23.1.2014

נשיא מפלגת הקנאביס אומר שלגליזציה עשויה לצמצם את האלימות

הלחץ לרסן את האלימות המתודלקת באלכוהול, הביאה את נשיא מפלגת הקנאביס באוסטרליה מייקל בלדרסטון, לצאת בקריאה אל הממשלה ואל הממשלה הפדרלית, לשקול את הלגליזציה של הקנאביס.


In light of the alcohol-fuelled violence debate, HEMP Party Australia president Michael Balderstone to call on both the State and Federal governments to consider legalising cannabis.


לדבריו, משתמשי הקנאביס נוטים הרבה פחות לאלימות מאלה הנוהגים לשתות אלכוהול. "זהו בהחלט סם לא אלים", אמר.

"אתה לא יצא לחפש מישהו להרביץ לו. מזה שנים, ידוע בנימבין, שכאשר מישהו עצבני ואגרסיבי, נותנים לו ג'וינט, כדי להרגיע וזה עובד ברוב המקרים."

בחודש מאי אשתקד, בחקירה פרלמנטרית של ניו סאות' וולס, בנוגע לשימוש הרפואי בקנביס, הוגשה המלצה לתת מעמד חוקי לקנאביס, לשימושם של חולים סופניים ונפגעי HIV - איידס. בהתאם להמלצה, החולים יהיו רשאים להחזיק עד 15 גרם קנאביס.

בחודש נובמבר בשנה שעברה, הממשלה דחתה את ההמלצות, בשל: "ראיות מוגבלות בנוגע ליעילות הקלינית". 

מר בלדרסטון אמר כי משרדי השגרירות לקנאביס של נימבין, הוצפו בשיחות טלפון על היתרונות הרפואיים של הקנאביס.

"לכל אותם המודאגים מפני ההשלכות הבריאותיות, לא משנה מה הסיפור שלהם, הנזק יקטן, אם זה יהיה חוקי, מוסדר ומבוקר, בניגוד לסם המיוצר באופן בלתי חוקי וללא בקרת איכות."

בחודש שבו התקיימה החקירה הפרלמנטרית של ניו סאות' וולס, שבה הוגשה ההמלצה להתיר את השימוש הרפואי בקנביס, בקולורדו-ארה"ב, הותר השימוש בקנאביס למטרות פנאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר