3.1.2014

המריחואנה אינה רק "סטלה"

תמיד כשמדברים על המריחואנה, המטרה היא לבקר ולהכפיש אותה, לתאר כמה היא שטנית וכיצד היא משחיתה את האומללים חסרי המזל, שמשתמשים בה. אז זהו שלא, המריחואנה אינה שטנית ומשחיתה והמשתמשים בה, אינם שפל חברתי. למעשה, היא משרתת גם את האצולה ומסייעת בריפוי ובהקלה על מכאוביהם.




הדיווח אודות הנסיך צ'רלס, אשר שאל את קרן דרייק, חולת טרשת נפוצה, האם היא כבר ניסתה קנאביס כתרופה נגד המחלה שלה, היה מאוד מפתיע.

האנקדוטה: בעת ביקור של הנסיך הבריטי בבית חולים, הוא ניגש לחולה שישבה בכיסא גלגלים ומתוך דאגה, בלי להתבלבל שאל אותה: "האם ניסית קנאביס רפואי, זוהי אחת התרופות היעילות ביותר למצבך", הגברת דרייק נדהמה מהשאלה והשיבה, שהיא מעולם לא ניסתה, היות וזה לא חוקי והוסיפה: "מאוד מפתיע מה שנאמר, אך ההתחשבות מחממת את הלב, זה מוכיח שהוא חשב על מצבי ועל מה עשוי להועיל לי".

מאיפה הנסיך האנגלי יודע הכל אודות יתרונות הקנאביס? (סבתו נהגה להשתמש בקנאביס כדי להקל על כאבי המחזור). מסתבר שיש להוד נסיכותו מוניטין של בעל גישה חיובית לנושא הקנאביס. הודות לאינטרנט, מופצות שמועות ברשת, שמדברות על כך שהנסיך צ'רלס וזוגתו הנוכחית קמילה פרקר, נראים כל הזמן מאוד מחוייכים, לא פעם מתפרסמות רכילויות בנוגע לצחוקים של בני הזוג ברחבי הארמון.

לאחר שהנסיך שאל את החולה, האם היא משתמשת בקנאביס, לא נותר אלה להסיק, כי הנסיך יודע על המריחואנה והשימושים שלה, הרבה יותר ממה שנתיניו יודעים.

ארה"ב, המדינה שבה מתבצעים מחקרים, מדינה שבה ממוקמות האוניברסיטאות הטובות בעולם, מכשירה רופאים יוקרתיים, שמספרים לנו שכבר אלף שנה, הסינים יודעים שהמריחואנה מרפאה. המחקרים האחרונים על המריחואנה והסרטן היו הרסניים עבור מתנגדי המריחואנה. מסתבר שה-CBD, אחד מהקנבינואידים שבמריחואנה, הוא "קילר" של סרטן, הוא משמיד תאים סרטניים. אין למצוא בצמחים אחרים, את הסגולות המדהימות של צמח הקנאביס, סוף סוף נולד אויב לסרטן, שבא כדי להישאר ולהשמיד אותו עד תום.

השימוש של המריחואנה אינו רק לצרכי השגת "סטלה", האדם יכול לנצל אותו נגד מכאוביו, הקנאביס הוא צמח מיוחד, כל כך מיוחד, שאין למצוא בטבע צמח דומה, אשר התברך בכל כך הרבה סגולות ושימושים. למעשה השימוש במריחואנה לא חייב להיות בעישון, מחקרים שנעשו בעת האחרונה, מגלים כי הדרך הטובה ביותר להפיק את מירב התועלת מהצמח, היא דווקא בתזונה. יש להתייחס למריחואנה כפי שמתייחסים לחסה, כלומר, כמו לאכילת ירקות, זוהי הדרך המושלמת להפיק את מירב התועלת מהשילוב של היסודות הכימיים שבצמח.

הקנאביס אינו צמח המשמש למטרות הנאה ופנאי בלבד, זהו צמח מרפא. לא נכון לתייג אותו כצמח של המעמד הנמוך, כל המעמדות עושים בו שימוש. הוא לא צמח שנוצר במעבדה, הוא צמח מהטבע. בניגוד לאלכוהול והטבק החוקיים, הוא לא מהווה פתח לשימוש בסמים קשים. הוא אינו מושחת או משחית, להפך הוא מועיל ומיטיב. השימוש בו אינו מסכן חיים והוא אינו חוקי, בניגוד לאלכוהול ולטבק, שהורגים והם חוקיים. הצריכה שלו בעישון שלו אינה מסרטנת והיא רק אופציה, ניתן לצרוך אותו גם באידוי ובמזון.

במדינות שונות קמים רופאים שממעיטים בערך הרפואי של הקנאביס; האם הרופאים המכחישנים האלה יודעים יותר מהקולגות, האמריקאים, הישראלים, הצרפתים, הגרמנים וכו'?

יש להמשיך ולחקור לעומק את הצמח הזה, הוא עשוי לרפא ולהציל חיים.

מריחואנה בשביל הרבה מאוד דברים, לא רק כדי "להצית".

מאת מק. 
MAC | Publicado: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר