7.3.2014

הפרסומת הראשונה לקנאביס רפואי עלתה לאוויר

לראשונה: פרסומת לקנאביס רפואי. הפרסומת עלתה לאוויר בפורטל המקוון, MarijuanaDoctors.com, פורטל באינטרנט שמחבר ין חולים המבקשים קנאביס רפואי לבין הרופאים, שיכולים לספק את המרשמים. המסר בפרסומת בת הדקה, בא להרתיע את משתמשי המריחואנה הרפואית מפני רכישת התרופה בשוק השחור.




ג'ייסון דרייזין, מנכ"ל MarijuanaDoctors.com: "הפרסומת נועדה להדגיש, שמאוד חשוב לקבל את הקנאביס מרופא מורשה."

"לא היית קונה מהברנש הזה סושי, אז למה שתקנה ממנו את המריחואנה שלך?" לא נראה לי שיש למישהו השגות לגבי המסר של הפרסומת. מה שמטריד אותי באופן אישי הוא, שההיגיון הזה משום מה לא מסתדר, לא למחוקק, לא לרופאים ולא לכלל המתנגדים ללגליזציה, כאשר מדובר באנשים בריאים שנניח מעדיפים קנאביס על אלכוהול, או כשמדובר בצורך להפנים את העובדה שהמלחמה בסמים בכלל ובקנאביס בפרט כשלו! מדיניות ההפללה לא עבדה, לא עובדת ולעולם לא תעבוד! חבל על המשאבים, על כוח האדם, על האנרגיות ובעיקר על הבריאות ועל חיי האדם שנהרסים בגלל החוקים נגד הקנאביס.

הפרסומת הראשונה לקנאביס רפואי שואלת את השאלה הנכונה בישראל, התשובה לשאלה "לא היית קונה מהברנש הזה סושי, אז למה שתקנה ממנו את המריחואנה שלך?" היא בפשטות: בגלל מדיניות אשר הופכת את ציבור החולים ואת ציבור המשמשים לעבריינים ומסכנת את בריאותם.

הפרסומת הראשונה לקנאביס רפואי, שואלת את השאלה הנכונה, והיא נכונה לגבי כל מקום בעולם שבו יש מעשני קנאביס רפואי או אורבני.

בהשראת הפרסומת, עולות שאלות אותן יש להפנות לממשלת ישראל, לשרת הבריאות הגב גרמן, למנכ"ל משרד הבריאות רוני גמזו, לוועדה למלחמה בנגע הסמים ולוועדה לענייני חקיקה בכנסת:

למה שאותו חולה, שעלה בגורל רוני גמזו ומשרד הבריאות מונע ממנו קנאביס רפואי, יקנה מברנש כזה?
למה שאותו חולה, שמשרד הבריאות מסרב לאשר לו את הגדלת המינון, יקנה קנאביס מברנש כזה?
למה שהעו"ד, עקרת הבית, הרופא, השוטר או השכן, שמסתתרים בארון הירוק, יקנו קנאביס, מברנש כזה?
למה שאותם בני נוער שהחוק לא מרתיע אותם מלצאת לרחוב להשיג סמים, יקנו קנאביס מברנש כזה?

למה לאפשר לברנש כזה למכור קנאביס למישהו בכלל?!



למען הבריאות והביטחון של כל האזרחים
לגליזציה עכשיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר