9.10.2014

מייק אדמס: 10 עובדות שערורייתיות על חיסוני תינוקות וילדים

שבועת היפוקרטס הפכה לשבועת היפוקרסי (hypocrisy - צביעות). אין פרות קדושות, גם תינוקות וילדים נעים על הסרט הנע של תעשיית הרעל. מדענים שעבדו ב-CDC (המרכז לבקרת מחלות ומניעתן), כמפתחי חיסונים החליטו לשבור שתיקה לאחר פרישתם. העובדות שמדענים אלה חושפים בפני העולם, הן עובדות שערורייתיות אשר לא מותירות פתח לספק: הפעילות של ה-CDC היא פעילות פלילית - ה-CDC אחראי לפשעים נגד האנושות. על פי העדויות, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, משמש כמרכז לתעשיית מחלות והפצת מגיפות במגמה לגרוף רווחים ואולי גם כדי לשלוט בריבוי האוכלוסין - אולי פעם נדע. מייק אדמס, עיתונאי חוקר, מונה 10 עובדות שערורייתיות על חיסוני תינוקות וילדים.



עובדות שערורייתיות על חיסוני תינוקות וילדים



המידע שמובא במאמר זה הוא קשה מאוד לעיכול, בעיקר כי מדובר בתינוקות וילדים. כולנו הורגלנו לחשוב שכל מי שעוסק בענף הרפואה, עושה עבודת קודש. לימדו אותנו על שבועת היפוקרטס הקדושה, תכנתו אותנו להאמין ללא סייג בפלאי המדע והרפואה המודרניים, חונכנו לכבד פרופסורים ורופאים עד כדי סגידה, סיפרו לנו שהממסד הרפואי לטובתנו, גידלו אותנו על טראומה מפני מגפות, וירוסים, מחלות מידבקות ועל חיסונים, הרבה חיסונים, חיסונים שכולנו משוכנעים שהם יעילים, הכרחיים ובטוחים כי הרופא אמר והרופא יודע.

צריכת קנאביס במהלך ההריון

כל זה הוא שטיפת מוח, תעמולה מושקעת ומוצלחת של הקרטל שנושא בשם המבטיח ביותר בשוק - "שוק התרופות והחיסונים", שם שאי אפשר להיכשל אתו, שם שהפך את כל מי שמעורב לבעליהם של הון עתק, אשר מאפשר לו לשלוט בהכל ובכולם ברמה בינלאומית, שהרי מי לא מוכן לרכוש תרופות או להתחסן ולהבטיח לעצמו בריאות? שם שבאמצעותו אפשר להמציא ולהפיץ אין סוף חומרים שמשפיעים על גופו ונפשו של האדם, חומרים שהשפעתם לעתים רבות מטפלות בסימפטום מסוים אבל על הדרך הן גורמת לנזקים שמובילים לכך שאותו אדם יצטרך עוד תרופות כדי לתקן את נזקי התרופה הקודמת וחוזר חלילה, שם שנותן להם מעמד של חורצי דין בענייני חיים ומוות - והכל משיקולי רווח, ובניית מאגר לקוחות קבוע.

אף אחד לא הכין אותנו ליום שבו מגדל השקרים יתמוטט והאמת תצא לאור. כן זה קשה, מבלבל, מפחיד, זה מרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגלינו, זה עושה חשק להגיד "זה שטויות - זה לא יכול להיות..." ולהמשיך להאמין בעיניים עצומות שהחיסונים מגינים על ילדינו, שהתרופות בריאות, שתעשיית התרופות היא תעשייה חיונית והגונה, שהרופאים עושים עבודת קודש, שמשרד הבריאות פועל לטובת הציבור... רק שאסור לנו לעשות זאת, אסור להמשיך להאמין לממסד, יש לנקוט בכבדהו וחשדהו ואם לשפוט לפי התנהלותם, הרי שיש לנקוט הרבה יותר, בחשדהו.

קנאבינואידים - מרכיב טבעי בחלב האם


רשימת המרכיבים המסוכנים בחיסונים - מתוך אתר ה-CDC


כך מסביר ה-CDC את המצאותם של החומרים הרעילים בחיסונים:
אלומיניום - ג'לי אלומיניום או מלחי אלומיניום משמשים כתוספים המסייעים לחיסון לעורר תגובה טובה יותר, מהירה יותר, חזקה יותר, והשפעה חיסונית מתמשכת יציבה יותר.
אנטיביוטיקה - משמשת כתוסף במספר חיסונים, למניעת התפתחות של חיידקים במהלך הייצור והאחסון של החיסון.
חלבון ביצה של תרנגולת - נמצא בחיסונים נגד שפעת וקדחת צהובה.
פורמלדהיד - משמש כדי להשבית את פעילות החיידקים בחיסוני toxoid, (אלה הם חיסונים המכילים רעלן של חיידקים פעילים במטרה לעורר את ההגנה חיסונית) הוא משמש גם כדי לקטול וירוסים לא רצויים וחיידקים שעלולים לזהם את החיסון במהלך הייצור. ה-CDC טוען שמסירים את רוב הפורמלדהיד מהחיסונים לפני אריזתם.
מונוסודיום גלוטמט (MSG) ופנוקסיאתנול-2 - משמשים כמייצבים במספר חיסונים.
תימרוסל - חומר משמר שמכיל כספית, מתווסף לבקבוקוני חיסון המכילים יותר ממנת חיסון אחת, על מנת למנוע זיהום וצמיחה של חיידקים מזיקים בחיסון.

רופא קנדי: "אני מרגיש נינוח כאשר אני רושם לפציינטים שלי קנאביס"

להלן הסכנות הבריאותיות שעלולות להתעורר עקב הזרקת החומרים המסוכנים שבחיסונים
אלומיניום - מתכת קלה שגורמת לדמנציה ואלצהיימר. אסור להחדיר אלומיניום לגוף האדם.
אנטיביוטיקה - כימיקלים שמשמשים בית גידול לחיידקי על, זנים קטלניים עמידים לאנטיביוטיקה, הם הורגים עשרות אלפי בני אדם בשנה.
פורמלדהיד - כימיקל המשמש לשימור גופות. זהו חומר רעיל מאוד למערכת העצבים, הוא גורם לעיוורון, לנזקים מוחיים ולהתקפים ופרכוסים. הרשות האמריקאית לשירותי בריאות, מודה  בגלוי כי הפורמלדהיד גורם לסרטן. ניתן להיווכח בכך באתר האינטרנט הלאומי לטוקסיקולוגיה,  בדו"ח הדן בחומרים מסרטנים. יש לציין, כי הדוח על הפורמלדהיד נמנע לחלוטין מלהזכיר את נוכחותו של הפורמלדהיד בחיסונים. זה "הסוד הקטן והמלוכלך" בין הממסד לבין תעשיית החיסונים. עם זאת, הדוח אינו מסתיר כי "... הפורמלדהיד גורם ללוקמיה מיאלואידית, לסרטן הסינוסים, ולסרטן האף והלוע."
מונוסודיום גלוטמט (MSG) - כימיקל רעיל המכונה, "מעורר", נוכחותו בגוף גורמת לגירוי יתר של תאי העצב במוח ולמוות. MSG רעיל גם כאשר הוא נצרך במזון, הוא גורם לכאבי ראש מיגרנה ולנזק במערכת האנדוקרינית. אסור להזריק MSG לגוף בשום נסיבות ואף על פי כן הוא משמש כמרכיב בחיסונים.
תימרוסל - תרכובת של מתיל כספית שעלולה לגרום לנזקים חמורים ובלתי הפיכים למערכת העצבים. הכספית היא חומר רעיל ביותר למוח. אין דבר כזה "מינון בטוח לכספית".

סיפור הצלחה של טיפול באלצהיימר ובדמנציה באמצעות קנאביס.

העיתונאי מייק אדמס יוצא נגד החיסונים ובמאמר שהוא פרסם בספטמבר 2013 הוא מונה 10 עובדות שערורייתיות על חיסוני תינוקות וילדים, שהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן ותעשיית החיסונים לא רוצים שנדע:

  1. כן, כספית נמצאת בשימוש בחיסונים, וה-CDC מודה בכך בגלוי. אין רמה בטוחה להזרקת כספית אל תוך ורידיו של ילד. אפילו לא ברמות "זניחות". אין הוכחות לבטיחות של הכספית בחיסונים, בכל מינון שהוא. כל רופא שאומר שרמת הכספית בחיסון "בטוחה", מפגין בורות משוועת בנוגע לעובדות מדעיות או שותף לפשע. מרקורי נחשב, לאלמנט הרעיל ביותר בטבלה המחזורית של היסודות. הוא מוכנס לחיסונים לנוחיות היצרן בלבד, על חשבון בטיחותם של תינוקות וילדים. יש לשלול את הרישיון לעסוק ברפואה, מכל רופא שמזריק כספית לילדים, ולא משנה באיזה מינון. עובדה חשובה נוספת: לא קיימת כספית "בצורה בטוחה", כפי שנטען לעתים קרובות עד כדי גיחוך על ידי סוחרי החיסונים. הכספית מאוד רעילה למערכת העצבים האנושית ואסור בשום נסיבות להחדיר אותה לגופם של תינוקות וילדים.
  2.  הזרקת חומרים לגוף האדם גורם לרעילות ברמות גבוהות, בשל העובדה שההזקרה למעשה עוקפת את ההגנות של מערכת העיכול ושל מערכת הנשימה. הזרקת כספית לגוף האדם - בכל מינון שהוא - ראויה לגינוי בינלאומי ומן הצדק שתחשב למעשה פלילי, כל שכן כאשר מדובר בילדים ותינוקות. כיום השימוש בכספית מקובל בענף הרפואי, תעודת עניות לטבע האנושי ההרסני שאינו יודע שובע ולמהותה האמיתית של הרפואה המודרנית. דוקטרינת החיסונים פועלת תחת הסיסמה הכוזבת, "לא נגרם נזק" והיא הפכה לשיטה שבאמצעותה מרעילים ילדים למטרות רווח.
  3. עובדה היסטורית: במהלך עשרות שנים, הוחדרו חיסוני פוליו אל תוך גופם של עשרות מיליוני בני אדם, שהכילו בתוכם וירוסים מסרטנים חבויים (בין היתר SV40 ועוד). את הווידוי הזה נתן מדען בכיר לפיתוח חיסונים בחברת התרופות "Merck" בשם הילמן. לאחרונה ה-CDC הסיר את המידע בנושא מאתר האינטרנט שלו. 98 מיליון אמריקאים נחשפו לווירוסים מסרטנים שהיו חבויים בתוך חיסוני הפוליו. זוהי עובדה היסטורית.
  4. וירולוגים בכירים שעובדים בחברת התרופות Merck", החליטו לשבור שתיקה והם יצאו אל הציבור עם גילויים מזעזעים, בין היתר הם מספרים שהחברה נוהגת לפברק תוצאות מעבדה באופן שגרתי, ולהציג תוצאות של כוזבות של 95% יעילות  בחיסונים, כדי להמשיך לקבל מימון ממשלתי על חיסונים שבמקרה הטוב הם חסרי תועלת אבל במקרה הרע הם עלולים להיות מאוד מזיקים.
  5. בימינו, בכל פעם שמודיעים על התפרצות של וירוס, מדובר בוירוס שרוב הילדים שסובלים מהתפרצותו כבר חוסנו נגדו. לדוגמה, התפרצות השעלת (ארה"ב 2012) פגעה בעיקר בילדים שכבר חוסנו נגד שעלת. זוהי הוכחה נוספת לכך שחיסונים אינם מקנים הגנה חיסונית.
  6. הטענות ההיסטוריות שמספרות על "הניצחון" על הפוליו ומחלות אחרות באמצעות חיסונים היא המצאה. זה נדון ונחשף בפירוט רב בספר רב העוצמה, "ממיסים אשליות" (Dissolving Illusions) של ד"ר סוזן האמפריז.
  7. תעשיית החיסונים מסרבת לערוך השוואות מדעיות בנוגע למצב הבריאותי של ילדים מחוסנים לעומת ילדים שלא חוסנו. מדוע? מכיוון שהשוואה כזאת, תוכיח ללא ספק, כי ילדים שלא חוסנו בריאים יותר, חכמים יותר והרבה יותר "טובים" בהשוואה לילדים שחוסנו, במונחים של הפרעות התנהגות, אלרגיות ואפילו הפרעות אוטואימוניות. (בכת האיימיש שמתנגדת לחיסונים אין ילדים שסובלים מהפרעות אלה).
  8. בית המשפט העליון האמריקאי הכריז כי "בית הדין הסודי לחיסונים" עומד מעל בית המשפט העליון. "בית הדין הסודי לחיסונים" הינו גוף בעל סמכויות יוצאות דופן המתירות לו לפעול בניגוד מוחלט לחוקה, למגילת זכויות האדם, הוא רשאי לא לכבד הליכים משפטיים הוגנים ואף להתעלם מפסקי דין. בית המשפט עצמו - שאינו בית משפט באמת- מהווה הפרה של החוק ופוגע בזכויות אדם בסיסיות. 
  9. התקשורת מקבלת חלק משמעותי מהכנסותיה מאותן חברות תרופות, שמשווקות את החיסונים. התוצאה של הקשר הפיננסי הזה באה לידי ביטוי בסירוב והמנעות של התקשורת, לכסות סיפורים על ילדים שנפגעו מחיסונים, מחשש לאבד את ההכנסות מפרסום. זו הסיבה שהתקשורת לעתים קרובות מארחת מומחים שלא נרתעים מלטעון טענות מגוחכות, שאומרות שלא קיימים ילדים שנפגעו מחיסונים ושאלו הן "אשליות בלבד" של הוריהם. סנגורי החיסונים הנתעבים הללו הם בריוני תרבות שכמו משרתיו של היטלר, הם נהנים מפירות שואת החיסונים, שפוגעת במיליוני ילדים ברחבי העולם.
  10. ה-CDC מודה בגלוי שהחיסונים מכילים תוספים רעילים מאוד הכוללים:

 כספית (עדיין בשימוש כחומר משמר) •אלומיניום (משמש כאדג'ובנט דלקתי) •פורמלדהיד (המשמש "לניטרול" ווירוסים חיים) • MSG / מונוסודיום גלוטמט (גורם לדלקות במערכת החיסונית). כל החומרים הרשומים לעיל, רעילים ומסוכנים לאדם כאשר הם מוזרקים. כולם עדיין מוצגים כתוספי חיסון באתר האינטרנט של ה-CDC. אין רופא רציונלי או מדען הגון בעולם שיאמרו שהם מאמינים שהזרקת כספית, פורמלין, MSG ואלומיניום לתינוקות וילדים הוא דבר "בטוח" ואף על פי כן, רופאים ממשיכים בשיגרה יומית של הזרקה של החומרים האלה לתינוקות וילדים, כחיסונים.

תגובה 1:

  1. לקנאביס שי סגולות נפלאות למערכת החיסונית וחבל שלא מבינים זאת, היא מונעת שעלת בהריון ועוד כל מיני תופעות שיכולות להיות לא נעימות במהלך ההריון.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר