26.2.2014

קולורדו: המיסים על המריחואנה, דוח ראשון יוצא ממחוז פואבלו

Read more here: http://www.elnuevoherald.com/2014/02/25/1689157/colorado-primer-reporte-de-impuestos.html#storylink=cp

דנוור, קולורדו, ארה"ב - במחוז פואבלו, שבדרום קולורדו יש שתי חנויות לממכר מריחואנה אורבנית, השבוע הפך המחוז לראשון אשר מגיש את דוח המסים על הסחר בקנאביס, העסק החוקי החדש במדינה.




הרשות הפיננסית של מחוז פואבלו, הודיעה ביום שני האחרון, כי שתי החנויות שלה רשמו כמיליון דולר רווחים מסך המכירות של חודש ינואר, וגבו כ- 56 אלף דולר מיסים.

מחוז פואבלו הוא האזור היחיד בין דנבר והגבול עם מדינת ניו מקסיקו, שמאפשר תפעול של חנויות לקנאביס אורבני. לשתי לחנויות הקיימות, נוספו שלוש חנויות שפתחו את שעריהן בפברואר.

סאל פייס, נציב מחוז פואבלו: "אנחנו מודעים לכך שעיני העולם נישאות אלינו ואנו גאים בכך שהקמנו סביבה רגולטורית חזקה במחוז פואבלו".

מזכיר המחוז, גילברט בו אורטיז, מעריך כי המכירה החוקית של הקנאביס תפיק השנה עבור המחוז כ- 670 אלף דולר הכנסות ממסים.

"אם המכירות במחוז פואבלו ימשיכו בקצב של ינואר, הסחר בקנאביס צפוי להכניס למחוז כ- 11,2 מיליון דולר ברוטו ב-2014, כך צופה אורטיז. התקציב השנתי של המחוז הוא כ- 165 מיליון דולר בשנה.

בקולורדו יש מעל 160 חנויות חוקיות לממכר קנאביס לפנאי, אשר היו אמורות להגיש את דוח גביית המסים ב-20 בפברואר. רוב החנויות הנמצאות במחוז דנבר, עדיין לא הגישו את דוח ינואר.

מחוז פואבלו הוא השלטון המקומי הראשון המפרסם בפני הציבור את הההכנסות ממסי המכירה של הקנאביס לפנאי. במחוז מצפים שבתחילת מרץ לאחר הגשת כל הדוחות, הנתונים יהיו בהירים ומדויקים יותר.

במהלך ישיבה של וועדת הכספים של המחוז ביום שני האחרון, הפקידים התלוצצו על גובה ההכנסות ממיסי מכירת הקנאביס. "האירוניה היא שההכנסה היחידה החדשה במחוז מקורה בקנאביס, ובכל זאת, אנחנו עדיין לא יכולים לבנות בית משפט חדש", התבדח הנציב ליאן "בופי" מקפיידן ועל כל ענה לו מנהל האוצר של המחוז, קאל המלר: "אנחנו נצטרך למכור יותר עשב." כך פורסם באחד המקומונים של מחוז פואבלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר