19.12.2013

המאבק על "שחרור הקנאביס" למען החולים ועל הדה קרימינליזציה של המשתמשים לצורכי פנאי, צריך להיות המאבק של כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל

ההפללה של צמח הקנאביס, היא אחת הדוגמאות המבעיתות, לכוח ולשליטה הבלתי מוגבלים, שיש לבעלי ההון ולשלטון, על התודעה של האזרח ועל חופש הפרט. שליטה, שניזונה מהברית הבלתי מעורערת, שנרקמה, לאורך השנים, בין הון שלטון, למדענים,  לרופאים, לפרופסורים, לתעשיינים, לאנשי עסקים, לתקשורת, לפרסומאים... בקיצור, בין הון שלטון לבין כל מי שניתן לקנות בכסף, (מסתבר שזה כמעט כולם); ברית, שחקקה על דגלה: "מקסום רווחים, מקדש את כל האמצעים", ברית שהופכת את בעלי ההון, כל יום ליותר עשירים ואת "הנתינים" ליותר שפוטים, ליותר תלויים בחסדיהם, ליותר עניים וליותר חולים; ברית שמבוססת על שקרים, קומבינות, טרור פסיכולוגי והסתה; ברית שניזונה מעושק האזרחים בכלל ומסבלם של החולים, בפרט.


האזינו לשרת הבריאות אומרת שהפתרון לקאנביס הרפואי יהיה רק אם חברות התרופות ירויחו ממנו


הציבור הישראלי, נוטה לטמון את ראשו באדמה ולהתעלם מדברים, שלכאורה אינם נוגעים לו ישירות, או לחלופין, להקשיב ולהאמין לשקרים ולתרמיות של תככנים וקומבינטורים פרלמנטרים או למה שהם מפרסמים בתקשורת, באמצעות "מומחים" (בפועל תחום ההתמחות של אותם "מומחים" הוא להוליך שולל את הציבור, מיותר לציין מי הפרייר, שמשלם את שכר הטרחה "למומחים"). ישראלים רבים אינם מודעים לחשיבות המאבק על מעמד הקנאביס והם אדישים למהלכים הבזויים של משרד הבריאות נגד החולים; כנראה שהם לא מתארים לעצמם לרגע, שאולי פעם, גם הם יזדקקו לו.

המאבק על "שחרור הקנאביס" ועל הדה-קרימינליזציה של המשתמשים לצורכי פנאי, הוא המאבק של כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל, של כל אם ואב, של כל מי שיש לו הורים או סבים מבוגרים, של כל רופא שאכפת לו, של כל חבר כנסת או נציג ציבור שבא לשרת את הציבור ולא את מחמדי ההון. זהו מאבק נטול גוון פוליטי, מאבק מייצג, נגד העריצות של ההנהגה, נגד הריכוזיות, נגד המונופולים המושחתים ונגד הקומבינות והדילים הפסולים, שהם מנהלים ביניהם, על חשבון האזרחים.

מי לעזאזל צריך את חברת "שראל" ולמה?

הקומבינה של גרמן ושל חברת "שראל" היא פשע נגד החולים שזקוקים לתרופה ונגד כל אזרח בישראל, שיזדקק לה בעתיד. העסקה המתוכננת, בין גרמן ל"שראל", ממחישה את האופן שבו נרקמים דילים חשוכים, שבהם הון ושלטון מניחים יחדיו, תשתיות, שתבטחנה להם גישה קבועה אל הכיס של האזרח.

אם יאיר לפיד היה רץ עכשיו לבחירות, הוא היה שואל ועונה כהרגלו:

מי לעזאזל צריך את "שראל" ולמה?
כי צריך לרפד את הכיסים של אלה, שמפלגת "יש עתיד", חפצה ביקרם.

כמה לדעתכם יעלה לחולים, לקנות את התרופה, כשחברת "שראל" תהיה בתמונה, אם כיום כל חולה חייב לשלם -.370 ש"ח בחודש?
לפחות כפול, כי עכשיו החולים יצטרכו לממן גם את "שראל"!

כמה רופאים צריך לדעתכם, כדי להעניק שירות  לארבעה עשר אלף חולים ברחבי המדינה, המטופלים בקנאביס ובחולים חדשים, שגם רוצים לקבל את המרשם: 20; 30; 40?
לא 30 רופאים ולא 100 רופאים יוכלו לשרת את כל החולים במדינה! מה שצריך הוא, שבכל סניף וסניף של כל קופות החולים בארץ יישב לפחות רופא אחד שיכול לתת מענה לחולים בעת הצורך.

אסור לתת לשערורייה הזאת להתרחש


עם כל הכבוד לגרמן ולמחמדיה היקרים, ב"שראל",אסור לתת לשערורייה הזאת להתרחש, על כולנו, מוטלת החובה להגיע במוצ"ש הקרוב להפגנה, כדי לומר לגרמן ולממשלת נתניהו - מספיק עם הקומבינות על גב החולים!!! הסדרת הקנאביס אינה מצריכה או מחייבת, את הטלת נטל פרנסתם של מנהלי ועובדי חברת "שראל", על המטופלים. כיום המגדלים מחלקים את התרופה לחולים והם עושים את זה נהדר, אין שום סיבה מוצדקת להפיל על החולים הוצאות נוספות. המגדלים בוודאי מסוגלים לארוז ולהוביל את התרופה לבתי המרקחת, בשביל זה לא צריך להוסיף את עלוקות המחמד של מפלגת יש עתיד, כדי שישאבו את כספי החולים.


                     

המדיניות של משרד הבריאות, היא מדיניות פושעת המבוססת על הונאת הציבור, זאת הונאה שפוגעת:

  • בזכות ובסיכוי של חולים להחלים ממגוון מחלות, נגעים ותסמינים.  
  • בזכות החולה להיות מעורב בבחירת סוג הטיפול שברצונו לקבל.
  • בזכות החולה להימנע מסמים פרמקולוגיים קשים כמו אופיואידים, מורפינים ומשככי כאבים אשר גורמים לנזקים נפשיים ולנזקים בלתי הפיכים לאיברים פנימיים ואפילו למוות.
  • בזכותו של כל אדם שרוצה או מעוניין ליהנות מהסגולות התזונתיות והבריאותיות של צמח מופלא, שהפללתו מבוססת על קונספירציה של בעלי אינטרס, והמשך הפללתו היא פשע.
  • באיכות הסביבה והטבע: זאת הונאה שחיסלה יערות, הונאה שגורמת ביודעין, להרעלת האדם והטבע בכימיקלים קטלניים. הונאה הממומנת על ידי בעלי ההון, בגיבוי מלא של השלטון ומכספי הקופה הציבורית.

אין דרך ביניים, לגליזציה היא הדבר הנכון

  1. הגיע הזמן לשים קץ ל-70 שנות הונאה בגיבוין המלא של כל הממשלות ברחבי העולם, שידעו כל הזמן את האמת ושיתפו פעולה עם בעלי האינטרס, חלקם מטעמי בורות, אבל מרביתם ממניעי רדיפת בצע!
  2. אלכוהול וטבק נמכרים באופן חוקי, אף על פי, שידוע כי שני החומרים האלה הרסניים לבריאות, גורמים להתמכרות, לסרטן, למחלות לב, כבד, כליות וריאה... הקנאביס לעומת זאת אינו מזיק, אם האלכוהול והטבק חוקיים, אין שום סיבה מוצדקת לכך, שהקנאביס לא יהיה חוקי!
  3. המלחמה בצרכני הקנאביס נחלה תבוסה בינלאומית המציאות הוכיחה, כי הוצאת הצמח אל מחוץ לחוק לא מנעה, לא מונעת ולא תמנע את השימוש בצמח ותוצריו. הפללת הקנאביס, מזיקה הרבה יותר ממה שהיא מועילה:  * היא הופכת אנשים חפים מפשע לעבריינים, * הון אדיר מכספי משלם המיסים מושקע בשוטרים, חוקרים, ושופטים, המנהלים מרדף עקר אחר משתמשים והפללתם,  * המלחמה בצמח הקאנביס הולידה תעשייה ענפה של סוחרי סמים, הם מפיצים סמים מורעלים כמו חשיש המכיל אדולן וסמי פיצוציות. לגליזציה, תצמצם את היקף הרווחים של הסוחרים, ואת מספר המשתמשים בחומרים מסוכנים באמת; בנוסף, לגליזציה, תכניס לא מעט רווחים לקופת המדינה ותפתח פתח לענפי תעשייה חדשים כמו, מזון, תמרוקים ועוד.
  4. יש לאפשר לכל אדם להנות מסגולות המרפא, מהמטען התזונתי העשיר ומהפוטנציאל התעשייתי והאקולוגי של צמח הקנאביס. הקנאביס הוא צמח וככזה, הוא שייך לכלל האנושות ולכלל בעלי החיים ואין לאף אחד את הזכות לנכס אותו לעצמו, לאסור אותו, או להפוך אותו למונופול, זאת הסיבה שבגללה כל "הסדרה" שמקנה שליטה לגוף, חברה, או אדם, לשלוט בקנאביס, לאסור אותו או לגבות עליו מחירים לא הגונים, הוא מעשה נגד הטבע ונגד האנושות. 
  5. אין דרך ביניים, לגליזציה היא הדבר הנכון מכמה סיבות: א. הקנאביס הוא צמח ולא פטנט של חברת תרופות. ב. בהשוואה לאלכוהול או טבק, הקנאביס הוא חומר בטוח, הוא לא מזיק ואפילו מועיל;  ג. משרד הבריאות זורע חרדות בקרב הציבור, אבל מעשית, כל ההבדל בין לגליזציה למצב הנוכחי הוא, שלחולים תהיה גישה חופשית לקנאביס, שהמשתמשים בקנאביס להנאה ופנאי, לא ייחשבו יותר לעבריינים, בפני החוק ושיותר אנשים יגלו שהקנאביס הוא לא מה שגרמן מספרת.
משרד הבריאות, הרופאים ובעלי ההון המקושרים לחברות התרופות, לא מעוניינים בלגליזציה: ציבור בריא לא טוב לעסקים של חברות התרופות, לפרנסה של הרופאים, של בתי החולים ובתי המרקחת... לחברות התרופות ולמשרד הבריאות, עדיף שאנשים ישתו אלכוהול, יעשנו טבק ויפתחו מחלות, זה מקור לא אכזב לאבטחת עתידם של כל הקומבינטורים גם יחד. לכן, אין לצפות ממשרד הבריאות שידאג לאינטרס של הציבור. הציבור צריך לדאוג לעצמו ולתבוע את זכויותיו באופן נחרץ.

במציאות של היום, שום גוף רפואי או ממשלתי רשמי, לא יודה שהקנאביס מרפא, יעיל, טוב, מועיל, מומלץ; הם ישמיעו את ההפך, אבל לא בגלל שההפך הוא הנכון, אלא בגלל שההפך הוא מכרה זהב ללא תחתית, שמקורו בבריאותם ובכיסם של האזרחים. התחקיר האחרון של אילנה דיין, אשר חשף רופאים ופרופסורים בכירים ברגעי חמדנות מביכים, פותח צוהר אל עולמם של אלה שהתחייבו בשבועה לדאוג לבריאותנו אך למעשה הם דואגים בעיקר לכיסם.

מה בין משרד הבריאות לחברת "טבע" ומפלגת "יש עתיד"?המדעיות של חברות התרופות היא הונאה (1)
המדעיות של חברות התרופות היא הונאה (2): מתמקדים בבריאים - הפרעה טרום ויסתית, כולסטרול ולחץ דם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר