7.10.2014

החורף מתקרב - משרד הבריאות כבר החל בקמפיין חיסוני השפעת

החורף מתקרב וקמפיין חיסוני השפעת החל. משרד הבריאות, חברות התרופות, רופאים, אחיות, כל מי שיוצא נשכר מקידום המכירות, משתתף בחגיגת הטרור הפסיכולוגי, במטרה להפחיד ולהחריד את הציבור וכך להביאו אל התורים כדי להתחסן נגד השפעת.

האוכלוסיות החלשות ביותר, קשישים ותינוקות מגיל שנתיים עד גיל 6- מקבלים את החיסון בחינם, ילדים בני 6 עד 12 מחויבים בעלות של 12 שקלים וילדים ומבוגרים עד גיל 49 מחויבים בעלות של 49 שקלים.

מודאגים כי עוד לא התחסנתם נגד שפעת? קחו נשימה עמוקה, אפשר ואולי אפילו מומלץ לוותר על החיסון.

משנת 1988, ג'ון רפפורט, עיתונאי חוקר אמריקאי, מנהל מעקב צמוד אחר תעשיית החיסונים; יש לציין שהממצאים שלו, מאוד, אבל מאוד מדאיגים. החורף מתקרב - משרד הבריאות כבר החל בקמפיין חיסוני השפעת, קראו את המאמר הזה לפני שאתם רצים להתחסן!

ראיון של ג'ון רפפורט עם מדען לפיתוח חיסונים לשעבר


ג'ון רפפורט: "אם אתה יודע לברור מילים ומספרים, אתה יכול להרוויח מיליוני דולרים ויחד עם זאת להסתיר שערוריות שהיו עולות לך בקלון ומאסר, אתה יכול לתמרן סקטורים ציבוריים שלמים לטובת אינטרסים אישיים, מבלי להיפגע".

כדוגמה לטענה שלו מביא רפפורט את "הפעילות הפלילית", כהגדרתו, של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות (CDC), שלדבריו היו צריכים להיקרא "המרכז לניהול אינפורמציה בעניין מחלות". הטענה המרכזית של רפפורט היא שהם עוסקים במניפולציה של מילים ומספרים במטרה להטעות את הציבור ולמנוע ממנו לראות את התמונה האמיתית. "זהו מרכז ליחסי ציבור, ממומן מכספי ציבור, שעובד עבור קרטל התרופות".

במהלך השנים רפפורט דיווח על פרסומים שקריים בנוגע לחיסונים שלכאורה מחזקים את המערכת החיסונית; חשף מידע שניסו להסתיר בנוגע למרכיבים רעילים בחיסונים והתריע לא פעם, על היעדר מחקרים ראויים ומבוקרים שמוכיחים כי החיסונים בטוחים ומועילים. (דבר שמעורר את דאגתם של גורמי הבריאות ברחבי העולם, רק כאשר מדובר בקנאביס).

מדען לפיתוח חיסונים שפרש לגמלאות אמר לג'ון רפופורט: "אילו היה נולד לי ילד עכשיו, הדבר האחרון שהייתי עושה, זה לחסן אותו."

מסתבר שהונאת החיסונים לא מסתכמת במעשי הפשע שחשף רפפורט. ד"ר פיטר דושי, חשף ב- BMJ  (עיתון רפואה בריטי מקוון), תגלית מפלצתית חדשה: "שפעת" היא לא שפעת.

דושי סיפר, כי כל שנה נלקחות לבדיקה במעבדה, מאות אלפי דגימות נשימה מחולי שפעת בארה"ב. העוקץ בסיפור של דושי הוא, שרק אחוז קטן מהדגימות מראות נוכחות של וירוס השפעת; המשמעות היא שרוב החולים, שאובחנו על ידי הרופאים בשפעת, אינם נושאים כלל את נגיף השפעת בגופם. 


למעשה, רוב החולים המאובחנים "בשפעת" סובלים מזיהומים שמקורם בחיידקים, זיהומים פטרייתים,  זיהום כתוצאה ממזון נגוע, הרעלה ממזון מהונדס גנטית וכדומה - לא שפעת.

מתוך הסקירה של ד"ר דושי: "...ההיבט המתוחכם באסטרטגיית השיווק של השפעת היא הטענה כי "התקררות" "ושפעת" זה היינו אך. ההבחנה נראית זניחה, וסמנטית גרידא. חוסר המודעות בנוגע להבדל הוא הסיבה העיקרית לכך שכל כך מעט אנשים מבינים שגם החיסון האידיאלי נגד שפעת, המותאם למיגור כל זני השפעת ועצירת כל נגיפיה הפראיים, יכול להתמודד רק חלקית עם מחלת השפעת, משום שרוב חולי "השפעת" לא באמת חולים בשפעת. מתוך אלפי דגימות נשימה שנבדקות בשנה ברחבי ארה"ב, רק 16% בממוצע, נמצאות חיובית לשפעת."

ד"ר דושי:"... אין זה פלא שכל כך הרבה אנשים מרגישים שהחיסונים נגד שפעת לא עובדים עבור רוב סוגי השפעת, הם לא יכולים להיות אפקטיבים, שהרי רוב המאובחנים בשפעת, אינם חולים בשפעת".

הנוהל המקובל אצל הרופאים לאבחון שפעת הוא: לחולה יש אשכול מוכר של סימפטומים? זו עונת השפעת? אוקיי, "זה שפעת".

שיווק מחלת השפעת מתבצע באמצעות תעמולה פסיכולוגית, ססמאות שחוזרות על עצמן נצרבות בדעת הקהל וגורמות לו להאמין בהן ולפעול על פיהן: מעין שטיפת מוח קולקטיבית, מהולה בטרור פסיכולוגי משכנע שכדאי ומומלץ להתחסן נגד שפעת.

הסימן לתחילת עונת התעמולה לחיסוני השפעת הם הפרסומים של משרד הבריאות בתקשורת, הקורא לציבור להתחסן. משרד הבריאות הפך למשרד הפרסום של חברות התרופות על חשבון משלם המיסים ובריאותו.

שקרים, ושערוריות נוצרים דרך קבע במסדרונות ובתוך חדרי ה-CDC

טרור פסיכולוגי: המרכז האמריקאי לבקרת מחלות (CDC) מפרסם בהתמדה, שבארה"ב מתים 36 אלף בני אדם בשנה ממחלת השפעת. זוהי תעמולה שמאוד עוזרת לשכנע את הציבור ששפעת זו מחלה מסוכנת וצריך להתחסן.

הציבור המבוהל לא מבין שמדובר בהונאה, הוא לא קולט שזו בסך הכל שיטת שיווק צינית מאין כמוה, שעושה שימוש בבריאותו, דעתו וכספו.

בדצמבר 2005, כתב העת הבריטי לרפואה פרסם  דו"ח מזעזע אחר של ד"ר פיטר דושי, אשר חשף שקרים, ושערוריות שנוצרו במסדרונות ובתוך חדרי ה-CDC.

הנה ציטוט מהדו"ח של דושי:

"[על פי סטטיסטיקת CDC],"שפעת ודלקת ריאות  גרמו למותם של 62,034 בני אדם בשנת 2001, מתוכם 61,777 מתו מדלקת ריאות ו-257 ממחלת השפעת, רק ב- 18 מקרים נגיף השפעת זוהה בודאות."

על פי רפפורט ה- CDC יצר קטגוריה אחת המשלבת מוות ממחלת השפעת יחד עם מוות מדלקת ריאות, בהתבסס על  הנחה בדויה כי מקרי המוות מדלקת ריאות נובעים מסיבוכים במחלת השפעת וכך הם בעצם מייצרים נתונים מתאימים לצורכי תעמולה.

"טוב, אז, אנחנו טוענים ש-36 אלף בני אדם מתים כל שנה כתוצאה ממחלת השפעת בארצות הברית, הקמפיין נועד להפחיד אנשים על מנת לשכנע אותם לקבל את  החיסון נגד שפעת..." בפועל, מספר המתים מהנגיף בשנה קרוב יותר ל-20 איש. אנחנו לא יכולים להודות בכך, כי אם נודה, שיטת השיווק תיחשף ואנחנו נשב בכלא על הונאה."

בשנת 2009, העולם התבשר על מגיפת שפעת חדשה: שפעת החזירים בדרגה 6 המאיימת על האנושות, שריל אטקינסון מה-CBS גילתה כי ה-CDC לפתע הפסיק לספור את מספר המקרים של שפעת החזירים באמריקה, בבדיקה שערכה היא גילתה עוד, כי ה-CDC הפסיק לספור את המקרים כיוון שלא היו כאלה, למעשה הבדיקות של החולים שאובחנו במחלה הראו כי הם אינם נושאים את הנגיף.

התגלית של אטקינסון איימה לחשוף את שיטת השיווק הנוקטת בהונאה וטרור פסיכולוגי. מה היה קורה אילו הממצאים של אטקינסון היו מקבלים הד בינלאומי, והידיעה כי רוב האנשים שאובחנו כנשאי נגיף השפעת כלל לא נשאו את הנגיף, הייתה מתפרסמת? מה היה קורה לקמפיינים העונתיים שמתפרסמים במגמה לשכנע אנשים להתחסן נגד שפעת?

אטקינסון הושתקה וה-CDC פתאום טען שיש, מיליוני מקרים של שפעת חזירים בארה"ב. זאת, לאחר שסך הכל דווחו אלפי מקרים בלבד, מכל רחבי המדינה.

ישראל - מגפת הפוליו הבדויה

לא מזמן יצא משרד הבריאות בקמפיין היסטרי על מגפת פוליו ומבצע חיסונים ארצי, כ-182,000 ילדים הובלו אל האחות בקופת החולים לקבל את החיסון המיותר.





ישראל - תחקיר של אילנה דיין - לוביסטים מקדמים בכנסת את חיסון הפפילומה  - החל בדקה 6:54

תחקיר עובדה של אילנה דיין: "לוביסטים בכנסת מקדמים את חיסון הפפילומה" צונזר ונמחק מיוטיוב. ניתן לצפות בסירטון כאן, לצפייה בקידום חיסוני פפילומה כוונו את הסרטון לדקה 14:46.
על הורדת רף הכולסטרול על מנת להגדיל את מכירת התרופות נגד כולסטרול

קנאביס: רפואה טבעית, מדריך רפואי לקנבינואידים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר