16.8.2014

יש חלופות לכימותרפיה

טרבור סמית: "אני אסיר תודה לשמן הקנאביס ולסגולותיו הרפואיות, אנשים פשוט צריכים לפקוח את העיניים ולגלות
 מודעות - יש חלופות טובות יותר לכימותרפיה."


טרבור ואישתו קרול. רופאיו של טרבור הזהירו אותו ואמרו לו שאם לא יעבור כריתה
של שלפוחית השתן והערמונית, הוא צפוי למות בתוך שנתיים.


  • טרבור סמית, 54, אב לשלושה, אובחן כחולה בסרטן שלפוחית ​​השתן בשנת 2012.
  • רופאיו הזהירו אותו ואמרו לו כי הוא חייב לעבור ניתוח מיידי להסרתן של שלפוחית ​​השתן והערמונית, ולאחר מכן להתמסר לסדרת טיפולים כימותרפיים ולא, הוא ימות בתוך שנתיים.
  • טרבור חשש מפני איכות החיים שתהיה לו לאחר הטיפולים שהוצעו לו והוא החליט לנסות טיפולים אלטרנטיביים.
  • לאחר שטרבור קרא על שמן הקנאביס באינטרנט, הוא החל לטפל במחלה שלו באמצעות השמן.
  • למרות אזהרות הרופאים, לאחר עשרה שבועות, הבדיקות הראו כי הסרטן לא התפשט.
  • בשורה התחתונה טרבור הצליח להציל את עצמו מפני ניתוח פולשני וכריתת איברים מיותרת.
  • כיום טרבור חוגג שנה להחלמתו ממחלת הסרטן והוא רוצה לעורר את המודעות הציבורית ליעילותו של שמן הקנאביס במאבק נגד המחלה.
טרבור: "כאשר הרופאים הודיעו לי על תהליך הנסיגה של המחלה, נאלמתי, לא היו לי מילים, התקשיתי להאמין." 

"אני אסיר תודה לשמן הקנאביס ולסגולותיו הרפואיות, אנשים פשוט צריכים לפקוח את העיניים ולגלות מודעות - יש חלופות טובות יותר לכימותרפיה."

מחקרים מדעיים מצביעים על כך שהקנבינואידים - התרכובות הפעילות שבצמח הקנאביס - מתאפיינים בתכונות אנטי סרטניות המסייעות לבלום את צמיחתם והתפשטותם של גידולים ממאירים.

המכון לחקר הסרטן בבריטניה מממן כיום ניסויים קליניים בקנאביס. 

קרול 55, אשתו של טרבור: "כל כך הרבה מחשבות רצו במוחי כשטרבור אובחן כחולה. כל מה שיכולתי לדמיין לעצמי היה שאני הולכת לאבד את אהבת חיי".

"ידענו שאנחנו צריכים לנסות גישה אחרת כדי להציל את חייו." 

טרבור נטל תרופות אלטרנטיביות, תוספי מזון, עשה דיאטות בריאות ונטל ויטמינים, כל אלה הצליחו לשפר במידת מה את ההרגשה הכללית של טרבור, אך הוא עדיין סבל מכאבי תופת והסרטן המשיך להתפשט בגופו.

זה היה הרגע שבו בני הזוג החליטו לנסות את שמן הקנאביס - תוך שהם יודעים שהם מסתכנים במעצר על אחזקה של כמויות גדולות של הסם.

בני הזוג, מדרבי, קבלו את ההחלטה השנויה במחלוקת, לאחר שצפו בסרט הפופולרי "Run from the cure" סרט שתומך בקנאביס וטוען שהוא יכול לשמש כתרופה.

בני הזוג הגיעו יצרו קשר עם יצרן שמן קנאביס בארה"ב, שהסכים לספק לטרבור את השמן. 
בני הזוג הזמינו 60 גרם שמן קנאביס, אשר הופק מצמח בעל 65 אחוז tetrahydrocannabinol) - THC) - שהוא המאכיב הפסיכואקטיבי של הקנאביס.

במחקר שפורסם בחודש שעבר, על ידי אוניברסיטת "איסט אינגלנד" הוכח כי ל-THC יש את היכולת לסייע במאבק נגד הצמיחה וההתפשטות של תאים סרטניים.

אף על פי שרופאים רשאים לרשום קנאביס לחולי סרטן, כטיפול נגד בחילות והקאות, האחזקה של הצמח ונגזריו אסורה על פי החוק בבריטניה, ועלולה להוביל לעונש מאסר של עד חמש שנים.

טרבור: "זה לא שאני לא מכבד את החוק, אני נלחמתי על חיי. באותה נקודת זמן, הייתי מסכן הכל כדי להביס את הסרטן. האופציה הרפואית הזאת הייתה קיימת תמיד, גם בבריטניה, אבל המערכת הרפואית מסתירה אותה מפני כולם."

"אף פעם לא הקדשתי לזה מחשבה שנייה; הייתי במרוץ נגד הזמן, הייתי חייב לזרום"
קרול: "הייתי עושה הכל כדי לתת לבעלי את הטיפול, שלו הוא זקוק".

"גם אילו נתפסתי, מה הם היו עושים לי? שולחים אותי לכלא על שניסיתי לטפל בבעלי הגוסס?"
"הדבר היחיד שהיה לי בראש היה, איך לחסוך מבעלי את טיפולי הכימותרפיה, את ההקרנות ואת כריתת האיברים - החופש שלי לא הטריד אותי."

בני הזוג, החליטו לאמץ את הטיפול: טרבור היה צריך לצרוך 60 גרם שמן קנאביס, על פני תקופה של עשרה שבועות, שלאחריהן כאמור, הבדיקות של טרבור הראו נסיגה.

טרבור בריא כבר שנה והוא רוצה לעורר את המודעות של הציבור, למה שהרפואה הקונבנציונלית והרופאים מנסים להסתיר: הקנאביס הוא צמח מרפא בעל סגולות רפואיות רבות ומגוונות, והוא יכול להיות אלטרנטיבה ידידותית ויעילה לטיפולים פולשניים, להקרנות, לכימותרפיה, לבחילות כאבים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר