6.1.2014

החנויות לממכר קנאביס בקולורדו עתידות להישאר ללא סחורה, בתוך ימים ספורים

עסקי המריחואנה החוקית פורחים בקולורדו. העסקים כל כך טובים, שבעלי החנויות חוששים, שבסוף השבוע הקרוב, לא יישאר להם מה למכור, מאידך, סוחרי הסמים ממתינים לרגע הזה, כרגע אין להם תכניות להסבה מקצועית.

Bummer: Colorado Cannabis shops, will run out of marijuana within days
Scott Kaufman

בתי המרקחת בקולורדו, מוצאים  שזה לא קל, לעמוד בקצב הביקוש של המריחואנה למטרות פנאי. בשביל בתי המרקחת, חמשת הימים הראשונים למכירה החוקית, היו ימי עסקים מאוד מוצלחים, עד כדי כך, שמספר חנויות נאלצו לסגור מוקדם ביום רביעי, היום הראשון למכירה החוקית של המריחואנה בקולורדו, לאחר שנותרו ללא מלאי.


"האספקה אינה עומדת בקצב הביקוש, המלאי הולך ואוזל" כך טוני פוקס,  בעליו של מרכז בשם "3D CANNABIS",  למגזין "הספרינג גזט קולורדו", "זה טירוף, סוף השבוע הזה גם הולך להיות מטורף, אם השגעון, יימשך, ביום שני כבר יהיה מה למכור".

התקנות המחמירות בנוגע לשאלות, מי רשאי לגדל קנאביס וכיצד יש לשווק אותו, מרמזות על כך, שכנראה בעיית המחסור לא תהיה בעיה קצרת טווח. החשש של תומכי הקנאביס הרפואי, מפני מחסור שיגרום למחירים להרקיע שחקים, מוכיח את עצמו בכמה חנויות, שכבר עכשיו גובות 500 דולר לאונקייה (כ-28.3 גרם).

בתחילת חודש דצמבר, חברי מועצת העיר דנבר, הביעו את החשש מפני חוסר היכולת לעמוד בביקוש, במקביל נושא הביטחון המשיך להדאיג גורמים רשמיים אחרים. היות וניתן לרכוש קנאביס רק במזומן, נצפו תורים ארוכים ב-1 בינואר, מחוץ לבתי המרקחת, כפי שאכן קרה.

החשש כעת הוא, מה יקרה כאשר הקונים יגיעו לחנויות ויגלו שהקנאביס אזל. המחסור עלול לגרום לאנשים רבים לפנות שוב אל השוק השחור.

אחד מסוחרי הסמים, אמר למגזין,  "פואבלו שיפטיין", שכאשר ההתרגשות מהחידוש תפוג , לאנשים ימאס להגיע לבתי המרקחת לשלם מחירים מופקעים עבור אותו מוצר. "סוחרי הרחוב, יגבו מחירים נמוכים יותר ויספקו את הסחורה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר