מספר ימים פורסם בדו"ח האחרון של המכון הלאומי לסרטן (NCI), המהווה חלק מהמכון הלאומי לבריאות של הממשלה הפדרלית (NIH), כי המריחואנה "עיכבה את הישרדותם של תאי סרטן השד, הן של שורת תאים סרטניים בעלת קולטן אסטרוגן חיובי והן של שורת תאים בעלת קולטן אסטרוגן שלילי."
באתר של המכון הלאומי לסרטן נכתב: "היתרונות הפוטנציאליים של הקנאביס הרפואי, עבור אנשים שחיים עם מחלת הסרטן, כוללים מניעת בחילות, גירוי התיאבון, הקלה על כאבים ושיפור השינה. אף על פי שאין הרבה מחקרים מעשיים רלוונטים, נראה כי בארה"ב הרופאים שמטפלים בחולי סרטן, ממליצים על קנאביס רפואי בעיקר כדי לשלוט בסימפטומים."

הנשיא אובמה: "לא חושב שמריחואנה יותר מזיקה מאלכוהול...", איזה משפט מביך, לנוכח המחקרים הממצאים והעדויות של המטופלים בקנאביס בהשוואה למחקרים לממצאים ולמקרי המוות ההמוניים שנגרמים משתיית אלכוהול!




הנשיא אובמה לא טיפש, אבל הוא חושב שהציבור כן! אחרת, אין דרך אחרת להסביר את ההשוואה המביכה, שכבוד הנשיא עשה בין אלכוהול לקנאביס. על רקע המחקרים המפורסמים באתר של המכון הלאומי לסרטן בארה"ב ועל רקע המודעות הציבורית הגואה, זה לא חכם להשוות בין הקנאביס לאלכוהול. לא חכם להשוות בין שום סם לקנאביס בכלל, לא רק לאור המחקרים שמוכיחים שקנאביס הוא פלא וכל היתר רעל - כולל התרופות הפרמקולוגיות ואולי במיוחד התרופות הפרמקולוגיות! על פי מחקרים של העת האחרונה, יש יותר מקרי מוות בעולם כתוצאה משימוש בתרופות מרשם מאשר מסמים קשים!

על פי דוח של (NCI), המכון הלאומי לסרטן, לא נמצאו שום הקשרים חיוביים בין מריחואנה לבין סוגי הסרטן השונים;




לעומת זאת, בדוח אחר שפורסם באתר של NCI נאמר:



  • צריכת אלכוהול כבדה או קבועה מגדילה את הסיכון לחלות בסרטן של חלל הפה (לא כולל שפתיים), הגרון: לוע, תיבת הקול, הוושט, הכבד, השד, המעי הגס והרקטום. 
  • הסיכון לפתח סרטן עולה ככל שהצריכת האלכוהול גדולה יותר.

כמה אנשים מתים בארה"ב כתוצאה משימוש בתרופות מרשם?


בניתוח נתונים של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), אשר פורסם לאחרונה על ידי על ידי לוס אנג'לס טיימס נחשף כי, תרופות מרשם הורגות הרבה יותר בני אדם מאשר הסמים הלא חוקיים. בזמן שמקרי המוות המיותר הולכים ופוחתים, מקרי המוות כתוצאה משימוש בתרופות מרשם הולך וגדל.

במחקר שהתפרסם ביוני 2010, בכתב העת לרפואה פנימית כללית, ("General Internal Medicine"), עורכי המחקר אמרו כי במבט על רשומות, בין השנים 1976-2006, נמצא כי:

  • מתוך 62 מיליון תעודות פטירה, כמעט רבע מיליון מקרי מוות התרחשו, במסגרת בית חולים, כתוצאה מטעויות במתן תרופות.
  • כ- 450,000 מקרים של נפגעי תופעות לוואי תרופתיות, מתרחשים בארצות הברית מדי שנה.
  • עלויות הטיפול בנפגעי תופעות לוואי תרופתיות, עולות לציבור יותר מ $ 136,000,000,000 בשנה - שזה יותר מהעלות הכוללת של הטיפול בחולי לב וכלי דם או בחולי סוכרת.
  • תופעות לוואי תרופתיות, גורמות לפציעות ולמוות, באחד מתוך חמשה מאושפזים בבתי החולים.
  • הסיבה שיש כל כך הרבה נפגעי תופעות לוואי תרופתיות בארצות הברית היא, שאנשים עושים שימוש בתרופות רבות מדי, הציבור מקבל יותר מדי מרשמים לתרופות שונות, שחלקן, במקרה הפחות קריטי מנטרלות זו את זו ובמקרים הקשים יותר, הן עלולות לגרום לתגובות בין תרופתיות קשות.

כיאה לנשיא המתיימר להיות שקול, נבון, אוהב צדק, איכפתי ודוגל בחופש הפרט, אובמה היה צריך להתנצל על התרמית שמדינתו הובילה במהלך 70 שנה ולהוכיח לעולם, שנשיא ארה"ב מספיק חזק כדי לא לחשוש מלומר את האמת.

התרשים הבא, פורסם בדוח של ארגון הבריאות העולמי. התרשים משווה באמצעות מדד דיילי (DALY) בין 19גורמי סיכון בריאותיים המוגדרים בדרגת "סיכון גבוה". מדד דיילי מעריך את שנות החיים הפוטנציאליות שאדם יכול היה לחיות לולא ניפטר בטרם עת, וכמה שנות בריאות הוא איבד כתוצאה ממצבו הרפואי.


כפי שניתן לראות בגרףהאלכוהול מדורג במקום השלישי והטבק מדורג במקום השישי בעוד סמים לא חוקיים מדורגים במקום ה- 18.
חבל שאובמה נקט בגישה שמשיכה להזין את הקונספירציה, השקרים והדיסאינפורמציה, כנראה שגם הנשיא של המעצמה הגדולה בעולם, שממנה יצאה ההונאה הבינלאומית הכי הזויה בתולדות האנושות, בעצם משמש כמריונטה של בעלי ההון, בדיוק כפי שהיה ב-1937, כאשר הקנאביס הוצא אל מחוץ לחוק. למרבה הצער,חברות התרופות והכימיקלים עדיין מכתיבות את המדיניות לא רק לנשיא ארה"ב, אלא לעולם כולו ועל זה לא נותר אלא להציע לנשיא שיחשוב שוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר