11.10.2014

ארגון הבריאות העולמי משרת את האינטרסים הכלכליים של תאגידי הפארמה

הקרטל הרפאי, המכונה ארגון הבריאות העולמי משרת את האינטרסים הכלכליים של תאגידי הפארמה הלוא הם תעשייני התרופות והחיסוני ושל הדירקטורים ובעלי המניות בתאגידי הפארמה. החיים והבריאות של אזרחי העולם כולל תינוקות וילדים, מהווים רק אמצעי בדרך אל המטרה - ממון, שליטה וכוח.


ארגון הבריאות העולמי


המסמך שבסוף המאמר הופק על ידי המכון הלאומי לסרטן, שהוא אחד הגופים החזקים באמריקה ובעולם, כמוהו ישנם עוד מספר ארגונים נוספים, כולם בעלי סמכויות בלתי מוגבלות וכולם משתפים פעולה האחד עם השני ברמה בינלאומית: ארגון הבריאות הבינלאומי WHO, ה-FDA (מנהל המזון והתרופות), ה-CDC (המרכז לבקרת מחלות ומניעתן), AMA ארגון הרופאים האמריקאי, ארגוני הפסיכיאטרים, הרשויות למלחמה בסמים, מערכות הבריאות הממשלתיות ויצרני התרופות, נכנה אותם בקיצור, "הקרטל הרפואי", הם קובעים את הסטנדרטים שעליהם יתבססו כל הנהלים הרפואיים בעולם כולל הנהלים להמשך מדיניות ההפללה של הקנאביס. הקרטל הרפואי פועל פי שיקולים כלכליים בלבד, הם נעזרים בתקשורת כדי להפיץ קמפיינים אגרסיביים הכוללים שקרים, מחקרים מפוברקים והרבה טרור פסיכולוגי במטרה לעורר רתיעה ופחד אצל הציבור, שיטת תעמולה שלעולם אינה נכשלת: מי ירצה להתקרב לחומר שהממסד טוען לגביו שהוא פוגע במערכת הרבייה? מי ירצה תרופה שהרופאים מזהירים מפניה, שהיא מזיקה למוח, מעוררת הזיות וגורמת לסכיזופרניה?...או לחלופין, מי לא ירוץ לחסן את ילדיו כשהממסד מזהיר מפני מגפה או נגיף מסוכן? (האבסורד הוא שהתרופות שהרופאים רושמים כולל תרופות מדף וחיסונים, הרבה יותר מסוכנים, הם עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים למוח, לאיברים פנימיים,למחשבות אובדניות ואפילו למוות, את זה לא מספרים לציבור וגם לא מפרסמים בתקשורת ואת האותיות הקטנות שבעלונים אף אחד לא טורח לקרוא, כולם סומכים על הממסד ועל הרופאים ללא סייג).

נמצא קשר בין צריכת קנאביס קבועה לבין ויסות הסוכר בדם

עתה, לאחר שהמדען מה-CDC,  וויליאם ת'ומפסון חשף מידע על ההתנהלות הפלילית של ה-CDC, בנוגע להסתרת מידע ופיברוק מחקרים על חיסוני ה-MMR (חצבת, חזרת, אדמת), שככל הנראה גורמים לאוטיזם ולנזקים מוחיים נוספים, הציבור חייב להתעורר ולצאת מהמצב ההיפנוטי שהביא את כלל הציבור בעולם להאמין בקרטל הרפואי בעיניים עצומות. יש להיות ערני וספקן ולנקוט במשנה זהירות לגבי כל מה שקשור לחיסונים ותרופות. הקרטל הרפואי הפך לקרטל בינלאומי להפצת סמים מסוכנים הפועל בחסות החוק.

מריחואנה יעיל לגמילה מאלכוהול, טבק, תרופות מרשם וסמים קשים

הציבור מוכרח למחוק מהתודעה את התירוצים העלובים והמגוחכים של הקרטל הרפואי, הגורס בצביעות, שהבסיס להתנגדותם לרפורמה בחוק הקנאביס, הוא שאין מספיק מחקרים המוכיחים שהקנאביס בטוח ואינו מזיק בטווח הארוך.

במסווה של דאגה לשלומו ובריאותו של הציבור,הקרטל הרפואי הבינלאומי, מפיץ שקרים על הקנאביס ובמקביל הוא מנהל רשת ענפה ומיוחצנת היטב, לשיווק אגרסיבי של תרופות וחיסונים מסכני חיים.

תעשיית הטיפולים - תחזית 2015

הרופאים, הם סוחרי הסמים של חברות התרופות, הם הפרונט של התעשייה, הם אלה שבאים במגע עם הלקוחות הפוטנציאלים - החולים; הם אלה שיושבים מול הפציינטים שלהם ורושמים להם, ללא ייסורי מצפון, תרופות שעלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים למערכות חיוניות בגופם, (לדוגמה: אי ספיקת כבד ואי ספיקת כליות), תרופות שעלולות לפגוע במערכת העצבים, תרופות שגורמות לדיכאון, תרופות שגורמות לאנשים להתאבד; הרופאים הם אלה שיושבים מול המטופלים שלהם ומסתירים מידע על אפשרויות הטיפול בקנאביס או מספקים מידע שגוי. "פושר" של סמי מרשם, זהו תפקידו של הרופא בעידן המודרני.

על מנת להמחיש את "הדאגה העמוקה" של הקרטל הרפאי לשלומו ובריאותו של הציבור, נערוך השוואה בין תופעות הלוואי והסיכונים של תרופת מדף מאושרת על ידי ה-FDA, "תמימה" ובטוחה לכאורה: אקמול, לבין הקנאביס  (בסוף המאמר), בעריכת המכון הלאומי לסרטן בארה"ב, לאחר מכן תחליטו בעצמכם אם הקרטל הרפואי ראוי לאמון הציבור:



יש לזכור ולא לשכוח לרגע: תעשיית התרופות היא תעשייה שנסחרת בבורסה ומחויבת אך ורק לבעלי המניות.

המכון הלאומי לסרטן שאלות ותשובות על הקנאביס:

1. מה זה קנאביס?
הקנאביס הוא צמח שמקורו במרכז אסיה, כיום ניתן למצוא אותו כמעט בכל מקום ברחבי העולם. צמח הקנאביס מייצר שרף אשר מכיל תרכובות המכונות "קנבינואידים". חלק מהקנבינואידים הם פסיכואקטיביים (פועלים על המוח ומשפיעים על מצב הרוח ועל מצב התודעה). בארצות הברית, הקנאביס הוא חומר מבוקר, ומסווג בדרגה I בפקודת הסמים הקשים, (משמעות הסיווג: סם בעל פוטנציאל גבוה לשימוש לרעה ונטול תועלת רפואית).

על פי החוק הפדרלי, שימוש, סחר והחזקת קנאביס (מריחואנה) אינו חוקי בארצות הברית. עם זאת, מספר גדל והולך של מדינות ומחוז קולומביה חוקקו חוקים להכשרת המריחואנה הרפואית. (ראה 4 שאלה).

מחקר: צריכת קנאביס בזמן ההריון

2. מה זה קנבינואידים
הקנבינואידים הם החומרים הכימיים הפעילים בקנאביס האפקט שלהם חל על כל הגוף, כולל מערכת העצבים המרכזית והמערכת החיסונית. הם ידועים גם בשם phytocannabinoids. הקנבינואידים  Delta-9 THC וה- Cannabidiol, הם החומרים הפעילים העיקריים בקנאביס והם אלה שמשפיעים על ההקלה בכאב ועל דלקות, שלא כמו ה-Delta-9 THC  ה-Cannabidiol, אינו גורם לתחושה של ריחוף.

הקנבינואידים עשויים להיות יעילים בטיפול במחלת הסרטן ובתופעות הלוואי הנובעות מהטיפול במחלה.

קנבינואידים שימושים אפשריים נוספים:

  • מאופיין בפעילות אנטי דלקתית.
  • עוצר את הצמיחה של תאים סרטניים.
  • עוצר את התהוות כלי הדם שמזינים גידולים סרטניים. 
  • מאופיין כחומר אנטי-ויראלי (מעכב פעילות נגיפית). 
  • מקל על התכווצויות השרירים כתוצאה מטרשת נפוצה.
3. ההיסטוריה של הקנאביס הרפאי

השימוש בקנאביס למטרות רפואיות החל לפני כ-3,000 שנה לפחות. לרפואה המערבית הוא חדר רק במאה ה -19 והוא שימש לטיפול בהקלה על כאבים, לטיפול בדלקות, בהתכווצויות שרירים, ובהתקפים ועוויתות.

בשנת 1937, משרד האוצר האמריקאי קבע מיסוי על הקנאביס על פי חוק, לצרכים רפואיים נקבע מס של דולר אחד לאונקייה ולצורכי פנאי נקבע מס של מאה דולר לאונקייה. בשנת 1942, הקנאביס הוסר ממדפי בתי המרקחת הפרטיים בארה"ב בשל החשש המתגבר (להון של בעלי ההון) בנוגע לרמת בטיחותו. בשנת 1951, הקונגרס האמריקאי העביר את חוק בוגס, שהכניס את הקנאביס לרשימת הסמים הקשים.

בשנת 1970, תחת החוק לחומרים מפוקחים, הקנאביס הוכנס לפקודת הסמים הקשים בדרגת סיכון I לצד הרואין, LSD, מסקלין, מטאקוואלון, ו- (Gama-hydroxybutyrate (GHB.

אף על פי שקנאביס לא נחשב לחומר בעל ערך רפואי, במסגרת התכנית לחקר תרופות חדשות שנערכה בין השנים 1978 ו-1992, ממשלת ארה"ב חילקה קנאביס לחולים מטעמי חמלה על בסיס של "מיקרה לגופו".

במהלך 20 השנים האחרונות, מדענים חקרו ולמדו את אופן הפעולה של הקנבינואידים על המוח ועל חלקים אחרים בגוף. קולטנים קנבינואידים (מולקולות אשר קושרות אליהן קנבינואידים) נמצאו בתאי המוח, בתאי העצב ובמקומות נוספים בגוף. מנוכחותם של הקולטנים הקנבינואידים בתאים של המערכת החיסונית ובמערכת העצבים המרכזית, עולה כי ייתכן והקנבינואידים ממלאים תפקיד חשוב בהגנה על מערכות אלה.

תרופות מרשם ותרופות מדף בהשוואה לקנאביס רפואי

4. אם הקנאביס אינו חוקי, איך זה שיש חולי הסרטן בארצות הברית, שמשתמשים בו?
למרות שהחוק הפדרלי אוסר על השימוש בקנאביס, ישנן מדינות המתירות את השימוש בו למצבים רפואיים מסוימים.

קנבינואידים - מרכיב טבעי בחלב אם

5. כיצד צורכים קנאביס
ניתן ליטול את הקנאביס דרך הפה או בשאיפה. דרך הפה צורכים אותו כמרכיב בתוך דברי מאפה או בצורת תה צמחים (ושמן ב.ש). המרכיב העיקרי הפסיכואקטיבי בקנאביס (delta-9-THC) מעובד בכבד, וכתוצאה מכך נוצר חומר כימי פסיכואקטיבי נוסף.

צריכת קנאביס בעישון, מזרימה את הקנבינואידים במהירות אל מחזור הדם והחומר הפסיכואקטיבי  שנוצר בכבר, מיוצר בכמויות קטנות יותר מאשר כאשר הוא נלקח דרך הפה.

מספר גדל והולך של מחקרים קליניים, נערכים על תרופה שמקורה בתמציות של הצמח בשלמותו, שמכילה כמויות ספציפיות של קנבינואידים. השימוש בתרופה זו נעשה על ידי ריסוס תחת הלשון.

תעשיית המחלות מכה בילדים - הרופאים חוצים קווים אדומים

6. האם קיימים ניסויים פרה קליניים (במעבדה או בבעלי חיים) שנערכו באמצעות קנאביס או קנבינואידים?

ממצאי מחקרים פרה קליניים על פעילות הקנבינואידים:

פעילות נוגדת גידולים 
מחקרים בעכברים וחולדות הראו כי הקנבינואידים עשויים לעכב את צמיחת הגידול על ידי גרימת מוות לתאים, בלימת הצמיחה של התאים ובלימת התפתחותם של כלי הדם שמזינים את הגידולים. מחקרי מעבדה ומחקרים בבעלי חיים הראו כי הקנבינואידים מסוגלים להרוס תאים סרטניים, מבלי לפגוע בתאים בריאים.

מחקר בעכברים הראה כי הקנבינואידים עשויים להוות הגנה מפני דלקת המעי הגס, ייתכן ויש לקנבינואידים פוטנציאל בהפחתת הסיכון לסרטן המעי גס, ואולי גם ברפויו.

מחקר מעבדה בתאי קרצינומה (סרטן כבד) הראה, שה-Delta-9-THC  השמיד את תאי הסרטן; המחקר נערך על מודלים של עכברים חולים בסרטן והראה כי ל- Delta-9-THC יש אפקט נוגד גידולים. ה-Delta-9-THC הוכיח את יעילותו בפעילות נגד מולקולות סרטניות, שעלולות להימצא גם בריאות וגם בתאי סרטן השד.

מחקר מעבדה שנעשה בקולטן אסטרוגן חיובי ובקולטן אסטרוגן שלילי בתאים של סרטן השד, הראה כי הDelta-9-THC גרם להשמדתם של תאים סרטניים.

מחקר מעבדה בתאי גליומה אנושיים, הראה כי שימוש ב-Cannabidio בזמן הטיפול הכימותרפי, מייעל את הטיפול הכימותרפי ומאיץ את השמדתם של תאי הסרטן, מבלי לפגוע בתאים בריאים.

מעורר תיאבון
מחקרים רבים בבעלי חיים הראו כי Delta-9-THC וקנבינואידים נוספים, מעוררים את התיאבון ואת הצורך בכמויות גדולות יותר של מזון.

משכך כאבים
על מנת להבין את תפקידם של הקולטנים הקנבינואידים בשיכוך כאבים, נערכו מחקרים על הקולטנים הקנבינואידים שבמוח, בחוט השדרה, בקצות עצבים, ובגוף.
בוצעו מחקרים על ההשפעות האנטי דלקתיות של הקנבינואידים, ועל האופן בו הם עשוים לשחק תפקיד בשיכוך הכאב.

חברות, תרופות, רופאים ילדים - סמי המוות שכולם סוחרים בהם

7. האם נערכו ניסויים קליניים (מחקרים בבני אדם) בקנאביס או מחקרים על צריכת קנבינואידים על ידי חולי סרטן? 
לא נמצאו ניסויים קליניים בקנאביס, לטיפול בסרטן בבני אדם, במסד הנתונים של PubMed המתוחזק על ידי המכונים הלאומיים לבריאות.

נערכו ניסויים קליניים בקנאביס וקנבינואידים בנסיון למצוא דרכים נוספות לשליטה בתופעות הלוואי הנובעות מהטיפולים בסרטן ומהסרטן, כמו:

בחילות והקאות 
Delta-9-THC דרך הפה: שתי תרופות קנבינואידיות אושרו בארצות הברית:  בדרונאבינול ונבילון. דרונאבינול ונבילון אושרו על ידי מנהל המזון והתרופות האמריאי (FDA) לטיפול בבחילות והקאות הקשורות לכימותרפיה  בחולים, שלא הגיבו לטיפולים המקובלים. ניסויים קליניים רבים הראו כי שתי התרופות עבדו בדומה, או אפילו טוב יותר מחלק מהתרופות שאושרו ע"י ה FDA להקלה על בחילות והקאות. לא נערכה השוואה בין תרופות חדשות המשמשות לטיפול בבחילות הקשורות לכימותרפיה לבין קנאביס או קנבינואידים.

קנאביס באידוי: נערכו שלושה ניסויים קטנים על צריכת קנאביס באידוי לטיפול בבחילות הקשורות לכימותרפיה והקאות. נעשה שימוש בתוצאות מעורבות של מגוון שיטות מחקר וטיפולי כימותרפיה. אין מספיק מידע כדי לפרש את הממצאים.

חוסר תיאבון 
Delta-9-THC דרך הפה: ניסוי קליני בחולי סרטן עם אובדן תיאבון מתקדם, ערך השוואה בטיפול בין Delta-9-THC (דרונאבינול) לבין התרופה הסטנדרטית (Megestrol). תוצאות המחקר הראו כי Delta-9-THC לא הייתה יעילה בגירוי התיאבון ולא השפיעה על העלייה במשקל, בהשוואה עם הטיפול הסטנדרטי. עם זאת, ניסוי קליני בחולים עם HIV / איידס שאיבדו ממשקלם מצא כי אצל אלו שנטלו Delta-9-THC השתפר התיאבון והם הפסיקו לרדת במשקל בהשוואה לחולים שנטלו פלצבו.
קנאביס באידוי: אין מחקרים שפורסמו על ההשפעת הקנאביס בשאיפה על חולי סרטן עם אובדן תיאבון. מחקרים באנשים בריאים הראו כי שאיפת קנאביס גורמת לצריכת קלוריות מוגברת, במיוחד מזון עתיר שומן וחטיפים מתוקים.

שיכוך כאבים
שילוב קנבינואידים עם אופיואידים: מחקר קטן שבו השתתפו 21 חולים עם כאב כרוני, טיפול משולב של קנאביס באידוי עם מורפין הראה הקלה טובה יותר מאשר טיפול במורפין בלבד, שילוב של קנאביס באידוי עם אוקסיקודון לא תרם להקלה על הכאב באופן משמעותי. ממצאים אלה צריכים להיבדק במחקרים נוספים.

Delta-9-THC דרך הפה: שני ניסויים קליניים קטנים, הוכיחו ש- Delta-9-THC מסייע בהקלה על כאבים הנובעים ממחלת הסרטן. המחקר הראשון, הוכיח הקלה בכאבים, בבחילות ובהקאות וכן לחולים היה תיאבון טוב יותר. מחקר שני הראה כי  ה-Delta-9-THC יכול להינתן במינונים דומים למינון הקודאין. מחקר תצפיתי של nabilone הראה גם כי זה הקלה כאב סרטן יחד עם בחילה, חרדה, ומצוקה בהשוואה לשום טיפול. לא דרונאבינול ולא nabilone מאושר על ידי ה FDA לטיפול בכאב.
מחקר תצפיתי על נבילון, הראה גם כי הוא מקל על כאבים הנובעים ממחלת הסרטן, בחילות, חרדות ומצוקה מבלי לערוך השוואות. לא דרונאבינול ונבילון אינם מאושרים על ידי ה FDA לטיפול בכאב.

תרופה מתמצית צמח הקנאביס בשלמותו: המחקר בדק תמצית של צמח קנאביס בשלמותו, שהכילה כמויות ספציפיות של קנבינואידים, התמצית רוססה מתחת ללשון של החולים. התמצית נמצאה יעילה עבור חולים בסרטן מתקדם שסבלו מכאבים חזקים ושאופיואידים חזקים בלבד לא הועילו להם. חולים שקיבלו מינונים קטנים יותר מהתרסיס  הראו שליטה ניכרת וטובה יותר בכאב, וסבלו פחות מחוסר שינה,  בהשוואה לחולים שקיבלו פלצבו. תוצאות המחקר הראו, כי אצל חלק מהחולים, השליטה בכאב הקשור לסרטן המשיכה להיות יציבה, ללא צורך במינונים גדולים יותר מהתרסיס או מינונים גדולים יותר מתרופות המרשם שצרכו.

חרדה וחוסר שינה 
קנאביס בשאיפה: בסדרת בדיקות מזדמנות נמצא כי חולים שצרכו קנאביס בשאיפה חשו שיפור במצב הרוח, נינוחות, ופחות חרדה.
תרסיס קנאביס מתמצית הצמח בשלמותו: תמצית של הצמח בשלמותו, שהכילה כמויות ספציפיות של קנבינואידים, ורוסס מתחת ללשון, שיפר את איכות השינה של החולים.

כך חברות התרופות מממנות לוביסטים נגד המריחואנה

8. האם קיימים דיווחים על תופעות לוואי או סיכונים מקנאביס וקנבינואידים? 
תופעות הלוואי השליליות של הקנבינואידים עשויות לכלול: 

דפיקות לב.
לחץ דם נמוך.
שרירים רפויים.
עיניים אדומות.
האטה בעיכול ותנועת המזון על ידי הקיבה והמעיים.
סחרחורת.
דיכאון.
הזיות.
פרנויה.

[לגבי שלושת האחרונים: דיכאון, הזיות ופרנויה - על פי מחקרים עלול להיווצר מצב שבו אדם צורך כמות לא מתאימה והוא מתנסה בחוויה לא נעימה. זו חוויה זמנית והיא מתפוגגת לאחר זמן מה. הקנאביס לא גורם למחלות נפש, זו תעמולה חסרת שחר. עדות (אנגלית): 'הבראתי מסרטן האשכים באמצעות קנאביס'].

הרווארד: המריחואנה אינה גורמת לסכיזופרניה

בשל העובדה שעשן הקנאביס מכיל הרבה מאותם החומרים שבעשן של הטבק, קיים חשש לגבי האופן שבו הקנאביס בצורת עישון משפיע על הריאות. במחקר שבדק למעלה מ 5,000 גברים ונשים נקיים מסרטן על פני תקופה של 20 שנה, נמצא כי עישון טבק נקשר למספר בעיות בתפקוד הריאות, לא נמצא קשר בין שימוש מזדמן במינון נמוך של קנאביס לבין פגיעה בתפקוד הריאות.

משערים שלצריכת קנאביס על פני תקופה ארוכה, עלולה להיות השפעה מזיקה על המערכת האנדוקרינית ועל מערכת הרבייה, נערך מחקר הבודק את שיעור הימצאותם של תאי נבט סרטני באשכים (TGCTs) אצל צרכני קנאביס. אך עדיין דרושים מחקרים נרחבים יותר ועל פני תקופה ארוכה יותר על מנת למצוא, האם יש קשר בין צריכת קנאביס לבין הסיכון לחלות בסרטן האשכים.

9. האם הקנאביס או הקנבינואידים אושרו על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני לטיפול במחלת הסרטן, בארצות הברית?
מנהל המזון והתרופות האמריקני לא אישר קנאביס או קנבינואידים לטיפול במחלת הסרטן.

תגובה 1:

  1. שוחד יעוור עיני פקחים
    משרד הבריאות משתין מהמקפצה
    שבוי בידי הממשל האמריקאי המושחת

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר