11.12.2013

שתיקת הרופאים - איפה הגופטה של החולים בישראל?

כאשר סטודנט לרפואה מסיים את לימודיו, לפני שהוא מתחיל לטפל בחולים הוא נדרש להתחייב בשבועה, לנסות להציל חיים, לא לגרום נזק לחולה, לנהוג בטוהר מידות ולשמור על סודיות רפואית.

את השבועה העברית חיבר ד"ר ליפמן היילפרין, בשנת 1952 וזהו הנוסח שלה:



למרבה הצער, ענפי הרפואה והמחקר, נשלטים בידי בעלי ההון ולמעשה הם מהווים שלוחות של חברות התרופות. חברות התרופות, מייצרות מחקרים, מחלות, סימפטומים, סינדרומים וכימיקלים והרופאים משווקים אותם. זהו שוק שמתחרה על הכיס של הציבור, שוק בורסאי שפועל על מנת למקסם רווחים, שוק שסופר כסף ולא סופר מתים.


גם אם יש בישראל רופאים, שתומכים בחוק פייגלין ומתנגדים למדיניות של משרד הבריאות, בנוגע לקנאביס, הם קרוב לוודאי חוששים להביע את התנגדותם. רופא, נדרש להרבה אומץ, מחוייבות לחולים אמונה בשליחותו ודבקות בשבועתו, על מנת להתייצב נגד, קונספירציה בת 70 ומנגנונים רבי עוצמה כמו: בעלי ההון, משרד הבריאות, בתי חולים, ואיגוד הרופאים; מה גם, שמלבד הסיכון, שיש לקחת כאשר הולכים נגד מנגנוני שליטה גדולים ומושחתים, יש לרופאים שיקול נוסף: הליכה נגד הון שלטון, תהיה כרוכה בויתור על כר נרחב של טובות הנאה, שחברות התרופות מחלקות לרופאים, על מנת שאלה ישווקו את הסמים שהן מייצרות.

אין ספק בכלל, שהרופאים מודעים למטען הרפואי של הקנאביס, הם בטוח נחשפו למחקרים ולעדויות - הם יודעים את האמת! אין ספק בכלל, שהרופאים שמתנגדים, פועלים מתוך אינטרסים זרים, שאם לא כן, הם לא היו מתעלמים מהממצאים, מהמחקרים ומהסבל של החולים! שתיקת הרופאים רועמת! 

אלפי מטופלים ברחבי העולם מדווחים, כי הקנאביס הציל את חייהם. את הרופאים בישראל זה לא מעניין, הם תומכים בקומבינות של משרד הבריאות...

אפילפסיה
ג'יידן, התקפי האפילפסיה פסקו עם הטיפול הראשון 
בקנאביס.

שרלוט פי'גי מטופלת בקנאביס לטיפול בסינדרום דרבט, 
סוג שלאפילפסיה שגרם לה לאלפי התקפים בחודש. מאז החלה
 את הטיפול בקנאביס, ההתקפים פסקו כמעט לחלוטין!
סרטן הדם
לנדון, נאבק בהצלחה עם סרטן הדם, בקנאביס.
מייקילה, מחלימה מלוקמיה באמצעות שמן קנאביס.
סרטן המוח
קריסטינה מרי, חלתה בסרטן המוח, סרבה
לקבל כימותרפיה, החלימה עם קנאביס.


קאש, נאבק בהצלחה עם סרטן המוח בקנאביס.
סרטן

דניס היל, החלים מסרטן הפרוסטטה מדרגה 4, בשמן קנאביס.

לינקולן הורסלי, הביס סרטן מדרגה 4, בבטן, בגרון ובלבלב.
אוטיזם
אלכס, מטופל בהצלחה בקנאביס נגד אוטיזם.
ג'וי, סובל מאוטיזם קשה. הקנאביס הציל את חייו.
סרטן העור
מקייל מקשיין, הביס את סרטן העור עם קנאביס.

קורי יילנד, החלימה מסרטן העור וסרטן אנאלי, באמצעות שמן קנאביס.
פיברו-
מיאלגיה
בוני הטקוקס, 54, חולה בפיברומיאלגיה, מתפקדת בזכות הקנאביס.
דניאל ריברה, חולה פיברומיאלגיה, מעיד כי הקנאביס 
הוציא אותו מכיסא הגלגלים.
טרשת-
נפוצה

סרטו של שלומי סנדק על חולה בטרשת נפוצה,
המטופל בקנאביס רפואי.
גרג, חולה בטרשת נפוצה, מטופל בקנאביס רפואי.
פרקינסון
חולה פרקינסון מדגים כיצד הקנאביס הרפואי  עוזר
לו לתפקד.

דיוד, חולה פרקינסון מתאר כיצד הקנאביס שינה את איכות חייו. 

הוכחה חיה לעוינות ולהתנגדות המגמתית של משרד הבריאות, הייתה קבלת הפנים הקרה שבה התקבל בישראל ד"ר סנג'יי גופטה, הרופא האמריקאי שהתנצל על חלקו בקונספירציה נגד הקנאביס. אילו משרד הבריאות הישראלי, היה מעוניין לקדם את הרפואה בישראל ובאמת לדאוג לחולים, מן הסתם, מסקנותיו של ד"ר גופטה והגורמים שהביאו אותו לאותן מסקנות, היו לכל הפחות, מאוד מסקרנות את משרד הבריאות ואת הרופאים בישראל, אבל זה לא עניין אותם, כי מה שמעניין אותם, הם לא החולים אלא הממון. לא כל יום קם רופא ויוצא למסע עולמי בעקבות האמת. לא כל יום קם רופא, מודה באומץ לב שהוא טעה ומתנצל. למרבה הצער שרת הבריאות, יעל גרמן, "שעסוקה כל כך בלדאוג לרווחת החולים", ומודאגת כל כך מזה "שאין מספיק מחקרים", בחרה להתעלם מאדם שחקר חולים, קרא עשרות מחקרים ולמד את הנושא לעומק.

איפה הגופטה של החולים בישראל?




מדוע אין בישראל רופאים, שמוכנים להאבק על זכויות החולים ולהביע תמיכה בחוק פייגלין, כיאה לרופא, שמאמין בשליחותו? כנראה שהחשש מפני שליטי ההון שלטון והמחשבה על טובות ההנאה, שעלולות לרדת לטימיון, קצת משכיחה את המחויבות לחולים. חבל!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר